Ik neem aan dat ze niet komen als ze een roze bloemen jurkje of een grote mannen spijkerbroek vinden nee...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:47 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik neem aan dat de gevonden kleding qua beschrijving overeen komt met wat de familie zei wat Gino droeg tijdens zijn verdwijning.
Het zal niet totaal iets anders zijn.
?quote:
Sorry voor de dubbele post 😐quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dank voor het melden! Dit wisten wij nog niet
Geen spoor van Ayoub vandaag…quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja Ayoubi is bij de Fok! rechursjeurs een beetje uit focus![]()
Het kan ook om kleding van de dader gaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze niet komen als ze een roze bloemen jurkje of een grote mannen spijkerbroek vinden nee...
Maakt nuet uitquote:
De step wordt nog onderzocht, is nog niet duidelijk gaf de politie aan in het journaal van net.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Aha, het is dus wel door de burger speurneuzen gevonden. Goeie actie dus![]()
Wel jammer dat ze weer zo vaag doen en niet eens willen zeggen dat het idd om kleding gaat of een jas. Op die step zijn ze ook niet meer teruggekomen of die nou echt van Gino was.
Jochie was dus wat lastig in de relatiequote:
Ik had destijds mede leden ( jaar of 14 ) die het leuk vonden om anderen vast te binden. Voorbijgangers stonden echt met een wtf gezicht te kijken als ze het zoveelste kind in bondage in het gras tegenkwamen tijdens het uitlaten van de hond.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat moet haast wel als een magneet werken op Jos Brech-achtige figuren die graag een beetje buttcraften in de bossen.
Dan hoeven de zussen er toch niet naar te kijken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het kan ook om kleding van de dader gaan.
Wat dat betreft zijn we wel flexibel. We switchen zo van de voetbalman, naar Ayoubi, de vader van Gino, eventueel even zijn zieke moeder of andere familieleden en nu zetten gewoon in op de vertrouwde en bekende bushcrafter.quote:
7 mensen geloven dit niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:50 schreef MissButterflyy het volgende:
De step wordt nog onderzocht, is nog niet duidelijk gaf de politie aan in het journaal van net.
Die zijn daar gewoon uit nieuwsgierigheid. Bij de step stonden ze ook bij het lintquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan hoeven de zussen er toch niet naar te kijken.
En deze medewerker werkt er daarom nu nog steeds?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:51 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
En er is ook sprake geweest van aanranding iddIs destijds behoorlijk stil gehouden...
Ziek man.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:51 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ik had destijds mede leden ( jaar of 14 ) die het leuk vonden om anderen vast te binden. Voorbijgangers stonden echt met een wtf gezicht te kijken als ze het zoveelste kind in bondage in het gras tegenkwamen tijdens het uitlaten van de hond.
En er is ook sprake geweest van aanranding iddIs destijds behoorlijk stil gehouden...
Hmm ik kende het juist als iets voor de wat upper class kids.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar gingen vroeger altijd de kinderen op als de ouders geen geld hadden
Is dat nog steeds zo?
Ja snap ik. Je vindt ook niet zo gauw weer een andere vrijwilliger.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:51 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ik had destijds mede leden ( jaar of 14 ) die het leuk vonden om anderen vast te binden. Voorbijgangers stonden echt met een wtf gezicht te kijken als ze het zoveelste kind in bondage in het gras tegenkwamen tijdens het uitlaten van de hond.
7 mensen vinden dit ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:55 schreef tesssssssss het volgende:
Ik zit echt al heel lang te wachten op wat ze nu gevonden hebben.
Een potje voetbal is niet vreemd, het wordt wel vreemd als dat kind vervolgens al 48 uur vermist is na dat potje voetbal.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:54 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Hmm ik kende het juist als iets voor de wat upper class kids.
Ooit liet een collega van me (leiding van de scouting) hun pand zien. Gingen we naar een hok op zolder waar hun materiaal lag. Hun trots noemde hij het. Toen dacht ik wel even van: "jaja hier gebeurd het gespeel met kleine jochies gewoon"
Maar even serieus, wat is er nu ineens vreemd aan een man die een potje voetbalt met een paar kids.. Word een beetje droevig van al die speurneuzen die meteen elke man die graag met kids omgaat; meteen als pedo "verdenken".
Dat is ietwat verdacht ja. Maar hier vinden mensen het feit dat een volwassen man een potje voetbal speelt al ansich verdacht. En dat is echt dikke BS.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Een potje voetbal is niet vreemd, het wordt wel vreemd als dat kind vervolgens al 48 uur vermist is na dat potje voetbal.
Dat is snel, dan was het toch wat anders zou je denken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:52 schreef Stupidisco het volgende:
Klaar met het onderzoek op deze locatie zo lijkt het.
[ twitter ]
Lijkt mij ook. Bij die step hebben ze daar rondom heen flink sporenonderzoek gedaan. Die waren niet in een kwartiertje klaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:58 schreef Jojoke het volgende:
Dat is snel, dan was het toch wat anders zou je denken.
Behoorlijk klote dus. Ik was zelf van mijn 8e tot mijn 16 op scouting en van 20-22 of zo als leider, maar ik heb nooit iets negatiefs ervaren, gelukkig. Dat er een beetje rouwdouwen bij hoort is normaal maar wat jij beschrijft gaat wel ernstig over de grenzen heen. Ook slecht dat het onder het tapijt is geschoven!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:51 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Echt hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Of je wil af van je "broertje" geen zin in ....
Andere tijdsgeest, vroeger kon er veel meer, in mijn tijd werd je bij de pivos ontgroend met een emmer vol met shit, alles wat niet bijtend was, liefst over datum, dat het echt goed stonk ging in die emmer en die kreeg je dan deels over je harsens, daarna werd je in de sloot geflikkert om weer ‘schoon’ te worden . Het jaar er op mocht ik zelf mee doen aan de voorbereiding van die emmer, die hadden we een maand eerder klaar dan het weekend was, extra rotquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:00 schreef Perox het volgende:
[..]
Behoorlijk klote dus. Ik was zelf van mijn 8e tot mijn 16 op scouting en van 20-22 of zo als leider, maar ik heb nooit iets negatiefs ervaren, gelukkig. Dat er een beetje rouwdouwen bij hoort is normaal maar wat jij beschrijft gaat wel ernstig over de grenzen heen. Ook slecht dat het onder het tapijt is geschoven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |