Het blijkt wat mij betreft uit het feit dat de politie hem oproept om zich te melden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waar uit blijkt dat het een wildvreemde man is?
Dat is niet echt mijn punt, mijn punt is: Hoe kan het zo moeilijk zijn om deze man te vinden?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:04 schreef Document1 het volgende:
[..]
Waarom is dat raar? Ik durf nog amper naar spelende kinderen te kijken want voor je het weet ben je een pedo volgens types zoals jij.
En toen was het stil. Wellicht heeft hij zich gemeld en gaat het over een andere boegquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:05 schreef Perox het volgende:
[..]
Het blijkt wat mij betreft uit het feit dat de politie hem oproept om zich te melden.
Tsja.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:06 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat is niet echt mijn punt, mijn punt is: Hoe kan het zo moeilijk zijn om deze man te vinden?
Tsja, hetzelfde zie je ongeveer in de beginscene van de oudere film "It".quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, ik was ooit een stiefkind kwijt, zat die bij de chauffeur van de Plus in de vrachtwagen met zijn vriendje.
Ik boos, niet met vreemden meegaan, zegt hij ja maar hij was niet vreemd want ik herkende hem van de Plus…
Het is echt zo gebeurd.
Precies dit.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tsja.
Als je alleen een vaag signalement hebt (kinderen kennen hem niet). Of ze weten wel wie het is, maar hij is niet op de plek waar ze 'm verwachten aan te treffen. Of ze hebben 'm al.
Dat is inderdaad goed mogelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
En toen was het stil. Wellicht heeft hij zich gemeld en gaat het over een andere boeg
Tsja. Als ze geen camera beelden hebben…. En niemand in de buurt kent hem.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:06 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat is niet echt mijn punt, mijn punt is: Hoe kan het zo moeilijk zijn om deze man te vinden?
Wie zegt dat ze hem nog moeten vinden dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:06 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik probeer me gewoon een scenario voor te stellen waarin dit gebeurt. 3 jongens zijn aan het voetballen. Een man komt langs en vraagt of hij mee mag doen. Alle 3 de jongens kennen hem niet maar zeggen ja, is goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Tsja. Als ze geen camera beelden hebben…. En niemand in de buurt kent hem.
Maar er zijn nog zo veel camera beelden uit te pluizen. Ik heb goede hoop dat ze hem binnen een paar dagen beet hebben. Dan massaal delen en hopelijk kent iemand m dan wel!
Iedereen was Gino aan het zoeken, dus alle huizen waren verlaten ...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Kan. Maar op klaarlichte dag in Haanrade inbreken terwijl de politie (en inwoners) in dat hele gebied wss extra alert zijn vanwege dat verdwenen kind.
Topcrimineel.
Nogmaals, waar uit blijkt dat het een wildvreemde man is? Dat is nooit gezegd.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:13 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik probeer me gewoon een scenario voor te stellen waarin dit gebeurt. 3 jongens zijn aan het voetballen. Een man komt langs en vraagt of hij mee mag doen. Alle 3 de jongens kennen hem niet maar zeggen ja, is goed.
Dat geloof ik nog wel. Maar nu: Welke volwassen man doet dit ooit? In mijn tijd als jonge vader deed ik wel voetballen met de kinderen in de buurt en soms ook als mijn zoontje er niet bij was, maar die jongens kenden mij. Die onbekende man vind ik nog steeds een vreemd aspect. En wat mij ook niet duidelijk wordt is of Gino nu wel of niet mee heeft gevoetbald?
Of die man is geen verdachte (meer) omdat ze iets ontdekt hebben waar wij niets van wetenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tsja.
Als je alleen een vaag signalement hebt (kinderen kennen hem niet). Of ze weten wel wie het is, maar hij is niet op de plek waar ze 'm verwachten aan te treffen. Of ze hebben 'm al.
Dat speeltuintje ligt ook een flink stuk van de woning van zijn zus af. Das niet om de hoek.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:13 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik probeer me gewoon een scenario voor te stellen waarin dit gebeurt. 3 jongens zijn aan het voetballen. Een man komt langs en vraagt of hij mee mag doen. Alle 3 de jongens kennen hem niet maar zeggen ja, is goed.
Dat geloof ik nog wel. Maar nu: Welke volwassen man doet dit ooit? In mijn tijd als jonge vader deed ik wel voetballen met de kinderen in de buurt en soms ook als mijn zoontje er niet bij was, maar die jongens kenden mij. Die onbekende man vind ik nog steeds een vreemd aspect. En wat mij ook niet duidelijk wordt is of Gino nu wel of niet mee heeft gevoetbald?
Die man is nooit verdachte geweest, getuige.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Of die man is geen verdachte (meer) omdat ze iets ontdekt hebben waar wij niets van weten
Wut? Welke straat woont zijn zus dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat speeltuintje ligt ook een flink stuk van de woning van zijn zus af. Das niet om de hoek.
Aha, dus het zou kunnen dat Gino ontvoerd is om als afleiding voor een inbraakpoging te dienen!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:14 schreef maily het volgende:
[..]
Iedereen was Gino aan het zoeken, dus alle huizen waren verlaten ...
Dat mannetje is verdwenenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Aha, dus het zou kunnen dat Gino ontvoerd is om als afleiding voor een inbraakpoging te dienen!
De politie heeft met de jongens gesproken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nogmaals, waar uit blijkt dat het een wildvreemde man is? Dat is nooit gezegd.
Waarom? Als de vader van Pietje niet op nummer 23 is kun je ook zo'n oproepje uit doen. Om maar een scenario te verzinnen. Het blijkt er gewoon niet uit.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:20 schreef Perox het volgende:
[..]
De politie heeft met de jongens gesproken.
En de politie moet hem vervolgens oproepen om zich te melden.
Dan is het dus geen bekende van die jongens. Het is niet "de vader van Pietje van nummer 23".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |