Degenen die wel van hun zolderkamer afdurven.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:47 schreef superniger het volgende:
Allemaal dagjesmensen en ramptoeristen.
Dat kan.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:46 schreef Za het volgende:
Het blijft opmerkelijk dat in een zaak waarin weinig scenario's denkbaar zijn, de politie blijft volhouden dat er veel scenario's mogelijk zijn.
Jongen is denk ik door zijn vader meegenomen naar Duitsland oid.
Het breekt zo lekker de week.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:47 schreef superniger het volgende:
[..]
Super hoor, maar heeft dit zin, Politie moet even met een update komen, is het de DNA van de jongen op het gevonden stepje, zijn er concrete beelden met aanwijzingen, lijkt mij dat deze jongen met een auto ontvoerd is naar weet ik waar.quote:
Flinke werkloosheid in Limburg hequote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:47 schreef superniger het volgende:
[..]
Het is het meest voor de hand liggend.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:47 schreef Momo het volgende:
Er is helemaal niks bekend over de vader. Of hij uberhaupt nog leeft of weet dat hij de vader is. Hoezo Duitsland dan ook? België of Frankrijk kan dan toch ook.
Mja, ik begrijp wel dat als je die jongen kent of in die wijk dat je iets wilt doen om te helpen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:47 schreef superniger het volgende:
[..]
Fokkers blijven liever binnenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Mja, ik begrijp wel dat als je die jongen kent of in die wijk dat je iets wilt doen om te helpen.
Alsof al die mensen Gino kennen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:49 schreef Momo het volgende:
Mja, ik begrijp wel dat als je die jongen kent of in die wijk dat je iets wilt doen om te helpen.
En dat terwijl het stralend weer is buiten...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
Fokkers blijven liever binnenstukje autisme
En te druk met werken zullen velen in die wijk het niet hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
DNA duur minimaal 2 dagen. En of er concrete beelden zijn met aanwijzingen weet niemand. Gaat om 1000en uren videobeelden. Dat kunnen ze echt niet even in een dagje fixen hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Super hoor, maar heeft dit zin, Politie moet even met een update komen, is het de DNA van het stepje, zijn er concrete beelden met aanwijzingen, lijkt mi jdat deze jongen met een auto ontvoerd is naar weet ik waar.
Of hebben gewoon een baan en doen FOK!ken tijdens het werkquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Fokkers blijven liever binnenstukje autisme
de politie moet helemaal niets, de politie doet onderzoek, die vrijwilligers maken het alleen maar lastiger voor ze, die lopen alle sporen kapotquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Super hoor, maar heeft dit zin, Politie moet even met een update komen, is het de DNA van het stepje, zijn er concrete beelden met aanwijzingen, lijkt mi jdat deze jongen met een auto ontvoerd is naar weet ik waar.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Of hebben gewoon een baan en doen FOK!ken tijdens het werk
Nee, het kan in 6 uur tijd. Ze weten het dus allang hoe het zit. Ze hebben veel meer info dat ze prijsgeven en dat doen ze echt niet per ongeluk.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
DNA duur minimaal 2 dagen. En of er concrete beelden zijn met aanwijzingen weet niemand. Gaat om 1000en uren videobeelden. Dat kunnen ze echt niet even in een dagje fixen hoor.
Stukje sneltestquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, het kan in 6 uur tijd. Ze weten het dus allang hoe het zit. Ze hebben veel meer info dat ze prijsgeven en dat doen ze echt niet per ongeluk.
Klopt, poepen moet, en wat je zegt deze mensen lopen eerder in de weg, maar blijkbaar vindt de Politie dit primaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:51 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
de politie moet helemaal niets, de politie doet onderzoek, die vrijwilligers maken het alleen maar lastiger voor ze, die lopen alle sporen kapot
Jij denkt dat de politie geen kennis neemt van mijn ideeenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:51 schreef Poepz0r het volgende:
Zij doen tenminste iets. Fokkers doen niets, stukje autisme
Ik zie hier toch wel vaak Tesla’s geparkeerd staan hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat alleen Gwenda al meer kansloze tattoos heeft dan dat er Tesla's staan daar.
Kan echt wel sneller hoor als het moetquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
DNA duur minimaal 2 dagen. En of er concrete beelden zijn met aanwijzingen weet niemand. Gaat om 1000en uren videobeelden. Dat kunnen ze echt niet even in een dagje fixen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |