Wat is te jong? is het een vooraf bepaalde leeftijd, of is het het leeftijdsverschil? waarom word het bij een vrouw wel geaccepteerd als deze een vriendje van 20 jaar jonger neemt en word het bij een man meteen afgeschilderd als een oude snoeperd?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die zijn denk ik ook vaak te jong voor hun.... Tenminste ik hoop dat ze er ook zo over denken..
onder de 18, wat kassameisjes vaak zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat is te jong? is het een vooraf bepaalde leeftijd, of is het het leeftijdsverschil? waarom word het bij een vrouw wel geaccepteerd als deze een vriendje van 20 jaar jonger neemt en word het bij een man meteen afgeschilderd als een oude snoeperd?
Ik bedoel ik vind dat iedereen zn handen af moet houden van minderjarigen, zeker als ze meer dan 5 jaar met die minderjarigen verschillen, maar waar ligt de grens, en waarom is het nice als je het als man met een vrouw doet die 15 jaar ouder is omdat ze het wilt, en het andersom er op neer komt dat je je maar door iedereen laat naaien?
Kassameisjes zijn niet perse onder de 18, maar ze verdienen minimumloon.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
onder de 18, wat kassameisjes vaak zijn
en de UI van een oudgediende hier in de KSC (en eigenlijk op heel FOK!)quote:
Die zit nog in 40+ toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en de UI van een oudgediende hier in de KSC (en eigenlijk op heel FOK!)
Helloquote:
O was loos?quote:
Niks hoor. Maar de avond is nog jong. Misschien stort er wel een drone op mijn woning vanavond, dat zou toch wel redelijk kut zijn.quote:
Denk wel dat dan je hele huis in de puin ligt. 😉quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Niks hoor. Maar de avond is nog jong. Misschien stort er wel een drone op mijn woning vanavond, dat zou toch wel redelijk kut zijn.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:17 schreef Ama het volgende:
Zo lijkt het wel een beetje een enorme Russische dwerghamster.
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Denk je dat de Russen je niet mogen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Niks hoor. Maar de avond is nog jong. Misschien stort er wel een drone op mijn woning vanavond, dat zou toch wel redelijk kut zijn.
Dat zou best eens kunnen kloppen. Ik had laatst een griepje, dat was een naar viRUS.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk je dat de Russen je niet mogen?
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen kloppen. Ik had laatst een griepje, dat was een naar viRUS.
Godverquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen kloppen. Ik had laatst een griepje, dat was een naar viRUS.
Hoi Buda!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hey Shii![]()
Jij hangt daar ook vaak uit, toch?
Met Deisyy aan het roer. Tof mens ookquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hoi Buda!Ja dat is een van m'n vaste stekkies. Ook een fijne SC vind ik.
Heb jij het nou ook aan je been?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:35 schreef LTVDK het volgende:
Wilde eigenlijk een eenvoudige pizzaatje maken, maar lopen ging al niet van harte en in de AH liep er iemand met een jankend en gillend kind rond, dus maar een stoommaaltijd genomen.
Nee meer gewoon mijn hele lijfquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij het nou ook aan je been?
Zeker weten!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met Deisyy aan het roer. Tof mens ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |