Dat is de oudste zus volgens mij. Gisteren zocht ze ook mee met de kinderwagen bij zich. Waarschijnlijk het meest veilig ook...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:55 schreef Stupidisco het volgende:
Team uit Urk coördineert zoektocht naar vermiste Gino
[ afbeelding ]
Helpen zoeken naar een vermist kind en dan een kind (in kinderwagen) meenemen?
Zeg me dat het niet zo is.
Bron: Omroep Flevoland
Mensen zien vermissingen als een leuk uitje ofzo?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:55 schreef Stupidisco het volgende:
[ afbeelding ]
Waaronder het vergroten van de familie zelf.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
In Urk is het gewoonte om de hele familie te betrekken in ongeveer alles
Bedankt, dat was de grap inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:57 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Waaronder het vergroten van de familie zelf.
En "het is het niet waard"quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Limburger.nl walgelijke mensen met premium artikelen over de rug van een vermist kind.
Maar... Laat hem gaan??
Ohhhh ik begreep het verkeerd. Dacht dat dit in Urk was.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:57 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat is de oudste zus volgens mij. Gisteren zocht ze ook mee met de kinderwagen bij zich. Waarschijnlijk het meest veilig ook...
WTFquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Limburger.nl walgelijke mensen met premium artikelen over de rug van een vermist kind.
Maar... Laat hem gaan??
Wat een genot moeten al die doe-het-zelvers zijn voor het rechercheteamquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:57 schreef Stupidisco het volgende:
Een Duits zoekteam heeft de familie van de vermiste Gino laten weten zijn spoor ophoudt bij een adres aan de Hertogenlaan in Kerkrade. „Ze vermoeden dat Gino daar in een auto is gestapt”, zegt een contactpersoon van de familie. De politie Limburg kan hier nog niet op reageren.
Bron: Limburger (helaas premium)
dm @Lange_Lansquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jammer dat ik het niet kan zien. Als iemand het kan zien zonder te betalen, graag delen.
Die leeftijden van de kinderen lopen nogal uiteen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:57 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat is de oudste zus volgens mij. Gisteren zocht ze ook mee met de kinderwagen bij zich. Waarschijnlijk het meest veilig ook...
Oké. Dat is niet best.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:57 schreef Stupidisco het volgende:
Een Duits zoekteam heeft de familie van de vermiste Gino laten weten zijn spoor ophoudt bij een adres aan de Hertogenlaan in Kerkrade. „Ze vermoeden dat Gino daar in een auto is gestapt”, zegt een contactpersoon van de familie. De politie Limburg kan hier nog niet op reageren.
Bron: Limburger (helaas premium)
van alle plekken uit Nederland een team uit Urk?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:55 schreef Stupidisco het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft twee jonge kinderen..quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:02 schreef maily het volgende:
[..]
Die leeftijden van de kinderen lopen nogal uiteen.
Gewoon een vaststelling.
Het is een pauper gezin, zoveel weten we inmiddels wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:45 schreef ootjekatootje het volgende:
Het is 10 minuten lopen naar de AH, waarom neem je Gino niet mee terug als het al bijna 19:30 is en hij om 19:30 thuis moet zijn?
Om 19:00 vertrekken Ayoub en Gino naar de AH.
19:10 gaat Gino voetballen op dat speelveldje en loopt Ayoub naar de AH.
Stel je doet 10 minuten over de boodschappen, dan neem je hem toch weer mee terug?
Ik [ ja IKquote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ohhhh ik begreep het verkeerd. Dacht dat dit in Urk was.
My God sowieso deze foto.. 🤦♀️quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:55 schreef Stupidisco het volgende:
[ afbeelding ]
bezuinigingen op de jeugdzorg hequote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is een pauper gezin, zoveel weten we inmiddels wel.
Vaste klant bij Jeugdzorg.
Dat mag ik hopen idd.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de politie nagegaan is of het signalement van de voetballende man overeenkomt met de vader, de Ayoub, of een andere bekende, nietwaar?
Waarom zou je daar om lachen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:49 schreef Kim-Holland het volgende:
De users die weer aan het huilen zijn dat het hier allemaal zo vreselijk is stonden zich te bepissen van het lachen in hun broek toen een vader voor de ogen van zijn kind zich te pletter liet vallen vanaf een klif..
Is wel een eindje rijden dus ik snap je puntquote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:08 schreef Momo het volgende:
Hoe moeilijk is het te begrijpen dat een team van elders in het land komt helpen zoeken in Limburg? Hoezo zou die foto dan uit een willekeurige berm in Urk zijn?
En dit wilden we dus voorkomen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:08 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen idd.
Lijkt een onbekende man te zijn anders zouden de kinderen hem wel hebben aangewezen als 'vader van' of what ever.
En ik vraag me af wat uberhaupt zijn signalement is (aangezien er ook een kinderlokker met signalement in die buurt rondwaarde).
Vreemd dat de politie geen signalement van die voetballer naar buiten heeft gebracht. Een signalement hoort niet louter bij verdachten, maar ook bij getuigen. Ms komt dat nog.
Jij ging altijd op 112 meldingen af met je brandweerskelter dus jij kan het weten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat een genot moeten al die doe-het-zelvers zijn voor het rechercheteamIk heb best medelijden met ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |