IJzersterk verhaal, niks meer aan doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Statistiek is een goede start.
Je vraagt je af waarom bijvoorbeeld een pedo zich bij een speeltuintje zou begeven?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:14 schreef Halcon het volgende:
Blijft wel een beetje de vraag natuurlijk hoe/waarom een volwassene met foute plannen daar opeens terecht komt. En dan mee gaat voetballen met 'n stel kinderen...
Die is toch helemaal geen verdachte maar getuige.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook. Daarom vind ik het een aannemelijk scenario. Dat Gino is meegestept met de voetbalman en even verder op de Hertogenlaan in ingestapt.
Ja, dat is de officiële lezing.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:17 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Die is toch helemaal geen verdachte maar getuige.
Dat is wat de politie naar buiten brengt inderdaad. Maar niemand kan dat uitsluiten natuurlijk. Het feit dat hij zich niet meldt maakt het sowieso al verdacht, maar dat ga je als politie natuurlijk niet roepen toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:17 schreef TornadoDK het volgende:
Die is toch helemaal geen verdachte maar getuige.
En daar mee gaat voetballen. Dat die jongetjes het blijkbaar prima vinden dat een wildvreemde man mee gaat spelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je vraagt je af waarom bijvoorbeeld een pedo zich bij een speeltuintje zou begeven?
Gewoon feiten. De kans dat dit soort verdwijning/ontvoering plaatsvindt in de sfeer rondom de familie of vriendenkring het slachtoffer is gewoon statistisch enorm. Daar is echt al zo vaak onderzoek naar gedaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:14 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
IJzersterk verhaal, niks meer aan doen.
Dat is wel iemand die een beetje bekend is met sexueel misbruik idd.quote:
Dat weet ik. Maar de kans dat het in dit geval een vreemde betreft is ook nog een optie.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gewoon feiten. De kans dat dit soort verdwijning/ontvoering plaatsvindt in de sfeer rondom de familie of vriendenkring het slachtoffer is gewoon statistisch enorm. Daar is echt al zo vaak onderzoek naar gedaan.
Je zal je verbazen hoeveel kinderen gewoon door spelen als er iemand mee komt doen, ook als dat een volwassene is.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
En daar mee gaat voetballen. Dat die jongetjes het blijkbaar prima vinden dat een wildvreemde man mee gaat spelen.
Op de een of andere manier zal 'ie toch een link / bekendheid met die omgeving moeten hebben dan.
Als hij verdachte is zou het toch veel effectiever zijn om zijn signalement naar buiten te gooien?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat is wat de politie naar buiten brengt inderdaad. Maar niemand kan dat uitsluiten natuurlijk. Het feit dat hij zich niet meldt maakt het sowieso al verdacht, maar dat ga je als politie natuurlijk niet roepen toch?
Daarom zeggen ze dat de man zich vooral als getuige moet melden en dat er verder niks aan de hand is![]()
Al besprokenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:23 schreef Sfancta het volgende:
https://www.1limburg.nl/v(...)toe?context=topstory
Wie zegt dat ze überhaupt een geschikt signalement hebben?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:25 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Als hij verdachte is zou het toch veel effectiever zijn om zijn signalement naar buiten te gooien?
Als die echt betrokken is, zal die niet zo dom zijn om zelf naar de politie te gaan lijkt me.
Waren toch 3 kinderen die hem zagen en al bij de politie zijn geweestquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze überhaupt een geschikt signalement hebben?
Als dat signalement wordt uitgegeven kun je er redelijk zeker van zijn dat hij dan in paniek raakt. En als Gino eventueel nog in leven is betekent dat dat Gino nog meer risico gaat lopen. Mijn inschatting is dat ze de gemoederen kalm willen houden en dat ze er naar streven dat deze man uit vrije wil naar voren komt. Daarvandaan kunnen ze dan weer meer grip krijgen. Maar aan die termijn zit denk ik wel een grens. Ik had dat signalement vandaag eigenlijk al verwacht.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:25 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Als hij verdachte is zou het toch veel effectiever zijn om zijn signalement naar buiten te gooien?
Als die echt betrokken is, zal die niet zo dom zijn om zelf naar de politie te gaan lijkt me.
Is er iemand die dat ontkent dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:23 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar de kans dat het in dit geval een vreemde betreft is ook nog een optie.
Mooie plakplaatjes Gwenda.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:32 schreef Stupidisco het volgende:
Bovenbuurvrouw en tevens contactpersoon van de familie, Gwenda
[ twitter ]
Tatoe Gwendaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:32 schreef Stupidisco het volgende:
[ twitter ]
Typetje van Koefnoen ofzo?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:32 schreef Stupidisco het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |