Zo goed dat hij uren wegblijft terwijl zijn oogappeltje vermist wordt?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:26 schreef Stupidisco het volgende:
Contact tussen Gino en de vriend van zijn zus zou dus goed zijn. Althans, dat zeggen ze zelf (via de contactpersoon).
Contactpersoon Gwenda meldt verder dat Gino bang en snel beïnvloedbaar is, maar ontzettend graag bij zijn zus en haar partner is. Dat hij niet terug naar huis zou willen komen, acht zij uitgesloten. „Met Gino’s moeder is er ook contact. Zij roept alleen maar: breng me mijn jongen terug.”
Bron: Telegraaf
Kinderen mee op zoektocht? Wtf ...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hadden ze dat team niet op zijn minst een andere naam kunnen geven, leuk voor die ouders
Ik zie niemand lachen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
NWS / Nederlander verongelukt voor ogen filmende partner
En daarna meteen aan het ruziën met de zus van Gino (zijn vriendin dus).quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:53 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Zo goed dat hij uren wegblijft terwijl zijn oogappeltje vermist wordt?
Aldus de persoon die jaarlijks een Center Parcs in het Limburgse opzoekt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:42 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat zelfs aliens Limburg links laten liggen
Net zoals mensen ook naar een dierentuin gaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aldus de persoon die jaarlijks een Center Parcs in het Limburgse opzoekt.
Je weet toch helemaal niet waar hij was en wat hij deed? Beetje kort door de bocht dit.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:53 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Zo goed dat hij uren wegblijft terwijl zijn oogappeltje vermist wordt?
quote:De familie van Gino vermoedt dat de jongen in een auto is gestapt. Speurhonden vonden zijn spoor maar dat hield bij een huis aan de Hertogenlaan opeens op. De politie wil inhoudelijk niet reageren op de bewering van de familie.
Politie meldt nadrukkelijk dat ze alle opties nog open houden... ook als er wordt gehengeld na betrokkenheid van de vader.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik gok dat we dit is in de relationele sfeer moeten gaan zoeken. Ik heb zo'n vermoeden dat er het één en het ander verzwegen wordt
@DonRaja heeft nota bene jarenlang in Limburg gewoont of woont daar nog steeds.quote:
gewoondquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
@:donraja heeft nota bene jarenlang in Limburg gewoont of woont daar nog steeds.
Dat speelveldje ligt tussen de Zonstraat en de Hertogenlaan...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:05 schreef Tengano het volgende:
Dat speelveldje was toch in de Zonstraat? Daarvandaan is hij dan naar de Hertogenlaan gestept. Dat ligt 350 meter van elkaar lopen af. Dat is wel te steppen iig. Dat lijkt toch best een aannemelijk scenario.
[..]
Omdat ze ernstig ziek is ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:06 schreef Halcon het volgende:
Moeder kon blijkbaar niet voor Gino zorgen en van wat ik zo lees/hoor van zuslief, lijkt me dat ook niet de meest geschikte plek om op te groeien.
Qua leeftijd wel ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
gewoond
En ja, ik ben als Sir Richard Attenborough in Limburg.
Dat is nog dichterbij dus dan 350 meter. En hij kon daar in principe ongezien instappen zonder dat zijn vriendjes en bekenden toekeken. En die Albert Heijn zit daar ook vlak in de buurt zie ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:08 schreef Halcon het volgende:
Dat speelveldje ligt tussen de Zonstraat en de Hertogenlaan...
Ja, maar al is het 350 meter... Dat kan 'n kind best lopen/steppen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat is nog dichterbij dus dan 350 meter.
Ja, dat zei ik ook. Daarom vind ik het een aannemelijk scenario. Dat Gino is meegestept met de voetbalman en even verder op de Hertogenlaan in ingestapt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:10 schreef Halcon het volgende:
Ja, maar al is het 350 meter... Dat kan 'n kind best lopen/steppen.
En ja, ziet er redelijk onverzichtelijk uit allemaal. Misschien waren die andere voetballertjes ook al weg en bleef Gino daar nog.
Ik dat als ik mijn voorhuid vaak over mijn eikel beweeg, er uiteindelijk wit spul uitkomt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik 850 via kpn digitenne. Of was het een andere zender ik weet t ff niet meer uit mijn hoofd.
Ja, dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook. Daarom vind ik het een aannemelijk scenario. Dat Gino is meegestept met de voetbalman en even verder op de Hertogenlaan in ingestapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |