Ja, daar hou ik inderdaad ook wel van. Deze jongen is van mening dat hij zelf de grootste speler aller tijden is, en daar kan ik wel van genieten. Zo kan ik ook van bijvoorbeeld Louis van Gaal genieten.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:11 schreef TornadoDK het volgende:
Ik hou er ook wel van een beetje branie.
Beter dan altijd maar dezelfde 13 in een dozijn koorknaap uitspraken
Precies en je moet het ook allemaal niet te serieus nemen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, daar hou ik inderdaad ook wel van. Deze jongen is van mening dat hij zelf de grootste speler aller tijden is, en daar kan ik wel van genieten. Zo kan ik ook van bijvoorbeeld Louis van Gaal genieten.
Ja, Chris Evert noemde zichzelf ooit een legende. Dat vind ik zo totaal ongepast.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:59 schreef Alpha0 het volgende:
Hij draaft wel een tikkie door hoor moet ik zeggen, maar goed, het is hem gegund.
Jij niet, ik wel. Maar da's toch ook prima? We hoeven er echt niet allemaal hetzelfde over te denken.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:03 schreef Marcoss het volgende:
Prima toch als zo’n jongen zelfvertrouwen heeft en uitstraalt als hij net zo’n bizarre week heeft gehad? Heb daar niet zoveel moeite mee eigenlijk
Zeker! Anders moet ik ook al jouw grappen nog leuk gaan vindenquote:Op woensdag 15 juni 2022 14:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jij niet, ik wel. Maar da's toch ook prima? We hoeven er echt niet allemaal hetzelfde over te denken.
Die zit.quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zeker! Anders moet ik ook al jouw grappen nog leuk gaan vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |