quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb een zenuwklem zitten in mijn nek en een zenuwontsteking in mijn schouderblad
Uitstraling door mijn hele arm. Kan nog geen zuchtje wind over die arm hebben. Nu al 1.5 maand slaap bijna niet van de pijn.
Ben heel wat pijn gewend, maar dit overtreft alles zelfs een zenuwbeklemming in mijn rug deed niet zo pijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Normaal zit US heel ergens anders.misschien verdwaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja godverquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* springt terug naar het been van bitterbal.
Chips is voor puisterige tieners en te dikke mensen met een voorliefde voor Schultenbrau.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat wel lekker warm in de nek van Dotteke, glaasje jus en een zakje chips erbij.
Kost jarenlang oefening.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Chips is voor puisterige tieners en te dikke mensen met een voorliefde voor Schultenbrau.
Het lukt me nooit zo goed als jou
Klinkt als mijquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Chips is voor puisterige tieners en te dikke mensen met een voorliefde voor Schultenbrau.
Het lukt me nooit zo goed als jou
Ja neem het ze ook niet helemaal kwalijk, zolang ze maar wel tam zijn verder. Ik heb natuurlijk ook wel vaak hondenkoekjes enz in mijn handen als ik mijn vingers in de kooi stop dus denk dat ze het associëren met eten in de kooi.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar he dat ze in de kooi dan wel happen, of raar eigenlijk ook niet is hun terrein natuurlijk
Leugensquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Puisterig dik mens
Ik hou gewoon van chips
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leugens![]()
Nou ja, dat laatste is wel waar misschien
Ik vind het allemaal lekkerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]Chips boven koekjes en snoepjes en chocola
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:55 schreef dud0r het volgende:
https://www.instagram.com/reel/Cdqpy_Luyan/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
@:4everblackeyed zodat je je collega's niet lastig valt met TYPTYPTYP
Na negen uur ‘s avonds chips. De rest van de dag chocola en koekjesquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat wel. maar als je echt moet kiezen?
hahahah ja soms is het wel jammer dat overdag chips eten een soort van taboe is.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na negen uur ‘s avonds chips. De rest van de dag chocola en koekjes
Als ik een zak chips in de kast heb liggen, kan ik aan niks anders meer denken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
hahahah ja soms is het wel jammer dat overdag chips eten een soort van taboe is.
Maar 9 uur is wel laat. Ik moet me vaak al inhouden om het uit te stellen tot 8 uur/half 9
Ik las "een poes die naar vis ruikt"quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik een zak chips in de kast heb liggen, kan ik aan niks anders meer denken.![]()
Net een poes die vis ruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |