Ik ken best redelijk wat Poolse mensen, maar die dames zijn niet op hun mondje gevallen, zijn zelfredzaam en hebben ook zo hun eisen. Kunnen fiks van leer trekken… Eigenlijk best vergelijkbaar te noemen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:12 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Italiaanse vrouwen zijn wel de makkelijkste en geilste die ik tot nu toe heb gehad, maar de Polen blijven niet ver achter! In elk geval is het leuke aan Poolse vrouwen dat ze over het algemeen een stuk knapper zijn dan Italiaanse vrouwen (naar mijn mening), dat ze redelijk traditioneel en family-oriented zijn (maar ook wel heel open-minded), dat ze over het algemeen heel zorgzaam en lief zijn, en een goed gevoel voor humor hebben.
Nederlandse vrouwen zijn vaak gewoon niet zo zorgzaam, lief en huiselijk.
Ja, dat is jammer, en erger nog, vaak niet waar. Ik zie het zo ....quote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel jammer, want door dit soort praktijken hebben vrouwen uit Zuidoost Azië altijd een zweem over zich heen hangen dat ze een pinautomaat in een West-Europees land zoeken waar ze op een landkaart niet kunnen aanwijzen waar het ligt.
Dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo enorm incel als mannen zo over vrouwen uit Centraal en West-Europa spreken, als je in alle landen vraagt welke nationaliteiten een goede naam hebben staat Nederland standaard hoog.
Juist omdat ze onafhankelijk, goed opgeleid en mooi zijn.
Dat schijn je sneller op te lopen op nichtenfestivals in het Westen dan tijdens vakanties met losbandige heteroseksuele activiteiten.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:22 schreef denattedweil het volgende:
En dan na 2 maanden erachter komen dat je het apepokkevirus hebt![]()
Daar zit het gevaar nou juist.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 15:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat schijn je sneller op te lopen op nichtenfestivals in het Westen dan tijdens vakanties met losbandige heteroseksuele activiteiten.
Ik zeg ook niet dat mensen zich erdoor moeten laten tegenhouden, als het werkt, werkt het.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:45 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
nou mijn ex sprak vloeiend en accentloos Engels en ik zelf ook, dus dat viel niet zo op
verder interesseert het me niet heel veel wat mensen van me denken
we kregen wel vaak blikken toegeworpen vanwege ons enorme leeftijdsverschil
Dat overbekende type nam ik niet eens mee in mijn beschouwing.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 15:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Hoor vaak genoeg buitenlandse mensen klagen over Nederlandse vrouwen. Dat ze redelijk lang zijn en er ook redelijk wat overgewicht hebben. Hollandse koeien hebben ze het dan over. Verder vinden ze Nederlandse dames over het algemeen te weinig vrouwelijk.
Andersom geldt dat ook, ik kan me niet voorstellen dat mensen een relatie willen met iemand die afbraak veroorzaakt aan hun levensgeluk. Hoewel dat soort stellen natuurlijk ook bestaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:24 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ja, dat is jammer, en erger nog, vaak niet waar. Ik zie het zo ....
Iedere vrouw (overal) wil een man die meerwaarde aan haar leven toevoegt. Geld kan, is daar één van. Vooral voor diegenen die in armoede leven.
Maar los van geld, je kan als Europeaan in ZO Azië ook veel meerwaarde hebben.
Ik zal eens opnoemen wat zoal ... kennis (gestudeerd), trouw, onafhankelijk, niet bang zijn, verantwoordelijkheidsgevoel, ondernemend, arbeidsethos, veel talen sprekend, goed Engels sprekend, manieren, flair (je merkt bijvoorbeeld hij is gewend uit eten te gaan) spreekt met meneer pastoor maar ook met de manager als met een gelijke. Weet veel ook dingen die je niet op school leert, kan veel. Ben je daarbij fatsoenlijk gekleed (lange broek, schoenen, mooi hemd (batik in Indonesië) of barong (Filipijnen). Goed verzorgd met lekker geurtje. Geen zware drinker, respect vooral voor ouderen. Dan heb je daar veel status dus ben je óók voor een rijke meid een lot uit de loterij, want dat geeft haar en haar familie weer status.En als je daar een rijker iemand hebt, dan is rijk vaak echt rijk. Dat kan bij toeval gebeuren, dat je zo iemand leert kennen, maar daar kun je zelf ook wat aan doen. Niet in korte broek en in onderhemd zuipen in een wat schimmige bar bijvoorbeeld
Dat kan ik niet voor andere mensen bepalen, maar dat hoor je nogal eens benoemd worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:44 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Zijn dat de criteria? Wat vind je van lief, aardig, humor, vlot, zorgzaam, family minded, actief, creatief en reactief haha. Ik bedoel ik denk het percentage Nederlandse vrouwen die EN onafhankelijk EN goed opgeleid EN mooi zijn ver minder dan 50 % is. Goed opgeleid zou zowat de helft van de vrouwen zijn. Dan moeten ze ook nog die 2 andere eigenschappen hebben! En dan zijn er nog veel andere criteria die mee zouden kunnen tellen, het ene criterium belangrijker dan het andere, afhankelijk van iedere individuele man.
Neen, veel te veralgemeniserend voor Nederlandse vrouwen.
Belangrijkere dingen?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 17:12 schreef Halcon het volgende:
Goed opgeleid is dan een of andere nutteloze kutstudie die is alibi dient om belangrijkere dingen te laten versloffen.
Stoer man!!quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:55 schreef fokexpert het volgende:
Ik ben wel eens maand in Bulgarije geweest. En daar 5 meiden gevoel gegeven dat ze mee naar Nederland konden. Maand uit elkaar lopen scheuren en hem toen gepeerd 😁
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL mooi manquote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:55 schreef fokexpert het volgende:
Ik ben wel eens maand in Bulgarije geweest. En daar 5 meiden gevoel gegeven dat ze mee naar Nederland konden. Maand uit elkaar lopen scheuren en hem toen gepeerd 😁
Ja, da hoor ik ook vaak, al vind ik vollere wijven erg mooi. Verder zijn Nederlandse wijven over het algemeen notoire zeikerds met een grote bek en weinig oog voor hun vrouwelijkheidquote:Op dinsdag 28 juni 2022 15:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Hoor vaak genoeg buitenlandse mensen klagen over Nederlandse vrouwen. Dat ze redelijk lang zijn en er ook redelijk wat overgewicht hebben. Hollandse koeien hebben ze het dan over. Verder vinden ze Nederlandse dames over het algemeen te weinig vrouwelijk.
True, natuurlijk zijn er mooie vrouwen hier, maar over het algemeen is de Nederlandse vrouw vadsig en bonkig.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 15:30 schreef Halcon het volgende:
Ik ben wel eens naar Bulgarije geweest en ontwikkelingshulp gegeven.quote:
Ik snap dat gezeur niet over Nederlandse vrouwen, bij zomerse dagen zoals gisteren en eergisteren zie je echt genoeg moois rondlopenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
True, natuurlijk zijn er mooie vrouwen hier, maar over het algemeen is de Nederlandse vrouw vadsig en bonkig.
Absoluut. Waar ik het wel mee eens ben, is dat Nederlandse vrouwen zich over het algemeen minder goed verzorgen dan dames uit andere, zuidelijkere landen. Daar is de cultuur ook meer op uiterlijk gericht, ook de mannen kleden en verzorgen zich daar meer. Misschien komt dat omdat we toch wel erg protestants zijn opgevoed met roots in het boerenleven. De mentaliteit 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg' helpt natuurlijk ook niet mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:05 schreef Cupfighter het volgende:
snap dat gezeur niet over Nederlandse vrouwen, bij zomerse dagen zoals gisteren en eergisteren zie je echt genoeg moois rondlopen
Echt iets om trots op te zijn jaquote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:55 schreef fokexpert het volgende:
Ik heb zelf het idee dat flirten, of laten zien dat ze beschikbaar zijn; in Nederland helaas niet zo veel voorkomt. In Frankrijk, en vooral Italië heb je dat een stuk meer. Vergeet overigens ook niet dat Nederlandse mannen ook horken zijn in vergelijking met buitenlandse mannen. Ik denk dat het ook een stukje cultuur is: het openlijk tonen van tederheid wordt hier niet zo gewaardeerd. De wereld zou er denk ik van opknappen als we meiden gewoon net zo laten glimlachen en verzorgd er laten uitzien als bijv. Lakhsmi zonder ze voor sletten te verslijten.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:53 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Absoluut. Waar ik het wel mee eens ben, is dat Nederlandse vrouwen zich over het algemeen minder goed verzorgen dan dames uit andere, zuidelijkere landen. Daar is de cultuur ook meer op uiterlijk gericht, ook de mannen kleden en verzorgen zich daar meer. Misschien komt dat omdat we toch wel erg protestants zijn opgevoed met roots in het boerenleven. De mentaliteit 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg' helpt natuurlijk ook niet mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |