Ik vind het altijd zo enorm incel als mannen zo over vrouwen uit Centraal en West-Europa spreken, als je in alle landen vraagt welke nationaliteiten een goede naam hebben staat Nederland standaard hoog.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:16 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Italiaanse vrouwen zijn behoorlijk bazig. Ze zijn over het algemeen niet zo mijn type. Om te neuken vind ik het wel prima uiteraard. Poolse vrouwen zijn toch wat zachter en vrouwelijker. Dat is toch meer marriage material.
Nederlandse vrouwen zijn qua uiterlijk meestal gewoon niet zo mijn type omdat ik niet zo op lang en blond val.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo enorm incel als mannen zo over vrouwen uit Centraal en West-Europa spreken, als je in alle landen vraagt welke nationaliteiten een goede naam hebben staat Nederland standaard hoog.
Juist omdat ze onafhankelijk, goed opgeleid en mooi zijn.
Ook incellig, denken dat alle Nederlandse vrouwen lang en blond zijn. Ik heb in weinig landen zo'n divers aanbod gezien als in Nederland.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:20 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen zijn qua uiterlijk meestal gewoon niet zo mijn type omdat ik niet zo op lang en blond val.
Dat is natuurlijk zo, maar ik houd gewoon van die culturele uitdaging die bij een relatie hoort. Een beetje dat exotische, dat alles net even wat anders is. Dat ik een excuus heb om een nieuwe taal te lerenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ook incellig, denken dat alle Nederlandse vrouwen lang en blond zijn. Ik heb in weinig landen zo'n divers aanbod gezien als in Nederland.
Daarvoor hoef je vaak niet eens naar het buitenland, zowat elk type vrouw is hier te vinden.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:22 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zo, maar ik houd gewoon van die culturele uitdaging die bij een relatie hoort. Een beetje dat exotische, dat alles net even wat anders is. Dat ik een excuus heb om een nieuwe taal te leren
Dat is zo, maar als ik een Thaise wil vinden, is het in Thailand toch net even wat makkelijkerquote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je vaak niet eens naar het buitenland, zowat elk type vrouw is hier te vinden.
Ja ok, het zou mij geenszins trekken om met financiële middelen een relatie/huwelijk te beginnen, dat is geen gelijkwaardige relatie.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dat is zo, maar als ik een Thaise wil vinden, is het in Thailand toch net even wat makkelijker
Ik heb met een Filipijnse gehad en dat was totaal niet het geval. Maar zij leefde ook al langer hier in het westen en deed een goede opleiding.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja ok, het zou mij geenszins trekken om met financiële middelen een relatie/huwelijk te beginnen, dat is geen gelijkwaardige relatie.
Niet dat ik meteen oordeel dat het een koophuwelijk is, maar ik neig er wel naartoe.
Wel jammer, want door dit soort praktijken hebben vrouwen uit Zuidoost Azië altijd een zweem over zich heen hangen dat ze een pinautomaat in een West-Europees land zoeken waar ze op een landkaart niet kunnen aanwijzen waar het ligt.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:35 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik heb met een Filipijnse gehad en dat was totaal niet het geval. Maar zij leefde ook al langer hier in het westen en deed een goede opleiding.
Door wat voor soort praktijken bedoel je?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel jammer, want door dit soort praktijken hebben vrouwen uit Zuidoost Azië altijd een zweem over zich heen hangen dat ze een pinautomaat in een West-Europees land zoeken waar ze op een landkaart niet kunnen aanwijzen waar het ligt.
Ik had eens een collega die financieel helemaal leeg getrokken is door zo een meid. En ja natuurlijk staat ze daarop, het oude adagium luidt: 'niet de hand bijten die je voedt'.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:38 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Door wat voor soort praktijken bedoel je?
Misschien heb je me verkeerd begrepen, want mijn relatie was dus wel geheel gelijkwaardig. Sterker nog, ook al had ik veel meer geld dan zij en was ik een stuk ouder, ze stond erop dat we alles financieel eerlijk deelden.
Maar mijn hand voedde haar helemaal niet. Voor het paspoort hoefde ze het ook niet echt te doen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had eens een collega die financieel helemaal leeg getrokken is door zo een meid. En ja natuurlijk staat ze daarop, het oude adagium luidt: 'niet de hand bijten die je voedt'.
Maar kijk je er raar van op als mensen in de supermarkt raar kijken als je gebroken Engels spreekt met je bruid in de supermarkt?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:41 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Maar mijn hand voedde haar helemaal niet. Voor het paspoort hoefde ze het ook niet echt te doen.
nou mijn ex sprak vloeiend en accentloos Engels en ik zelf ook, dus dat viel niet zo opquote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar kijk je er raar van op als mensen in de supermarkt raar kijken als je gebroken Engels spreekt met je bruid in de supermarkt?
Daar sta ik niet van te kijken. En ja prima als dat werkt, maar bij dat soort stellen heb ik altijd het idee dat de fundering van de relatie al verkeerd is, en daar komt vaak ellende van.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:45 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
nou mijn ex sprak vloeiend en accentloos Engels en ik zelf ook, dus dat viel niet zo op
verder interesseert het me niet heel veel wat mensen van me denken
we kregen wel vaak blikken toegeworpen vanwege ons enorme leeftijdsverschil
Bij ons kwam er ellende van, wel mede door haar leeftijdquote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar sta ik niet van te kijken. En ja prima als dat werkt, maar bij dat soort stellen heb ik altijd het idee dat de fundering van de relatie al verkeerd is, en daar komt vaak ellende van.
Op de middelbare school hadden we een uitwisseling met een school in de buurt van Napels en heb daar een tijd in een gastgezin gezeten. Ik moet eerlijk zeggen: ik vind 90% van de Italiaanse vrouwen liever dan veruit de meeste Nederlandse meisjes.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:16 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Italiaanse vrouwen zijn behoorlijk bazig. Ze zijn over het algemeen niet zo mijn type. Om te neuken vind ik het wel prima uiteraard. Poolse vrouwen zijn toch wat zachter en vrouwelijker. Dat is toch meer marriage material.
Spannend idee, ik maak er een nieuw topic overquote:
Maar niet hierquote:Op zondag 26 juni 2022 21:40 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Spannend idee, ik maak er een nieuw topic over
Zijn dat de criteria? Wat vind je van lief, aardig, humor, vlot, zorgzaam, family minded, actief, creatief en reactief haha. Ik bedoel ik denk het percentage Nederlandse vrouwen die EN onafhankelijk EN goed opgeleid EN mooi zijn ver minder dan 50 % is. Goed opgeleid zou zowat de helft van de vrouwen zijn. Dan moeten ze ook nog die 2 andere eigenschappen hebben! En dan zijn er nog veel andere criteria die mee zouden kunnen tellen, het ene criterium belangrijker dan het andere, afhankelijk van iedere individuele man.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo enorm incel als mannen zo over vrouwen uit Centraal en West-Europa spreken, als je in alle landen vraagt welke nationaliteiten een goede naam hebben staat Nederland standaard hoog.
Juist omdat ze onafhankelijk, goed opgeleid en mooi zijn.
Ja, maar die zijn verhollandst, dus jammer dan.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je vaak niet eens naar het buitenland, zowat elk type vrouw is hier te vinden.
Niet getreurd, inmiddels is er een apart topic!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |