abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204957759
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 15:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:r
Je moet gewoon van die jonge meisjes afblijven, legaal of niet!
Sowieso weer een klasse-topic: hoe kan ik zo goedkoop mogelijk zoveel mogelijk 'wijven' (opnieuw :r ) pakken zonder mij iets aan te trekken van leed en moraliteit. Liefs ook nog in een arm land want daar gaat het nog makkelijker..
Bah bah bah
@TS: lees en leer.
pi_204957786
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 08:54 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
niet bij de jeugd, volwassenen nog wel, enig nadeel is dat als TS eens Aziatisch wil 'eten' dat je daar niet bij de korfbal moet zijn, daar vind je hoofdzakelijk hollandse meiden
En gebeurt dat nuecken serieus? Bijvoorbeeld na een kampioenschap? Hahaha.
pi_204957814
Pattaya moet je dan wezen maar volgens mij is Thailand tegenwoordig ook behoorlijk duur. Kun je beter maar de Filipijnen gaan.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 02:49:50 #34
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_204957830
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 12:02 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Zou je het immoreel vinden om in Thailand een meid van 15 te pakken? Dat is de age of consent daar, dus legaal (hoewel de prostitutie dat op zich niet is).
Als jij seks wilt hebben met een meisje van 15 dan lijkt het me een goed plan eens de huisarts te bellen en te vragen om hulp. Niet voor jou, maar om slachtoffers te behoeden.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zaterdag 4 juni 2022 @ 08:24:22 #35
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_204958177
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 22:57 schreef JohnDDD het volgende:
Wie is hier wel eens voor seks naar een armer land gegaan, zoals Thailand, de Filipijnen of Madagascar, en wat waren daar je ervaringen?

Ik heb het nog nooit gedaan maar ben het wel heel sterk aan het overwegen om gewoon eens naar Thailand te vliegen en daar 20 wijven te wippen in een week.
Voordat jullie zulke acties overwegen raad ik je toch eens aan om je héél goed te verdiepen in de wetten van de betreffende landen.

Hier wat wetgeving en regels die ik weet;

Filipijnen;
Prostitutie is verboden en dus ook strafbaar!
Adulterie. Zit het woordje adult in maar heeft dar niets mee te maken (adult, pedo en zo zou je misschien denken).
Het gaat hier om de volgende WET in de Filipijnen. Echtscheiding bestaat er eigenlijk niet, alleen voor super rijke en belangrijke mensen mogelijk. Veel koppels leven niet samen, zijn dus eigenlijk geen paar meer, en men noemt zich dan seperated. Je krijgt een relatie met een vrouw die al 25 jaar haar man niet heeft geien, hij heeft haar met de kinderen laten zitten. Jij leert haar kennen en jullie worden een koppel. Jij zotgt voor haar kinderen, voor haar en haar ouders. Heel normale relatie dus in de Filipijnen. En dan word je opgepakt en kunt gevangenisstraf krijgen tot 14 jaar in zo een gezellige groepscel voor 40 man waar er 100 inzitten met als toilet een putje in het midden van de cel.
Ja, maar ik wist niet dat ze gehuwd was. Sir, that is your problem.
Ja, maar ze heeft al 25 jaar relaties sinds haar man haar liet zitten. Nou, maar jij bent blank dus rijk dus er valt te plukken. Die ex is vermoedelijk bereid voor 10.000 USD de klacht in te trekken. En als je da ook 10.000 USD betaalt aan het systeem vanwege gemaakte adminsitratieve kosten en 100 USD per dag dat je hebt genoten van kost en inwoning dat jaar dat je in voorarrest zat in het gevang, en de kosten van bemiddeling van de advocaat en meneer pastoor heeft ook nog eens voor je gaan pleiten dus ook geld in het collectezakje graag.
Hij - de nog altijd echtgenoot zijnde man van haar- heeft geld (en ook wapens, heel gewoon daar) en wil geen geld van jou. Hij wil zijn vrouw kwetsen en hij weet dat zij nu veel van JOU houdt. Dus hij laat het voorkomen, je krijgt 8 jaar en hij verkneukelt zich aan het verdriet van jouw nieuwe vriendin, zijn vrouw dus, en haar familie.

Dan is er ook nog een wet die zorgt dat iedere Filipino (m/v) die zich beledigd VOELT (heel suggestief dus) naar het gerecht kan stappen en die kan straffen opleggen van tienduizenden USD en gevangenis tot 2 jaren!

Dus wees heel voorzichtig en lees expat forums en you tube kanalen.
Voor de Filipijnen raad ik aan op you tube .... the Filipina pea, een 50 tal video's van een half uur gemiddeld waar heel veel info voorbij komt, variërend van deze wetgeving tot wat vinden Filipina's lekker in bed en moet het een grote X zijn of is een gewone x ook al genoeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 04-06-2022 08:29:56 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 4 juni 2022 @ 08:35:38 #36
450228 LeesFoknl
pi_204958259
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 00:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
20 wijven totale kosten ¤200.

Hier in Nederland ben je minimaal ¤3000 kwijt. Tenzij je naar uitgezakte bijstandshoeren gaat.

Ik zou gewoon doen TS. Zolang je niet aan kinderen gaat zitten.
Als je er 20 wilt hebben en dat kost je hier 3000 euro, kun je het beter hier doen. Wat denk je dat je een week in Azië kost aan reis, verblijf, en vooral de gigantische risico's die je daar loopt om in de problemen te komen. En hoe kom je erbij dat daar een "nummertje" een tientje kost. In een toeristen sex plaats, voor een blanke toerist.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 08:43:00 #37
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204958303
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 08:35 schreef LeesFoknl het volgende:
En hoe kom je erbij dat daar een "nummertje" een tientje kost. In een toeristen sex plaats, voor een blanke toerist.
Ik heb Full Metal Jacket gezien.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 08:45:01 #38
450228 LeesFoknl
pi_204958324
Weet wel dat veel filmen over Vietnam in de Filipijnen worden opgenomen.

Mijn vrouw en haar vriendin waren gekozen voor zo een " figuranten-bijrol" voor Acocalypso now.

Ken je de film van Jason Bourne.Identity

Een deel van een van die filmen is gedraaid in Manila. Ik was er toen. Wij werden gevraagd om figurant te zijn in die scénes die spelen in Ermita en Malate in Manila (een van de steden van Metro Manila) Rol was op terrasje zitten, buiten. Loon 10 euro per dag pp (Veel geld daar) Niet gedaan want .... weet je hoe warm het overdag op een terras in Manila is? Heb wel het filmen van de achtervolging vanop ons balkon kunnen volgen door oa Mabinistreet.

[ Bericht 55% gewijzigd door LeesFoknl op 04-06-2022 08:56:21 ]
  zaterdag 4 juni 2022 @ 10:16:52 #39
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204958921
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 08:43 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik heb Full Metal Jacket gezien.
:D ! Score!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_204959322
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 08:35 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Als je er 20 wilt hebben en dat kost je hier 3000 euro, kun je het beter hier doen. Wat denk je dat je een week in Azië kost aan reis, verblijf, en vooral de gigantische risico's die je daar loopt om in de problemen te komen. En hoe kom je erbij dat daar een "nummertje" een tientje kost. In een toeristen sex plaats, voor een blanke toerist.
Maar dan kan ts geen kinderen neuken
  zaterdag 4 juni 2022 @ 11:22:17 #41
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_204959374
op dit forum is het altijd lastig bepalen of TS een troll is of in het pieter baan cetrum hoort.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_204960773
Wel vervelend dat sommige mensen hier meteen impliceren dat ik een pedo ben en minderjarige meisjes wil neuken. Ten eerste hoeft sekstoerisme in die landen absoluut niet te betekenen dat je met minderjarige vrouwen gaat. Ten tweede was ik gewoon benieuwd wat jullie moreel gezien zouden vinden van slapen met 15-jarigen bijvoorbeeld zolang dit legaal is in dat land. Zelf ben ik dat niet van plan, lijkt me toch wel wat jong en zeker te jong voor prostitutie.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 15:34:02 #43
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_204960984
Ik zou Colombia gaan, veel mooiere vrouwen dan in Azie, maarja het is maar net wat je smaak is. Als je er uit ziet als een Noord- Europeaan er een beetje normaal uit ziet, vlotte babbel hebt, hoef je daar niet eens naar de hoeren om dagelijks een vrouw te palen. Ze zijn gek op lichtgetinden.

Doe het wel veilig
pi_204961029
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:34 schreef Ciclon het volgende:
Ik zou Colombia gaan, veel mooiere vrouwen dan in Azie, maarja het is maar net wat je smaak is. Als je er uit ziet als een Noord- Europeaan er een beetje normaal uit ziet, vlotte babbel hebt, hoef je daar niet eens naar de hoeren om dagelijks een vrouw te palen. Ze zijn gek op lichtgetinden.

Doe het wel veilig
Colombiaanse vrouwen zijn zo'n beetje de mooiste ter wereld. Je moet alleen wel eerst even Spaans leren.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 15:53:34 #45
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_204961087
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:43 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Colombiaanse vrouwen zijn zo'n beetje de mooiste ter wereld. Je moet alleen wel eerst even Spaans leren.
Met wat woordjes aangevuld met google translate kom je al een heel eind. (mijn ervaring)
pi_204961122
Ik ben slank, redelijk aantrekkelijk en ik spreek Spaans. Alleen val ik wel meer op Aziatische vrouwen. Het zou kunnen dat ik daar ook geen buidel hoef te trekken om vrouwen te krijgen ... ik heb het nooit echt geprobeerd. Alle keren dat ik er ben geweest had ik een monogame relatie.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:11:42 #47
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_204963279
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:58 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben slank, redelijk aantrekkelijk en ik spreek Spaans. Alleen val ik wel meer op Aziatische vrouwen. Het zou kunnen dat ik daar ook geen buidel hoef te trekken om vrouwen te krijgen ... ik heb het nooit echt geprobeerd. Alle keren dat ik er ben geweest had ik een monogame relatie.
Snap ik :D Bangala Road in Patong op Phuket is gezellig. Althans voor Covid, recent niet geweest.
Drie opties, op volgorde van kosten:

1) Installeer een lokale dating app, daar kun je relatief makkelijk onbetaalde dames scoren. Wel zaak dat je hotel bezoek toestaat ('guest friendly'). Meest tijdsintensieve keuze wel.

2) Massagesalons. Een vluggertje met een masseuse is verre van romantisch, maar makkelijk en budgetvriendelijk. Zelfs als er 'no sex' op de deur staat, zegt dat niet altijd alles. Je herkent de salons aan de kledingkeuze van de dames; zien is weten. Of ze het vrijwillig doen moet je me niet vragen.

3) Kroegen/clubs. Lees je wel in wat dit betreft ('freelancer') qua kosten.

Je kunt in Thailand meer dan alleen seksen. Absolute aanrader :Y

Laat je weten hoe het was?
pi_204963477
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:11 schreef joe.joe het volgende:

[..]
Snap ik :D Bangala Road in Patong op Phuket is gezellig. Althans voor Covid, recent niet geweest.
Drie opties, op volgorde van kosten:

1) Installeer een lokale dating app, daar kun je relatief makkelijk onbetaalde dames scoren. Wel zaak dat je hotel bezoek toestaat ('guest friendly'). Meest tijdsintensieve keuze wel.

2) Massagesalons. Een vluggertje met een masseuse is verre van romantisch, maar makkelijk en budgetvriendelijk. Zelfs als er 'no sex' op de deur staat, zegt dat niet altijd alles. Je herkent de salons aan de kledingkeuze van de dames; zien is weten. Of ze het vrijwillig doen moet je me niet vragen.

3) Kroegen/clubs. Lees je wel in wat dit betreft ('freelancer') qua kosten.

Je kunt in Thailand meer dan alleen seksen. Absolute aanrader :Y

Laat je weten hoe het was?
Dank voor de tips! Ben al meerdere malen in Thailand geweest, maar nooit tot actie overgegaan. Vroeger was ik er altijd een beetje tegen en nu heb ik zoiets van "waarom niet?". Maar ik wil er geen onprettig gevoel aan overhouden natuurlijk. Geen vrouwen die het echt tegen hun zin doen en gedwongen worden.
pi_204963537
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 14:42 schreef JohnDDD het volgende:
Ten tweede was ik gewoon benieuwd wat jullie moreel gezien zouden vinden van slapen met 15-jarigen bijvoorbeeld zolang dit legaal is in dat land. Zelf ben ik dat niet van plan, lijkt me toch wel wat jong en zeker te jong voor prostitutie.
Heus wel, alleen probeer je er nu op terug te komen.

Zo’n vraag zou bij een normaal iemand niet eens in de verste verte op komen. Slapen met een 15 jarige omdat het daar legaal is. :`)
pi_204963559
Ik ken de Nederlandse wet terzake niet, maar in België is pedofilie ook strafbaar als de man het elders doet.
Wees maar zeker dat België daar een oogje in het zeil houdt, er worden dagelijks mannen op Zaventem opgepakt.
pi_204963906
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:40 schreef 111210 het volgende:

[..]
Heus wel, alleen probeer je er nu op terug te komen.

Zo’n vraag zou bij een normaal iemand niet eens in de verste verte op komen. Slapen met een 15 jarige omdat het daar legaal is. :`)
Nee man, bah. Kijk ik geloof niet zo strikt in leeftijden waarop seks wel of niet kan; de een is met 17 heel erg volgroeid en de anders is op 19 nog heel kinderlijk. Maar 15 is sowieso te jong man. Ik wil sowieso wel een vrouw die weet wat ze doet :P En op z'n 15e kiest niemand daar vrijwillig voor toch. Nee geef mij maar een lekkere MILF of GILF.
pi_204964646
quote:
16s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:44 schreef Pimpeltje het volgende:
Ik ken de Nederlandse wet terzake niet, maar in België is pedofilie ook strafbaar als de man het elders doet.
Wees maar zeker dat België daar een oogje in het zeil houdt, er worden dagelijks mannen op Zaventem opgepakt.
De Nederlandse strafwet is ook deels van toepassing op onderdanen buiten de landsgrenzen.
pi_204965729
e
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 01:50 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
En gebeurt dat nuecken serieus? Bijvoorbeeld na een kampioenschap? Hahaha.
eigen bron, ja dat gebeurd, ook bij verlies trouwens
pi_204966213
Slapen met een 15 jarige is heel iets anders dan er seks mee hebben. Zullen we het beestje bij de naam blijven noemen want mocht het zo uit komen op familie weekend slaap ik prima in 1 bed met nichtje van 14.. ik koop wel even een pyjama dan.

Persoonlijk ligt voor mij de grens bij 18 en vrijwillig. Beide is in Thailand een lastig verhaal veel meiden daar zijn door de familie verkocht voor een beter leven. Die moeten. Ik zou me er niet prettig bij voelen als zo'n meid compleet ptss een act opvoert. Mi happy, mi lijk bik dik.

Sws bij prostitutie zou ik er moeite mee hebben dat de uitkomst van het flirten wordt bepaald door mijn geld.
pi_204966251
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 01:25 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Je weet wat voor soort 'wijven' je daar hebt? :')
Ik zou sowieso niet naar Azië gaan voor een seksvakantie, eerder naar Zweden oid daar heb je echt lekkere meiden.
Zweedse dames gaan nooit voor 20 euro aan je leuter zitten!
In Thailand wel, ik begrijp TS. Zou het ook doen :')

(Maar nog nooit gedaan)
Cindy De Vuyst
pi_204966301
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 14:42 schreef JohnDDD het volgende:
Wel vervelend dat sommige mensen hier meteen impliceren dat ik een pedo ben en minderjarige meisjes wil neuken. Ten eerste hoeft sekstoerisme in die landen absoluut niet te betekenen dat je met minderjarige vrouwen gaat. Ten tweede was ik gewoon benieuwd wat jullie moreel gezien zouden vinden van slapen met 15-jarigen bijvoorbeeld zolang dit legaal is in dat land. Zelf ben ik dat niet van plan, lijkt me toch wel wat jong en zeker te jong voor prostitutie.
Nou ... eerder was het nog ...
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 23:00 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat ik met minderjarige vrouwen naar bed wil, of althans geen meisjes onder de age of consent in die landen ;)
Dus klaarblijkelijk wel vanaf de age of consent.

En nu even een Johan Derksentje doen zeker ... :') :{
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_204966919
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 00:48 schreef r_one het volgende:

[..]
Nou ... eerder was het nog ...
[..]

En nu even een Johan Derksentje doen zeker ... :') :{
Ik zeg ook wel eens wat om lekker te provoceren hoor ;)
pi_204967007
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 00:48 schreef r_one het volgende:
Maar boven de age of consent is ze in deze context toch meerderjarig?
Of ze mag stemmen of autorijden is hier niet relevant.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_204967244
Duitsers gingen massaal de grens over met (ik meen) Tsjechië destijds, minderjarige meisjes en jongetjes neuken, werd als doodnormaal gezien.

Partners deden vaak mee.

Bladen als Elsevier hebben daar hele artikelen over geschreven niet eens zo heel lang geleden.

Sinds de EU is dit praktisch niet een ding meer.
Sowieso heerst er een enorm stigma op sekstoerisme, begrijpelijk wel.
  zondag 5 juni 2022 @ 12:23:48 #60
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_204967983
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:32 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Dank voor de tips! Ben al meerdere malen in Thailand geweest, maar nooit tot actie overgegaan. Vroeger was ik er altijd een beetje tegen en nu heb ik zoiets van "waarom niet?".
Ik ook de eerste keren niet. Maar eenmaal de drempel over is er geen stap meer terug :D

Laagdrempeligst om eens een Thaise te proberen is in een massagesalon. Bezoek er een waar alleen dames werken en waar de medewerksters wat minder traditioneel gekleed zijn. Onderga de massage in buikligging. Een klein kreuntje, iets zwaarder ademen, je benen net iets verder spreiden als ze aan je bovenbenen toekomt, even met de schaamstreek omhoog om je erectie recht te leggen. Ze zal het snappen :Y Zodra ze merkt dat ze je opwindt, geeft ze vanzelf aan dat er extra's mogelijk zijn. Het is veelal onderhandelbaar (maar doe het respectvol). Verwacht geen uitgebreide sessie en geen bijzonderheden - puur basic activiteiten. Nadeel van deze optie is dat je uit de masseuses op de stoep doorgaan niet zelf kan kiezen; ze houden een onderlinge volgorde aan, lijkt het.

quote:
Maar ik wil er geen onprettig gevoel aan overhouden natuurlijk. Geen vrouwen die het echt tegen hun zin doen en gedwongen worden.
Snap ik. Maar dat is daar (of elders) niet anders dan hier, neem ik aan :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')