@TS: lees en leer.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Je moet gewoon van die jonge meisjes afblijven, legaal of niet!
Sowieso weer een klasse-topic: hoe kan ik zo goedkoop mogelijk zoveel mogelijk 'wijven' (opnieuw) pakken zonder mij iets aan te trekken van leed en moraliteit. Liefs ook nog in een arm land want daar gaat het nog makkelijker..
Bah bah bah
En gebeurt dat nuecken serieus? Bijvoorbeeld na een kampioenschap? Hahaha.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:54 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
niet bij de jeugd, volwassenen nog wel, enig nadeel is dat als TS eens Aziatisch wil 'eten' dat je daar niet bij de korfbal moet zijn, daar vind je hoofdzakelijk hollandse meiden
Als jij seks wilt hebben met een meisje van 15 dan lijkt het me een goed plan eens de huisarts te bellen en te vragen om hulp. Niet voor jou, maar om slachtoffers te behoeden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:02 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zou je het immoreel vinden om in Thailand een meid van 15 te pakken? Dat is de age of consent daar, dus legaal (hoewel de prostitutie dat op zich niet is).
Voordat jullie zulke acties overwegen raad ik je toch eens aan om je héél goed te verdiepen in de wetten van de betreffende landen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:57 schreef JohnDDD het volgende:
Wie is hier wel eens voor seks naar een armer land gegaan, zoals Thailand, de Filipijnen of Madagascar, en wat waren daar je ervaringen?
Ik heb het nog nooit gedaan maar ben het wel heel sterk aan het overwegen om gewoon eens naar Thailand te vliegen en daar 20 wijven te wippen in een week.
Als je er 20 wilt hebben en dat kost je hier 3000 euro, kun je het beter hier doen. Wat denk je dat je een week in Azië kost aan reis, verblijf, en vooral de gigantische risico's die je daar loopt om in de problemen te komen. En hoe kom je erbij dat daar een "nummertje" een tientje kost. In een toeristen sex plaats, voor een blanke toerist.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
20 wijven totale kosten ¤200.
Hier in Nederland ben je minimaal ¤3000 kwijt. Tenzij je naar uitgezakte bijstandshoeren gaat.
Ik zou gewoon doen TS. Zolang je niet aan kinderen gaat zitten.
Ik heb Full Metal Jacket gezien.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:35 schreef LeesFoknl het volgende:
En hoe kom je erbij dat daar een "nummertje" een tientje kost. In een toeristen sex plaats, voor een blanke toerist.
Maar dan kan ts geen kinderen neukenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:35 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Als je er 20 wilt hebben en dat kost je hier 3000 euro, kun je het beter hier doen. Wat denk je dat je een week in Azië kost aan reis, verblijf, en vooral de gigantische risico's die je daar loopt om in de problemen te komen. En hoe kom je erbij dat daar een "nummertje" een tientje kost. In een toeristen sex plaats, voor een blanke toerist.
Colombiaanse vrouwen zijn zo'n beetje de mooiste ter wereld. Je moet alleen wel eerst even Spaans leren.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:34 schreef Ciclon het volgende:
Ik zou Colombia gaan, veel mooiere vrouwen dan in Azie, maarja het is maar net wat je smaak is. Als je er uit ziet als een Noord- Europeaan er een beetje normaal uit ziet, vlotte babbel hebt, hoef je daar niet eens naar de hoeren om dagelijks een vrouw te palen. Ze zijn gek op lichtgetinden.
Doe het wel veilig
Met wat woordjes aangevuld met google translate kom je al een heel eind. (mijn ervaring)quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:43 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Colombiaanse vrouwen zijn zo'n beetje de mooiste ter wereld. Je moet alleen wel eerst even Spaans leren.
Snap ikquote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:58 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben slank, redelijk aantrekkelijk en ik spreek Spaans. Alleen val ik wel meer op Aziatische vrouwen. Het zou kunnen dat ik daar ook geen buidel hoef te trekken om vrouwen te krijgen ... ik heb het nooit echt geprobeerd. Alle keren dat ik er ben geweest had ik een monogame relatie.
Dank voor de tips! Ben al meerdere malen in Thailand geweest, maar nooit tot actie overgegaan. Vroeger was ik er altijd een beetje tegen en nu heb ik zoiets van "waarom niet?". Maar ik wil er geen onprettig gevoel aan overhouden natuurlijk. Geen vrouwen die het echt tegen hun zin doen en gedwongen worden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:11 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Snap ikBangala Road in Patong op Phuket is gezellig. Althans voor Covid, recent niet geweest.
Drie opties, op volgorde van kosten:
1) Installeer een lokale dating app, daar kun je relatief makkelijk onbetaalde dames scoren. Wel zaak dat je hotel bezoek toestaat ('guest friendly'). Meest tijdsintensieve keuze wel.
2) Massagesalons. Een vluggertje met een masseuse is verre van romantisch, maar makkelijk en budgetvriendelijk. Zelfs als er 'no sex' op de deur staat, zegt dat niet altijd alles. Je herkent de salons aan de kledingkeuze van de dames; zien is weten. Of ze het vrijwillig doen moet je me niet vragen.
3) Kroegen/clubs. Lees je wel in wat dit betreft ('freelancer') qua kosten.
Je kunt in Thailand meer dan alleen seksen. Absolute aanrader
Laat je weten hoe het was?
Heus wel, alleen probeer je er nu op terug te komen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:42 schreef JohnDDD het volgende:
Ten tweede was ik gewoon benieuwd wat jullie moreel gezien zouden vinden van slapen met 15-jarigen bijvoorbeeld zolang dit legaal is in dat land. Zelf ben ik dat niet van plan, lijkt me toch wel wat jong en zeker te jong voor prostitutie.
Nee man, bah. Kijk ik geloof niet zo strikt in leeftijden waarop seks wel of niet kan; de een is met 17 heel erg volgroeid en de anders is op 19 nog heel kinderlijk. Maar 15 is sowieso te jong man. Ik wil sowieso wel een vrouw die weet wat ze doetquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:40 schreef 111210 het volgende:
[..]
Heus wel, alleen probeer je er nu op terug te komen.
Zo’n vraag zou bij een normaal iemand niet eens in de verste verte op komen. Slapen met een 15 jarige omdat het daar legaal is.
De Nederlandse strafwet is ook deels van toepassing op onderdanen buiten de landsgrenzen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:44 schreef Pimpeltje het volgende:
Ik ken de Nederlandse wet terzake niet, maar in België is pedofilie ook strafbaar als de man het elders doet.
Wees maar zeker dat België daar een oogje in het zeil houdt, er worden dagelijks mannen op Zaventem opgepakt.
eigen bron, ja dat gebeurd, ook bij verlies trouwensquote:Op zaterdag 4 juni 2022 01:50 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
En gebeurt dat nuecken serieus? Bijvoorbeeld na een kampioenschap? Hahaha.
Zweedse dames gaan nooit voor 20 euro aan je leuter zitten!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je weet wat voor soort 'wijven' je daar hebt?
Ik zou sowieso niet naar Azië gaan voor een seksvakantie, eerder naar Zweden oid daar heb je echt lekkere meiden.
Nou ... eerder was het nog ...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:42 schreef JohnDDD het volgende:
Wel vervelend dat sommige mensen hier meteen impliceren dat ik een pedo ben en minderjarige meisjes wil neuken. Ten eerste hoeft sekstoerisme in die landen absoluut niet te betekenen dat je met minderjarige vrouwen gaat. Ten tweede was ik gewoon benieuwd wat jullie moreel gezien zouden vinden van slapen met 15-jarigen bijvoorbeeld zolang dit legaal is in dat land. Zelf ben ik dat niet van plan, lijkt me toch wel wat jong en zeker te jong voor prostitutie.
Dus klaarblijkelijk wel vanaf de age of consent.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:00 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik met minderjarige vrouwen naar bed wil, of althans geen meisjes onder de age of consent in die landen
Ik zeg ook wel eens wat om lekker te provoceren hoorquote:Op zondag 5 juni 2022 00:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou ... eerder was het nog ...
[..]
Dus klaarblijkelijk wel vanaf de age of consent.
En nu even een Johan Derksentje doen zeker ...![]()
Maar boven de age of consent is ze in deze context toch meerderjarig?quote:Op zondag 5 juni 2022 00:48 schreef r_one het volgende:
Dus klaarblijkelijk wel vanaf de age of consent.
Ik ook de eerste keren niet. Maar eenmaal de drempel over is er geen stap meer terugquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:32 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dank voor de tips! Ben al meerdere malen in Thailand geweest, maar nooit tot actie overgegaan. Vroeger was ik er altijd een beetje tegen en nu heb ik zoiets van "waarom niet?".
Snap ik. Maar dat is daar (of elders) niet anders dan hier, neem ik aanquote:Maar ik wil er geen onprettig gevoel aan overhouden natuurlijk. Geen vrouwen die het echt tegen hun zin doen en gedwongen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |