Haha ja dat wel, maar bejaarden bemoeien zich echt overal mee.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt het nog wel
Hoe lang duurt het voordat ze een DNA match hebben vastgesteld van Gino en zijn step. Weet jij dat? Ze zijn gisteravond begonnen. Heb het al opgezocht...quote:
Google:quote:In Landgraaf is donderdagavond een step gevonden die veel lijkt op die van het sinds woensdagavond vermiste 9-jarige jongetje Gino. Dat heeft een woordvoerster van de politie donderdagavond gezegd.
quote:Dergelijke onderzoeken duurden tot voor kort minimaal 48 uur. Voor dna-onderzoek is een dna-profiel, een vergelijking met de dna-databank voor Strafzaken en een rapport aan politie en justitie nodig. Het hele traject kan nu binnen zes uur worden doorlopen, zegt het NFI.
Da's een raar verhaal inderdaad. Je zou denken dat in elk geval één van die kinderen die man kent.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zoals een vreemde man die gaat voetballen met onbekende kinderen?
Dat ligt toch echt aan jou en je geïndoctrineerde brein door de media dat alles tegenwoordig maar ongewenst moet zijn. Die gozer groet een kind terug. Niks meer niks minder.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Iemand die open en enthousiast contact maakt met kleine meisjes, dat vind ik nogal creepy.
Maar laten we weer ontopic gaan
Precies. Goede kans dat het gewoon een babbeltje is van een wat verwarde oude vrouw, die dit op TV heeft gezien of bij de buren heeft gehoord of iets. Wellicht zag ze hem eerder in de week, en is ze daar wat mee in de war, dat zou je haar natuurlijk niet per se kwalijk kunnen nemen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Tal van bejaardenverzorgers die maar gewoon een beetje meebabbelen met de hersenspinsels van een ietswat dummelende oudere. Tenzij de verzorgster het een op een ook bevestigd heeft zou ik aan dat soort statements geen waarde hechten.
Op de berichtgeving afgaand denk ik dat de politie dit verhaal ook niet gelooft. Als dat wel zo was zou dat in het signalement ("en is in de ochtend van donderdag nog gezien in de blablastraat", zou het dan zijn) wel geupdate zijn.
Waarom like je het danquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:20 schreef Tengano het volgende:
Wis die posts svp, want dit is alleen maar verwarrend.
Studiedag voor de leraren bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga vaak overdag naar de bioscoop en dan vraag ik me af welke schoolgaande kinderen er in vredesnaam om elf uur naar de film gaan met hun ouders.
In 2019 en 2020 de ene staking van leraren na de andere.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Studiedag voor de leraren bijvoorbeeld.
Is eigenlijk wel triest.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha ja dat wel, maar bejaarden bemoeien zich echt overal mee.
Jah!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat is een hele goeie inderdaad! Ik zie Jinek die moeder al doorzagen:
"Heb je dan echt helemaal geen idee wie hem meegenomen zou kunnen hebben. Iemand uit je familie of naaste omgeving oid."
"En dat weet je echt zeker?"
"Waren er wel spanningen in het gezin met Gino?"
Goeie keus van die familie wat mij betreft. Laat het maar over aan de politie, het is hun werk ten slotte.
De politie moet dat inmiddels weten door de tijd die ze hebben gehad om een DNA match vast te stellen, maar ze brengen daar niks over naar buiten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
Is er al bekend of de step die gevonden van hem is?
Sindsdien is er geen update vanuit de politie gegeven. Ze houden de kaarten volgens mij nog even tegen de borst. Als ze zeggen dat er een DNA match is met Gino, hebben ze immers ook de tijd gehad om een eventueel DNA spoor van een mogelike dader vast te stellen. En dat soort info willen ze nu misschien liever niet naar buiten brengen zodat ze verder kunnen speuren en de hele situatie een stap voorblijven.quote:Zo kon een politiewoordvoerder rond 08.30 uur nog niet zeggen of de gevonden step inderdaad van het jongetje is.
https://www.telegraaf.nl/(...)naar-vermiste-gino-9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |