abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 juli 2022 @ 09:10:01 #276
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_205419940
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Nog meer *O*
Alhoewel ik t afgelopen seizoen wel echt veel minder leuk vond.
Klopt. Eerste aflevering is ook echt vreemd weer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_205419999
quote:
0s.gif
[..]
Het is zowat komedie met al die absurde verklaringen. Volgens mij is het wel “echt”, wappies bestaan nou eenmaal :D maar echt, kijk het einde eens, je lacht je slap _O-
Je bedoeld met die proef?
Die docu heb ik jaren terug gekeken en is mij inderdaad zo goed bijgebleven.
De man van mijn collega is een flat earther en ook vrij actief in zijn activiteiten. :D
  Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 09:26:02 #278
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205420048
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:16 schreef vencodark het volgende:

[..]
Je bedoeld met die proef?
Die docu heb ik jaren terug gekeken en is mij inderdaad zo goed bijgebleven.
De man van mijn collega is een flat earther en ook vrij actief in zijn activiteiten. :D
Haha ja, en dan de conclusie "well that's interesting" _O-

Een van mijn favo docu's als je eens goed wil lachen _O_
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_205420229
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:26 schreef MaJo het volgende:

[..]
Haha ja, en dan de conclusie "well that's interesting" _O-

Een van mijn favo docu's als je eens goed wil lachen _O_
Toch is die denkwijze wel interessant. Hoe ver ze daar in gaan, gepassioneerd, overtuigd en je probeert toch enigszins te volgen hoe ze tot bepaalde ideeën en conclusies komen. :Y
Bizar.
  vrijdag 22 juli 2022 @ 10:16:39 #280
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_205420395
Vandaag The Grey Man :B
  Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 10:22:25 #281
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205420422
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:51 schreef vencodark het volgende:

[..]
Toch is die denkwijze wel interessant. Hoe ver ze daar in gaan, gepassioneerd, overtuigd en je probeert toch enigszins te volgen hoe ze tot bepaalde ideeën en conclusies komen. :Y
Bizar.
En ook een hechte gemeenschap met eigen handgebaren en zo, dat vond ik wel lief O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_205422187
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 08:56 schreef MaJo het volgende:

Ik heb wel het idee dat ik weet wat je bedoelt. Ging dat om een moordenaar waar mensen dan fan van zijn en dat hij zijn eigen sekte begint? Ik kan het alleen even niet meer vinden. Van die acteur krijg ik wel de bibbers dus het zou hem zomaar kunnen zijn :D
Of ie moordenaar is..... weet het niet meer :D
Zou kunnen.
pi_205423566
We zijn er uit *O*
Het gaat over de following.
Met dank aan @golfer

Griezel!
  Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 16:39:53 #284
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205423677
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 16:29 schreef Blues het volgende:
We zijn er uit *O*
Het gaat over de following.
Met dank aan @:golfer

Griezel!
Deze bedoel ik :Y hij heeft toch een boek geschreven over een moord ofzo? Maar ik snapte door je omschrijving meteen wie je bedoelde :D
pi_205424958
Verkeerde topic O-)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_205424973
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 18:50 schreef ConqueringChaos het volgende:
https://www.televizier.nl(...)U#Echobox=1658470607

Nola gaat van ‘ik ga naar de middelbare school’ naar ‘ik ben daarmee klaar en ben jong volwassen’ in 1 zomerstop :N :N
wist niet dat gtst te zien was op netflix :P
pi_205424980
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 18:52 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
wist niet dat gtst te zien was op netflix :P
Ja sorry verkeerde topic hahaz
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_205426710
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
augustus

Delhi Crime - [India] S02 2019 16 - Netflix Original | Duister, Misdaad, Thriller
In deze serie met seizoenen die zijn geïnspireerd op echte en fictieve gebeurtenissen, wordt de politie gevolgd tijdens onderzoeken naar spraakmakende misdaden in Delhi.

1 augustus

Café Minamdang - [Zuid-Korea] S01 2022 16 - Netflix Original | Boek, Comedy, Misdaad, Thriller
Een verdacht bedrijf biedt de diensten aan van een zogenaamd alwetende sjamaan. Dit trekt de aandacht van een politie-inspecteur die zich vastbijt in de zaak.

3 augustus

Bom Dia, Verônica | Good Morning, Verônica - [Brazilië] S02 2020 16 - Netflix Original | Boek, Duister, Misdaad, Mystery, Thriller
Een ondergewaardeerde agente zit achter een datingsite-crimineel aan. Ze ontdekt een man en vrouw met een afschuwelijk geheim dat schuilgaat achter een samenzwering.

Clusterf**k: Woodstock '99 - [VS] S01 2022 16 - Netflix Original | Documentaire
Woodstock 1969 stond voor vrede en muziek, maar de revival in 1999 liep uit op drie dagen agressie, rellen en gewonden. Waarom ging het zo vreselijk mis?

4 augustus

Tamara Falcó: La marquesa | Lady Tamara - [Spanje] S01 2022 12 - Netflix Original | Lifestyle
The glamorous life of socialite Tamara Falcó takes center stage in this reality series as she balances work, play and her famous family.

5 augustus

The Sandman - [VS] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Fantasy
Na jaren gevangenschap begint Morpheus, de koning der Dromen, aan een reis door verschillende werelden om terug te vinden wat hem ontnomen is en om zijn macht te herstellen.

9 augustus

I Just Killed My Dad - [VS] S01 2022 14 - Netflix Original | Documentaire
Anthony Templet schoot zijn vader dood en heeft dat nooit ontkend. De reden waarom is een ingewikkelde vraag met grote implicaties die verder reiken dan een enkel gezin.

10 augustus

Indian Matchmaking - [VS] S02 2020 AL - Netflix Original | Reality
Matchmaker Sima Taparia helpt klanten in de VS en India bij hun gearrangeerde huwelijken en biedt een kijkje achter de schermen van dit gebruik in de moderne tijd.

Instant Dream Home - [VS] S01 2022 AL - Netflix Original | Lifestyle
A team of rapid-fire renovators takes big risks and makes painstaking plans to transform families' homes from top to bottom in just 12 hours.

Iron Chef Brasil - [Brazilië] S01 2022 AL - Netflix Original | Reality
In deze competitie gepresenteerd door Fernanda Souza en Andressa Cabral strijden culinaire talenten met de beste chef-koks van Brazilië om de titel van Iron Legend.

Locke & Key - [VS] S03 2021 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Fantasy, Tienerserie
Drie kinderen verhuizen na de moord op hun vader met hun moeder naar het landhuis van zijn familie. Ze vinden magische sleutels die naar krachten – en geheimen – leiden.

School Tales The Series - [Thailand] S01 2022 16 - Netflix Original | Horror, Tienerserie
In deze serie met griezelverhalen, geregisseerd door bekende Thaise horrorregisseurs, dwalen onvoorstelbare gruwelen door de gangen van een middelbare school.

12 augustus

A Model Family - [Zuid-Korea] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Nadat een berooide professor zonder het te weten geld heeft gestolen van een kartel, ontdekt hij dat hij alleen zijn familie kan redden door als drugskoerier te werken.

Never Have I Ever - [VS] S03 2021 12 - Netflix Original | Comedy, Drama, Feelgood, Tienerserie
Na een traumatisch jaar wil een Indiaas-Amerikaanse tiener populair worden. Maar vrienden, familie en gevoelens maken het haar niet makkelijk.

17 augustus

Donde hubo fuego | High Heat - [Mexico] S01 2022 16 - Netflix Original | Actie, Drama
Als aanwijzingen voor de moord op zijn broer naar brandweerlieden leiden, sluit Poncho zich bij hen aan. Hij vindt daar romantiek, een familielid en een seriemoordenaar.

Nada Suspeitos | Unsuspicious - [Brazilië] S01 2022 12 - Netflix Original | Comedy, Misdaad, Mystery
Drie vrouwen zijn door dezelfde playboy opgelicht en zoeken antwoorden in zijn landhuis. Wanneer hij dood wordt aangetroffen, moeten ze met het onderzoek meewerken.

19 augustus

Alma | The Girl in the Mirror - [Spanje] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Horror, Tienerserie
Nadat de meesten van haar klasgenoten zijn gestorven bij een bizar ongeluk, lijdt Alma aan geheugenverlies. Ze probeert te achterhalen wat er is gebeurd en wie ze is.

Echoes - [Australië] S01 2022 12 - Netflix Original | Mystery, Thriller
De eeneiige tweelingzussen Leni en Gina wisselen al jaren stiekem van plaats. Maar wanneer een van de zussen verdwijnt, komen hun levens op hun kop te staan.

Kleo - [Duitsland] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Offbeat, Thriller
Na de val van de Berlijnse Muur wil een voormalige Oost-Duitse spion uitzoeken wie haar verraden heeft en waarom. Ze schuwt haar dodelijke skills niet om wraak te nemen.

23 augustus

Chad and JT Go Deep - [VS] S01 2022 12 - Netflix Original | Comedy
Best bros Chad and JT set out to spread positivity through community activism and chill vibes in this raucous prank comedy series.

24 augustus

Lost Ollie - [VS] Miniserie 2022 - Netflix Original | Boek, Drama, Duister, Fantasy
Een oud knuffelkonijn met slappe oortjes en vage herinneringen begint aan een epische zoektocht om zijn beste vriend te vinden: de jongen van wie hij enorm veel houdt.

Mo - [VS] S01 2022 12 - Netflix Original | Comedy, Drama
In Texas, Mo straddles the line between two cultures, three languages and a pending asylum request while hustling to support his Palestinian family.

Onder vuur - [België] S01-S02 2021 12 - Netflix Original | Drama
'Onder vuur' is een spannende dramareeks over een groep brandweermannen en -vrouwen die vechten voor het voortbestaan van hun kazerne in Oostende.

Queer Eye: Brasil - [Brazilië] S01 2022 12 - Netflix Original | Reality
De Fab Five-mannen van Brazilië gebruiken in deze opbeurende serie hun kennis van welzijn, stijl, kapsels, design en cultuur om het leven van alledaagse helden te transformeren.

Selling The OC - [VS] S01 2022 AL - Netflix Original | Lifestyle
A fresh set of realtors square off, competing to establish themselves at The Oppenheim Group’s second office on the Orange County coast. Will the pressure prove too much for these agents to handle?

25 augustus

History 101 - [VK] S03 2020 12 - Netflix Original | Documentaire
Bekijk deze korte geschiedenislessen over wetenschappelijke doorbraken, sociale bewegingen en belangrijke ontdekkingen aan de hand van infographics en archiefbeelden.

26 augustus

Ludik - [VS] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad
Als een ondernemende meubelmagnaat een ontvoerd familielid wil redden, moet hij zijn geheime netwerk voor diamantsmokkel gebruiken om wapens over de grens te vervoeren.

30 augustus

I AM A KILLER - [VK] S03 2020 16 - Netflix Original | Documentaire
In deze documentaireserie vertellen terdoodveroordeelde gevangenen vanuit hun eigen perspectief over de moorden die ze pleegden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205426955
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 21:38 schreef Aether het volgende:
5 augustus

The Sandman - [VS] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Fantasy
Na jaren gevangenschap begint Morpheus, de koning der Dromen, aan een reis door verschillende werelden om terug te vinden wat hem ontnomen is en om zijn macht te herstellen.
Zin in!
pi_205429197
SPOILER: Trailers
Alchemy of Souls - [Zuid-Korea] S01 2022 12 - Netflix Original | Drama, Fantasy, Romantisch
Een machtige tovenares in het lichaam van een blinde vrouw ontmoet een man uit een prestigieuze familie, die haar hulp nodig heeft om zijn lot te veranderen.
pi_205430798
Kijk nu God's favorite idiot.

Met Sookie van de Gilmore Girls. Kan haar eigenlijk niet zo goed uitstaan, te hysterisch.
Wel grappig dat Michel van GG ook een rolletje heeft.

Verder is het geloof ik ook niet mijn type serie maar wilde even wat luchtigers kijken :)
  Spellchecker zaterdag 23 juli 2022 @ 12:46:57 #292
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205430952
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 12:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Kijk nu God's favorite idiot.

Met Sookie van de Gilmore Girls. Kan haar eigenlijk niet zo goed uitstaan, te hysterisch.
Wel grappig dat Michel van GG ook een rolletje heeft.

Verder is het geloof ik ook niet mijn type serie maar wilde even wat luchtigers kijken :)
Melissa McCarthy O+
pi_205438144
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 23:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hjem til jul O+
Ben dit aan het bingen :D
Best leuk!!
pi_205440487
13 Hours that Saved Britain - [VK] 2010 12 0:48 uur | Documentaire
In deze documentaire ontleden deskundigen de Slag om Engeland van 15 september 1940: een dag die bepalend is geweest voor de toekomst van het land.

The Frightened City - [VK] 1962 12 1:37 uur | Drama, Misdaad
Een misdaadbaas verenigt zijn rivalen om één groot syndicaat te vormen. Als een inbreker uit de groep stapt om wraak te nemen, breekt er een bendeoorlog uit.
pi_205441825
Heb na een heel lange tijd weer eens Fargo seizoen 2 gekeken, en Kirsten Dunst zet Peggy fantastisch neer hoor _O_ _O_

Fargo seizoen 2 is sowieso ook erg goed ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_205450226
Don't look up, ik vond het een beetje aan de lange kant maar ik vond hem wel goed, sommige momenten waren zelfs erg grappig :D :')

SPOILER
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_205451301
Apollo 17: The Untold Story of the Last Men on the Moon - [VK] 2011 AL 0:55 uur | Documentaire
Deze documentaire is een eerbetoon aan de drie astronauten die voor het laatst voet op de maan zetten en aan hen die tot het einde meewerkten aan NASA's Apollo-programma.

Békeidõ | Treasure City - [Hongarije] 2020 12 1:32 uur | Drama, Duister, Offbeat
Tijdens één nacht kruisen de levens van alledaagse mensen elkaar, terwijl ze zich bezighouden met politieke conflicten, familieruzies en veranderingen in hun leven.

E-Life - [VK] 2017 9 0:52 uur | Documentaire
Waar komt je oude elektronica terecht? Deze documentaire onthult de slecht gereguleerde industrie van de elektronische afvalexport van Westerse landen naar Afrika.

Toiset Tytöt | Other Girls - [Finland] 2015 12 1:23 uur | Drama
Tieners Jessica, Jenny, Taru en Aino zijn net meerderjarig als hun vriendschap en onschuld op de proef wordt gesteld.
pi_205453077
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 10:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag The Grey Man :B
Wat een leuke film, echt een aanrader als je van goede actie met een beetje humor houdt.
pi_205453093
Ik zag dat er een zesde seizoen van Elite komt. Ben benieuwd wat ze daar nog uit weten te persen. De afleveringen worden per seizoen dramatischer.
  maandag 25 juli 2022 @ 14:31:26 #300
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205454301
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 12:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag dat er een zesde seizoen van Elite komt. Ben benieuwd wat ze daar nog uit weten te persen. De afleveringen worden per seizoen dramatischer.
Laatste seizoen bewust niet eens meer gezien was er wel klaar mee na de vorige.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')