abonnement Unibet Coolblue
pi_204945939

Wat is Netflix?
Netflix is een on-demand streamingdienst voor films en TV-series.

Hoeveel kost het?
• ¤ 7,99/mnd – op één apparaat tegelijk in SD-kwaliteit kijken
• ¤11,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
• ¤15,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD- en Ultra HD (4k)-kwaliteit kijken
De eerste maand is gratis.

Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.

Overzicht en nieuwe films/series
Film Vandaag
Only on Netflix
Netflix Nederland

Bekeken films
In ‘Mijn activiteit’ kun je alle bekeken films/series zien en eventueel wissen.
Een gewiste film zal niet meer in het overzicht ‘Verder kijken‘ verschijnen.

Downloaden
Series en films op Netflix downloaden
Bij mijn gedownloade titel wordt het bericht 'Verlopen' (Expired) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Je hebt downloads op te veel apparaten' (You have downloads on too many devices) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Deze video kan niet opnieuw worden gedownload' (This video cannot be downloaded again) weergegeven

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent.

Vragen over kijken naar de niet-Nederlandse Netflix graag in het aparte topic:
http://forum.fok.nl/topic/2367513

Problemen
Is Netflix offline?
Kan geen verbinding maken met Netflix
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit
Hoe pas ik ondertiteling, bijschriften en alternatieve audio aan op mijn apparaat?

Overig
Titels aanvragen
Waarom verdwijnen series en films van Netflix?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204945947
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204948268
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barbie: It Takes Two - [VS] S01 2022 AL | Kinderserie
Volg hartsvriendinnen Malibu en Brooklyn van het strand tot de stad, terwijl ze plezier maken, in de schijnwerpers leven en hun muzikale dromen najagen in NY!

Fear - [VS] 1996 16 1:37 uur | Duister, Thriller
Een braaf 16-jarig meisje gaat met haar beste vriendin naar een feestje en ontmoet daar een knappe, geheimzinnige jongen met een duistere kant.

Floor Is Lava - [VS] S02 2020 AL - Netflix Original | Competitieve reality
Teams nemen het tegen elkaar op in kamers vol met lava. Ze springen van stoelen, hangen aan gordijnen en slingeren aan kroonluchters. Nee, serieus.

Green Mothers' Club - [Zuid-Korea] S01 2022 12 - Netflix Original | Drama
Vijf moeders in een competitieve basisschoolgemeenschap houden hun vijanden goed in de gaten, maar elkaar nog meer, terwijl afgunst en geheimen hun leven overhoopgooien.

Interceptor - [Australië] 2022 16 1:38 uur - Netflix Original | Actie
De enige overgebleven officier op een afgelegen luchtverdedigingsbasis voert de strijd van haar leven tegen terroristen die gestolen kernwapens op de VS hebben gericht.

Kill Bill: Vol. 2 - [VS] 2004 16 2:17 uur | Actie, Misdaad
In het tweede deel van Quentin Tarantino's actiethriller wil The Bride Budd, Elle Driver en natuurlijk Bill zelf vermoorden.

Kriger - [Denemarken] 2018 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Een oorlogsveteraan die wordt achtervolgd door schuldgevoelens over zijn laatste missie, infiltreert met de weduwe van zijn beste vriend in een gevaarlijke motorbende.

Kuş Uçuşu | As the Crow Flies - [Turkije] S01 2022 12 - Netflix Original | Drama
Een jonge fan wurmt zich naar binnen bij de redactie van een ervaren presentator. Ze krijgt te maken met de donkere kant van ambitie, afgunst en gezien willen worden.

Mark Felt: The Man Who Brought Down the White House - [VS] 2017 AL 1:42 uur | Boek, Drama, Intellectueel
De hooggeplaatste FBI-functionaris Mark Felt, die wordt verscheurd tussen zijn plicht aan de FBI en zijn afkeer van de Nixon-regering, wordt een beruchte geheime bron.

Une mère parfaite | The Perfect Mother - [Frankrijk] S01 2022 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad, Thriller
Een toegewijde moeder, overtuigd dat haar dochter niet schuldig is aan moord, ontdekt verontrustende waarheden als de scheidslijn tussen slachtoffer en dader vervaagt.

Mighty Good: The Beatles - [VK] 1977 16 0:51 uur | Documentaire
Deze documentaire van de gevierde filmmaker Tony Palmer vertelt het verhaal van The Beatles, een van de meest invloedrijke bands in de geschiedenis van de popmuziek.

Mr. Good? Gåten Eirik Jensen - [Noorwegen] S01 2022 9 - Netflix Original | Documentaire
Een Noorse topagent wordt verdacht van drugshandel. In deze meeslepende docuserie vragen de onderzoekers zich af: is hij nou een goede agent of een enorme crimineel?

Moneyball - [VS] 2011 AL 2:13 uur | Boek, Drama
Billy Beane, directeur van de Oakland A's, baalt ervan dat zijn honkbalclub geen sterspelers kan betalen. Hij kiest voor een gewaagde strategie om het spel te veranderen.

RED 2 - [VS] 2013 12 1:55 uur | Actie, Comedy, Spionage
Ex-CIA-agent Frank Moses en zijn team keren terug voor een belangrijke missie: het vinden van een vermiste nucleaire bom.

Surviving Summer - [Australië] S01 2022 9 - Netflix Original | Drama, Tienerserie
Een rebelse tiener uit New York wordt van school gestuurd en verbannen naar Australië. Daar zorgt ze voor opschudding in de vriendenkring van een jonge surfer.

Twee Zomers - [België] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Thriller
Een groep hechte vrienden komt weer bijeen voor een luxe vakantie, tientallen jaren nadat een van hen seksueel werd aangerand door anderen in de groep.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204949719
Benieuwd naar twee zomers.

Na weken eindelijk weer iets wat ik een boeiende toevoeging vind.
Ben maar teleurgesteld de laatste tijd.
Ik heb teveel vrije tijd :’)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  vrijdag 3 juni 2022 @ 11:58:27 #5
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_204949800
naar 200 zal nu heel langzaam gaan
pi_204952602
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 11:48 schreef ConqueringChaos het volgende:
Benieuwd naar twee zomers.

Na weken eindelijk weer iets wat ik een boeiende toevoeging vind.
Ben maar teleurgesteld de laatste tijd.
Ik heb teveel vrije tijd :’)
Ik ben al bezig, ik geniet er zeker van. ^O^
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_204952634
quote:
Poef even een dikke plus voor jou Aether !!! Ik waardeer dit echt. Dank je wel
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_204953146
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 17:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik ben al bezig, ik geniet er zeker van. ^O^
Ik ook :Y

Ben bij de laatste aflevering. Zeker weten kijktip als je normaal ook van vlaamse series houd.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_204954764
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 11:48 schreef ConqueringChaos het volgende:
Benieuwd naar twee zomers.

Na weken eindelijk weer iets wat ik een boeiende toevoeging vind.
Ben maar teleurgesteld de laatste tijd.
Ik heb teveel vrije tijd :’)
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 17:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik ben al bezig, ik geniet er zeker van. ^O^
Ik ook, eindelijk weer een goede serie, had Netflix bijna opgezegd, wat een pulp de laatste tijd. Ik verklap geen spoilers, maar voor Johan Derksen een adviesje, kijken man ^p^
pi_204958336
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Agnello - [Italië] 2019 9 1:37 uur | Drama, Duister
Als de vader van een tienermeisje een beenmergtransplantatie moet ondergaan om te overleven, besluit zij haar van haar vervreemde oom te vragen om donor te zijn.

¡No nos gusta Capitán Morcilla! La edad de oro del software español | We Don't Like Captain Sausage! - [Spanje] 2015 6 1:04 uur | Documentaire
In deze documentaire wordt een vriendengroep gevolgd die de ultieme game probeert te maken tijdens de beginjaren van de Spaanse videogame-industrie.

The Waiter - [Griekenland] 2018 12 1:35 uur | Misdaad, Mystery, Offbeat
Nadat een lijk is ontdekt, raakt een verlegen ober verstrikt in een verwrongen driehoeksverhouding en de mysterieuze verdwijning van zijn buurman.

Twilight of the Yakuza - [Duitsland/Japan] 2013 12 2:06 uur | Documentaire
Neem een kijkje achter de schermen bij de hedendaagse yakuza nu strenge overheidsinterventies het gemunt hebben op niets minder dan de uitroeiing van de organisatie.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 11:37:17 #11
80382 manny
30 is best veel
pi_204959530
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 08:34 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barbie: It Takes Two - [VS] S01 2022 AL | Kinderserie
Volg hartsvriendinnen Malibu en Brooklyn van het strand tot de stad, terwijl ze plezier maken, in de schijnwerpers leven en hun muzikale dromen najagen in NY!

Fear - [VS] 1996 16 1:37 uur | Duister, Thriller
Een braaf 16-jarig meisje gaat met haar beste vriendin naar een feestje en ontmoet daar een knappe, geheimzinnige jongen met een duistere kant.

Floor Is Lava - [VS] S02 2020 AL - Netflix Original | Competitieve reality
Teams nemen het tegen elkaar op in kamers vol met lava. Ze springen van stoelen, hangen aan gordijnen en slingeren aan kroonluchters. Nee, serieus.

Green Mothers' Club - [Zuid-Korea] S01 2022 12 - Netflix Original | Drama
Vijf moeders in een competitieve basisschoolgemeenschap houden hun vijanden goed in de gaten, maar elkaar nog meer, terwijl afgunst en geheimen hun leven overhoopgooien.

Interceptor - [Australië] 2022 16 1:38 uur - Netflix Original | Actie
De enige overgebleven officier op een afgelegen luchtverdedigingsbasis voert de strijd van haar leven tegen terroristen die gestolen kernwapens op de VS hebben gericht.

Kill Bill: Vol. 2 - [VS] 2004 16 2:17 uur | Actie, Misdaad
In het tweede deel van Quentin Tarantino's actiethriller wil The Bride Budd, Elle Driver en natuurlijk Bill zelf vermoorden.

Kriger - [Denemarken] 2018 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Een oorlogsveteraan die wordt achtervolgd door schuldgevoelens over zijn laatste missie, infiltreert met de weduwe van zijn beste vriend in een gevaarlijke motorbende.

Kuş Uçuşu | As the Crow Flies - [Turkije] S01 2022 12 - Netflix Original | Drama
Een jonge fan wurmt zich naar binnen bij de redactie van een ervaren presentator. Ze krijgt te maken met de donkere kant van ambitie, afgunst en gezien willen worden.

Mark Felt: The Man Who Brought Down the White House - [VS] 2017 AL 1:42 uur | Boek, Drama, Intellectueel
De hooggeplaatste FBI-functionaris Mark Felt, die wordt verscheurd tussen zijn plicht aan de FBI en zijn afkeer van de Nixon-regering, wordt een beruchte geheime bron.

Une mère parfaite | The Perfect Mother - [Frankrijk] S01 2022 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad, Thriller
Een toegewijde moeder, overtuigd dat haar dochter niet schuldig is aan moord, ontdekt verontrustende waarheden als de scheidslijn tussen slachtoffer en dader vervaagt.

Mighty Good: The Beatles - [VK] 1977 16 0:51 uur | Documentaire
Deze documentaire van de gevierde filmmaker Tony Palmer vertelt het verhaal van The Beatles, een van de meest invloedrijke bands in de geschiedenis van de popmuziek.

Mr. Good? Gåten Eirik Jensen - [Noorwegen] S01 2022 9 - Netflix Original | Documentaire
Een Noorse topagent wordt verdacht van drugshandel. In deze meeslepende docuserie vragen de onderzoekers zich af: is hij nou een goede agent of een enorme crimineel?

Moneyball - [VS] 2011 AL 2:13 uur | Boek, Drama
Billy Beane, directeur van de Oakland A's, baalt ervan dat zijn honkbalclub geen sterspelers kan betalen. Hij kiest voor een gewaagde strategie om het spel te veranderen.

RED 2 - [VS] 2013 12 1:55 uur | Actie, Comedy, Spionage
Ex-CIA-agent Frank Moses en zijn team keren terug voor een belangrijke missie: het vinden van een vermiste nucleaire bom.

Surviving Summer - [Australië] S01 2022 9 - Netflix Original | Drama, Tienerserie
Een rebelse tiener uit New York wordt van school gestuurd en verbannen naar Australië. Daar zorgt ze voor opschudding in de vriendenkring van een jonge surfer.

Twee Zomers - [België] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Thriller
Een groep hechte vrienden komt weer bijeen voor een luxe vakantie, tientallen jaren nadat een van hen seksueel werd aangerand door anderen in de groep.
Moneyball is ook een aanrader wat mij betreft voor iedereen met maar een greintje interesse in sport.

ik weet niet of hier al besproken, maar keek een afleveringetje van Lincoln Lawyer en bleef even hangen. Maar na een aflevering of 5 niet verder gekeken. Ik snap de "hype" rond deze serie niet helemaal. Stompzinnige rechtszaken, iedereen is min of meer een karikatuur ipv een persoon. Ik snap het niet helemaal geloof ik.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_204961803
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 20:36 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
[..]
Ik ook, eindelijk weer een goede serie, had Netflix bijna opgezegd, wat een pulp de laatste tijd. Ik verklap geen spoilers, maar voor Johan Derksen een adviesje, kijken man ^p^
Nou ja het is een prima serie. Ik wil ook even benadrukken dat ik echt héél veel uit de lijstjes haal die @Aether post. Soms zouden sommige films of series langs me heen gaan. Hulde
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_204962057
Heeft iemand al het nieuwe seizoen van Borgen gezien?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 5 juni 2022 @ 00:03:36 #14
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204966037
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:41 schreef Fascination het volgende:
Heeft iemand al het nieuwe seizoen van Borgen gezien?
Eerste twee episodes gezien. Prima serie, nog steeds.
Dit, dus.
pi_204966886
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
High Plains Drifter - [VS] 1973 12 1:45 uur | Western
Een vreemdeling wordt ingehuurd om een stad te beschermen tegen schietgrage bandieten, maar door zijn wrede aanpak lijkt het op een verbond met de duivel.

Jana Gana Mana - [India] 2022 12 2:41 uur | Drama, Misdaad, Rechtbank
Wanneer de brute moord op een hoogleraar studentenonrust veroorzaakt, gaat een agent op onderzoek uit terwijl een advocaat gerechtigheid zoekt in de rechtszaal.

Leur souffle - [Frankrijk] 2019 AL 1:58 uur | Documentaire
Deze documentaire volgt zuster Bénédicte, een jonge vrouw die het kloosterleven ingaat in een benedictijnenabdij in Frankrijk.

Youtopia - [Italië] 2018 14 1:31 uur | Drama
Een jonge vrouw die een groot deel van haar tijd online doorbrengt, besluit haar lichaam op internet te verkopen om de schulden van haar moeder af te betalen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204967717
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Picture with Yuki - [Bulgarije/Japan] 2019 12 1:48 uur | Boek, Drama
Een stel gaat op vakantie naar het platteland, maar een tragisch ongeluk en spanningen in de gemeenschap zorgen voor een pijnlijk moreel dilemma.

The Spider’s Web: Britain’s Second Empire - [VK] 2017 6 1:17 uur | Documentaire
Het Britse Rijk raakt in verval en het Londense bankennetwerk vormt een corrupt, duister web van offshore rijkdom, met een blijvende invloed op de wereld van vandaag.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 5 juni 2022 @ 17:14:10 #17
335263 freaky40
pi_204970001
Love on The Spectrum U.S. een kans gegeven. Ik heb de Australische versie gezien en daar was ik echt lyrisch over en zo ook deze U.S. versie wat van dezelfde makers is. Zo leuk, en een leuke cast. Dani is wel een hittepetitje hoor, beetje dominant zelfs. Abbey ook een erg leuk en grappig meisje.
Allemaal cabaretteketet!
pi_204974998
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Action Pack - [VS] S02 2022 AL - Netflix Original | Kinderserie
De heldhaftige kinderen van de Action Academy nemen het met hun hart, hun slimheid en hun superkrachten op tegen de slechteriken, en halen bij hen het beste naar boven.

My Liberation Notes - [Zuid-Korea] S01 2022 12 - Netflix Original | Drama
Drie broers en zussen zijn de dagelijkse monotonie van hun nietszeggende volwassen levens moe en gaan op zoek naar meer voldoening en vrijheid.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204982430
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misha and the Wolves - [België/VK] 2021 9 1:29 uur | Documentaire
Ze ontsnapte als jong meisje aan de Holocaust en leefde tussen de wolven. Of toch niet? Een buitengewoon verhaal roept sympathie op, maar vereist ook een kritische blik.

That’s My Time with David Letterman - [VS] V01 2022 AL - Netflix Original | Talkshow
David Letterman nodigt een paar van de populairste nieuwe stand-upsterren uit voor een optreden en een praatje.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204983304
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 11:48 schreef ConqueringChaos het volgende:
Benieuwd naar twee zomers.

Na weken eindelijk weer iets wat ik een boeiende toevoeging vind.
Ben maar teleurgesteld de laatste tijd.
Ik heb teveel vrije tijd :’)
Was een half jaar geleden al op VRT te zien.

Best aardig
pi_204986723
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 17:52:05 #22
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_204986754
Voor mij staat er nog genoeg op Netflix dat ik wil zien. En ik heb al best veel gezien.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_204986877
Entrevias gekeken. Best een aardige serie. Wel hele grote verschillen tussen de acteerprestaties van sommige acteurs. Opa werd bijvoorbeeld goed neergezet door z'n acteur, maar kleindochter zou nog niet in een reclamefilmpje mogen "acteren".
pi_204988113
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Coming War on China - [VK] 2016 16 1:52 uur | Documentaire
De bekroonde journalist John Pilger onderzoekt hoe twee militaire en economische grootmachten, de VS en China, mogelijk op weg zijn naar een nucleaire oorlog.

The Extraordinary Tale of the Times Table - [Spanje] 2013 12 1:16 uur | Comedy, Offbeat, Romantisch
Een geïsoleerde vrouw verstuurt 1212 brieven naar onbekenden. Ze krijgt hier maar één reactie op en ze worden verliefd. Maar hun sprookje heeft een duistere kant.

Stravinsky: Once at a Border - [VK] 1982 14 2:45 uur | Documentaire
Het leven en werk van de vooraanstaande componist Igor Stravinsky staat centraal in deze documentaire van de veelgeprezen filmmaker Tony Palmer.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')