Na Klaas is het bijna kerst.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig is kerst snel over, want ik vind er niets aan
Ik zat voor 40+ / Vandaag 40 jaar geleden... even te kijken.quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
De zomer is al een paar maanden bezig en vakantie neem ik wel wanneer ik wil
27 graden is aangenaam.quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat voor 40+ / Vandaag 40 jaar geleden... even te kijken.
[ afbeelding ]
Bijna een hittegolf rond 2 juni 1982
Ik heb nooit in Tilburg gewoont hoor. Ik zit in het diepe zuidenquote:Op donderdag 2 juni 2022 19:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zit jij nog steeds in het Oostblok? Hoe gaat het met jouw hond(en)?
Aan de kust wel maar verder het land in dan kan het al snel benauwd zijn.quote:
Liever kusgenot, graag met...quote:
Mag 33 C ookquote:Op donderdag 2 juni 2022 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aan de kust wel maar verder het land in dan kan het al snel benauwd zijn.
Ik vind jou ook wel liefquote:Op donderdag 2 juni 2022 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Liever kusgenot, graag met...
Dat is wederzijds.quote:
met wiequote:Op donderdag 2 juni 2022 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tilburg=Oostblok?quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nooit in Tilburg gewoont hoor. Ik zit in het diepe zuidenEn heb 1 kat en geen honden
quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even kijken wie er nog onder mijn vleugeltje schuilt.quote:
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt, maar ik ben zijn naam vergeten en welk land hij woondequote:Op donderdag 2 juni 2022 19:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tilburg=Oostblok?![]()
Dan ben ik misschien in de war met een andere user
Oh ben gelukkig niet de enige die in de war is nuquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt, maar ik ben zijn naam vergeten en welk land hij woonde![]()
ToT woont in het Oostblok.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt, maar ik ben zijn naam vergeten en welk land hij woonde![]()
Ha ha bijnaquote:
Ik heb echt geen idee.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha bijna![]()
Maar welke user was een tijdje samen met Limoentjuh? Want hij deelde weleens foto's van zijn honden.....
quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou ja het zal wel......eerst pasta en dan onder jouw vleugeltje?![]()
Jij hebt daar al een vaste plek.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou ja het zal wel......eerst pasta en dan onder jouw vleugeltje?![]()
In Twente heeft hij een hunnebed geconfisqueerd.quote:
Niks mis met Tilburgquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee die Tokkie ben ik![]()
En ik denk dat ik Devzero verwarde met Dven.....bijna goed....
She can take my life, she can take my freedome, BUT SHE NEVER TAKES MY PASTA!quote:
Daar heb je met een parkiet geen last van.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Behalve met de hond uitlaten blijkbaar
Die laten zichzelf wel uitquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb je met een parkiet geen last van.
Moet ik wel het deurtje open zetten.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die laten zichzelf wel uit
?quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Behalve met de hond uitlaten blijkbaar
Man is hier afgelopen maandag aangereden en heeft het niet overleefd, niet mijn wijk maar wel hier in de stadquote:
Wie moet het beest nu dan uitlaten?quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Man is hier afgelopen maandag aangereden en heeft het niet overleefd, niet mijn wijk maar wel hier in de stad
O ja, zo triest .....quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Man is hier afgelopen maandag aangereden en heeft het niet overleefd, niet mijn wijk maar wel hier in de stad
Deed een cliënt wel, deden die twee de hele ochtend een wedstrijdje heen en weer vliegen.....quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik wel het deurtje open zetten.
Goedzo!quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]Melig!
Ja tijdens die LG-vraag was ik ff aan het Kroatiën.
Scheelt weer.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij heeft 'gelukkig' nog familie.....
Ja nogal.......Maar hoe is het daar?quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Scheelt weer.
Maar uiteraard sowieso triest enzo.
Ja vakantie weer overleefd he, weer terug naar de ellendige misère van het dagelijks leven.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja nogal.......Maar hoe is het daar?
Hey vakantieganger.quote:
Boh lekker op vakantie geweest! En hoeveel meisjes heeft Mini-ToT mee naar huis genomen??quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja vakantie weer overleefd he, weer terug naar de ellendige misère van het dagelijks leven.
Kroatië = aanrader!10 dagen is eigenlijk gewoon te kort, zelfs als je iedere dag een andere uithoek van het land inplant.
Bosnië voor 1 dag (Mostar) absoluut ook, maar verder ehhhh.......nee!
Heb je mini ToT weer mee naar huis genomen of daar ergens aan een boom gebonden?quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Boh lekker op vakantie geweest! En hoeveel meisjes heeft Mini-ToT mee naar huis genomen??
Die ligt weer boven in z'n bedje te meuren.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je mini ToT weer mee naar huis genomen of daar ergens aan een boom gebonden?
quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]Hij heeft wel tussen de borsten van een tienermeisje gelegen en heeft een kusje geprobeerd af te dwingen bij een meisje van nog geen 2 jaar.
Oh, en met z'n blote piemel achter een meisje van pakweg 5 - 6 jaar gerend enz enz enz!
De Casanova.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]Hij heeft wel tussen de borsten van een tienermeisje gelegen en heeft een kusje geprobeerd af te dwingen bij een meisje van nog geen 2 jaar.
Oh, en met z'n blote piemel achter een meisje van pakweg 5 - 6 jaar gerend enz enz enz!
Tieten tienermeisje: dat grietje en een oudere dame namen hem in een bus op schoot, en hij voelde zich zo ontspannen dat hij zijn hoofd op hun borst neerlegde en intens lag te genieten.quote:
Heerlijk dit verhaalquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Tieten tienermeisje: dat grietje en een oudere dame namen hem in een bus op schoot, en hij voelde zich zo ontspannen dat hij zijn hoofd op hun borst neerlegde en intens lag te genieten.
Meisne van nog geen 2: dat was vanmorgen p het vliegveld: hij gebood haar herhaaldelijk met een handgebaar te stoppen zodat hij haar een kusje kon geven, maar het meisje waggelde stug verder door omdat ze er geen trek in had, en haar moeder kon er enorm om lachen.
Met die blote piemel achter het meisje aan rennen was op het strand, met zijn waterpistooltje.
Kijk eens aan! Dat word genieten voor je zodra hij begint te puberenquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Tieten tienermeisje: dat grietje en een oudere dame namen hem in een bus op schoot, en hij voelde zich zo ontspannen dat hij zijn hoofd op hun borst neerlegde en intens lag te genieten.
Meisne van nog geen 2: dat was vanmorgen p het vliegveld: hij gebood haar herhaaldelijk met een handgebaar te stoppen zodat hij haar een kusje kon geven, maar het meisje waggelde stug verder door omdat ze er geen trek in had, en haar moeder kon er enorm om lachen.
Met die blote piemel achter het meisje aan rennen was op het strand, met zijn waterpistooltje.
Haha we hebben echt genoeg meegemaakt met hem, en sowieso ook heel veel andere dingen.quote:
Jeezquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha we hebben echt genoeg meegemaakt met hem, en sowieso ook heel veel andere dingen.
Een hotelmedewerker die het hotel waarin hij werkte zat af te kraken en vroeg ons zijn naam in een review te noemen, een tirannieke Bosnische grensmedewerker, rechts-extremistische hooligans met "Kill cops"-tattoos, baldadige Nederlandse voetballers van middelbare leeftijd die moddervette Duitse dames lastig vielen enz.
Van wie heeft hij dat gezien?quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:54 schreef ToT het volgende:
Cliffhanger!quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Leg ik morgen wel uit!
Wat ze per 2 op de wc deden, kun je vast zelf ook wel raden.
Elkaars reet afvegen?quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Leg ik morgen wel uit!
Slaap lekker schoonheid.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Trusten schatjes, ik lig al onder een vleugeltje
Je bent lief en nu naar je nest toe of ik word boeswoost.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Slaap lekker knuffel eendje
welke eend kan ons iets lerenquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent lief en nu naar je nest toe of ik word boeswoost.
Geen moeite om de scheur in het fietspad vol te kwakken.quote:
Succes met kwakken 🤣quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen moeite om de scheur in het fietspad vol te kwakken.
Je bent gewoon een luie lul.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Oh, de muggen zijn weer terug
Waarom ik nog steeds geen hor voor de deur heb, geen idee.
Nee, er is gewoon niets te vinden omdat mijn deur te smal is voor zo'n beetje alles. En zo'n deurframe gaat er niet komen.quote:
Hey ToT lang niet gezien, alles goed?quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Leg ik morgen wel uit!
Je hebt van die gordijnen die in het midden met magneten sluiten. Die kosten niet veel en blijken best wel te werken.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, er is gewoon niets te vinden omdat mijn deur te smal is voor zo'n beetje alles. En zo'n deurframe gaat er niet komen.
Klopt. En die kan je ook redelijk makkelijk op maat makenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt van die gordijnen die in het midden met magneten sluiten. Die kosten niet veel en blijken best wel te werken.
Draakjequote:
Hey Draakjequote:
Heb ik vorige week al gedaan. en de maandag vrij dus deze week maar even weer werkenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij hebben een hoop een lang weekend gepakt. Wat een rust.
Ik vind het niet erg ofzo, maar ik heb wel duidelijk piekdagen momenteel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb ik vorige week al gedaan. en de maandag vrij dus deze week maar even weer werken
Dotjequote:
iedereen met de billen blootquote:
kokosnoot*quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen met de billen bloot
melk uit een cocosnoot aan het drinken?
Ik ben keihard koffie aan het zuipenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen met de billen bloot
melk uit een cocosnoot aan het drinken?
ik melkquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben keihard koffie aan het zuipen
Ik heb melk in mijn koffie, komt dichtbij zoquote:
Zo dichtbij en toch zo ver wegquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb melk in mijn koffie, komt dichtbij zo![]()
Maar ik heb wel echte Italiaanse koffiequote:
Heerlijk weertjequote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemiddag! Wat een stralende dag zeg
Ik ben nog aan het werk, maar gelukkig wel grootste gedeelte van de dag buitenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker genieten, ga zo even ommetje maken..
Ah kan als nog wat zonnestralen vangenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het werk, maar gelukkig wel grootste gedeelte van de dag buiten
Jep.quote:
Een beetje van jou dromen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heerlijk! Nog leuke plannen?? Of spannende......
quote:
Met iets??quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik heb nog geen plannen, lekker thuis bezig zijn met iets denk ik.
ik had tijdje terug bij coolblue eentje gekocht. die namen ook zo de oude weer mee en plaatsen hem ook voor je.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Met iets??![]()
Ik ga heel spannend op jacht naar een nieuwe wasmachine......die had er vandaag geen zin meer in en intussen ook al te oud om te repareren......(zo voelt het dus als je bejaard bent![]()
)
Oh dat zou tof zijn!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik had tijdje terug bij coolblue eentje gekocht. die namen ook zo de oude weer mee en plaatsen hem ook voor je.
Dit wordt nog wel even een dingetje.....quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:16 schreef Schakeltopia het volgende:
ik hoefde enkel zelf los te koppelen en de slangen vast te tapen op de machine. en even zorgen dat ie helemaal leeg was met water enzo.
even dat kapje losmaken aan de onderkant waar je filter zit, zorgen dat die leeg loopt. afvoer eruit en loskoppelen van de kraan. ducttape erop en klaarquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dit wordt nog wel even een dingetje.....
Ah okee, thnxxx! Komt ook wel goed allemaal alleen op een verkeerd momentquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
even dat kapje losmaken aan de onderkant waar je filter zit, zorgen dat die leeg loopt. afvoer eruit en loskoppelen van de kraan. ducttape erop en klaar
ja dat zal je altijd zienquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah okee, thnxxx! Komt ook wel goed allemaal alleen op een verkeerd moment
Ja ergens dit jaar gaan ze hier groot onderhoud doen óf ik overweeg misschien te verhuizen....dat was een beter moment geweest ha ha, ach ja....quote:
Woningen opknappen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja ergens dit jaar gaan ze hier groot onderhoud doen óf ik overweeg misschien te verhuizen....dat was een beter moment geweest ha ha, ach ja....
ja precies! daar heb je een goed puntquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja ergens dit jaar gaan ze hier groot onderhoud doen óf ik overweeg misschien te verhuizen....dat was een beter moment geweest ha ha, ach ja....
Huurwoningen, nu weer recht op nieuwe badkamer/wc/keuken, evt aanpassing aan voorgevel én er moet nog beton onder de vloer.....quote:
Ja ik wel, mijn wasmachine nietquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja precies! daar heb je een goed punt
Ah ok.. twee jaar geleden waren ze hier ook huurwoningen aan opknappen.. Je hebt er alleen gedoe en rommel van voor het mooi is/wordtquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Huurwoningen, nu weer recht op nieuwe badkamer/wc/keuken, evt aanpassing aan voorgevel én er moet nog beton onder de vloer.....
[..]
Ja ik wel, mijn wasmachine niet![]()
Ja dat, stuur mij maar weg dan.....kom wel terug als het klaar isquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok.. twee jaar geleden waren ze hier ook huurwoningen aan opknappen.. Je hebt er alleen gedoe en rommel van voor het mooi is/wordt
Even een week of twee in een hotelquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja dat, stuur mij maar weg dan.....kom wel terug als het klaar is
in een lekker warm landje aan zeequote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even een week of twee in een hotel
Ja precies ha haquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even een week of twee in een hotel
Zou helemaal fijn zijn jaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
in een lekker warm landje aan zee
Ben weer in zo'n buiquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja hallo
maar deze is ook mooi hoor![]()
Die lust ik ook welquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:42 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb kaasstengels meegenomen als snekkie voor vanavond
Ik hoop dat ze verliezen. Laat Depay ook maar een dubbele beenbreuk oplopen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:52 schreef Schakeltopia het volgende:
oei heb geen idee, maar ga je geen oranje kijken vanavond?
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze verliezen. Laat Depay ook maar een dubbele beenbreuk oplopen.
Beetje deugpunten scoren door zijn criminele vriend te steunen. Flikker toch ff gauw op zeg.quote:
Mwa misschien ook wel met doritos met guacamole erbijquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:52 schreef Schakeltopia het volgende:
oei heb geen idee, maar ga je geen oranje kijken vanavond?
ja is gangster natuurlijk, goed voor z'n street credsquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Beetje deugpunten scoren door zijn criminele vriend te steunen. Flikker toch ff gauw op zeg.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa misschien ook wel met doritos met guacamole erbij
Weer eentje waar ik wederom niet om gevraagd heb inderdaad. Afschaffen!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:55 schreef Schakeltopia het volgende:
en ook nog een lang weekend haagsie, ellende
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Weer eentje waar ik wederom niet om gevraagd heb inderdaad. Afschaffen!
Nog even respectvol als altijd.....quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Weer eentje waar ik wederom niet om gevraagd heb inderdaad. Afschaffen!
Ik mag deze mening hebben. Dat het jou persoonlijk raakt zegt meer over jou.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nog even respectvol als altijd.....
gewoon uitlachen en lekker van je vrijedag genietenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nog even respectvol als altijd.....
Nou nee.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:07 schreef Schakeltopia het volgende:
stiekem gaat haags gewoon lekker lego stadion bouwen op z'n vrije dag!
Jammer wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:08 schreef Schakeltopia het volgende:
lijkt een beetje op het nieuwe stadion van feyenoord, die komt ook nooit
Ik doe niet zoveel meer met lego.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:08 schreef Schakeltopia het volgende:
lijkt een beetje op het nieuwe stadion van feyenoord, die komt ook nooit
Dat jij niet gelooft is meer dan prima hoor, maar er zijn nog genoeg mensen die wél geloven dus je hoeft het geloof ook niet onderuit te halen.....quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik mag deze mening hebben. Dat het jou persoonlijk raakt zegt meer over jou.
Dat doe ik ook helemaal niet. Dat maak je er zelf van. Je hoeft er ook niet op te reageren.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat jij niet gelooft is meer dan prima hoor, maar er zijn nog genoeg mensen die wél geloven dus je hoeft het geloof ook niet onderuit te halen.....
Maar ik doe het toch want jij wil al die feestdagen afschaffen terwijl je geen idee hebt wat het betekent, laat staan dat je er respect voor hebtquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat doe ik ook helemaal niet. Dat maak je er zelf van. Je hoeft er ook niet op te reageren.
Nee, ik zeg dat we de verplichte vrije dagen af moeten schaffen. Dus jij vraagt vrij (bij je werkgever) omdat je blijkbaar graag vrij wil hebben voor deze dagen. En dat is prima! En degene die dat niet willen werken gewoon door en krijgen de vrije dagen terug die ze zelf op een ander moment in mogen plannen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar ik doe het toch want jij wil al die feestdagen afschaffen terwijl je geen idee hebt wat het betekent, laat staan dat je er respect voor hebt
Nee ik vraag geen vrij.....mijn baas heeft helemaal zelf bedacht dat deze dagen belangrijk zijn voor mij en mijn collega's omdat deze dagen een reeks van een proces zijn en niet om een extra vrije dag te hebbenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat we de verplichte vrije dagen af moeten schaffen. Dus jij vraagt vrij (bij je werkgever) omdat je blijkbaar graag vrij wil hebben voor deze dagen. En dat is prima! En degene die dat niet willen werken gewoon door en krijgen de vrije dagen terug die ze zelf op een ander moment in mogen plannen.
Zo zou het moeten zijn. Dat gaat natuurlijk voorlopig niet gebeuren helaas.
Een hopeloos ouderwetse gedachte.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee ik vraag geen vrij.....mijn baas heeft helemaal zelf bedacht dat deze dagen belangrijk zijn voor mij en mijn collega's omdat deze dagen een reeks van een proces zijn en niet om een extra vrije dag te hebben
Pozza gooi ik er zo inquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:22 schreef Schakeltopia het volgende:
dat vind ik wel een goed idee, begin ook wel trek te krijgen
Zullen we het vieren?quote:
Kansloze reactie.......laat mij en vele anderen gewoon geloven en doe jij lekker je eigen ding zonder er iemand mee lastig te vallen......quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Een hopeloos ouderwetse gedachte.
Vernieuwing is eng voor een mens, dat snap ik, maar ik hoop dat het in de nabije toekomst anders gaat worden.
Niks kansloos aan. Een medewerker van mij is moslim en die vraagt ook gewoon voor ziin feestdagen vrij. Waarom zouden wij dat niet doen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kansloze reactie.......laat mij en vele anderen gewoon geloven en doe jij lekker je eigen ding zonder er iemand mee lastig te vallen......
Met jou kan ik praten.quote:
Wel met mate hoop ik.quote:
Dus omdat ik katholiek geloof ga ik niet met mijn tijd mee? Terwijl je totaal niet weet op welke manier ik geloof? Je kunt gewoon echt niet zomaar die feestdagen afschaffen als je zelf niet gelooft en als je zelf geen idee hebt wat deze dagen betekenen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Niks kansloos aan. Een medewerker van mij is moslim en die vraagt ook gewoon voor ziin feestdagen vrij. Waarom zouden wij dat niet doen?
Beetje met de tijd mee gaan noem ik dat.
Nogmaals, ik wil die feestdagen niet afschaffen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dus omdat ik katholiek geloof ga ik niet met mijn tijd mee? Terwijl je totaal niet weet op welke manier ik geloof? Je kunt gewoon echt niet zomaar die feestdagen afschaffen als je zelf niet gelooft en als je zelf geen idee hebt wat deze dagen betekenen.
Het zijn geen verplichte vrije dagen, genoeg mensen die wel op die dagen werken....quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Nogmaals, ik wil die feestdagen niet afschaffen.
Ik zou wel (voor de 37e keer) - maar dat gaat voorlopig niet gebeuren - die verplichte vrije dagen afschaffen.
Maar goed wij gaan er samen niet uitkomen.
De meeste sectoren zijn gewoon dicht.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het zijn geen verplichte vrije dagen, genoeg mensen die wel op die dagen werken....
Niet bij alle bedrijven, maar er zijn genoeg bedrijven waar je tijdens feestdagen idd kunt doorwerken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het zijn geen verplichte vrije dagen, genoeg mensen die wel op die dagen werken....
Niet heel Nederland is vrij idd. Gelukkig maarquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet bij alle bedrijven, maar er zijn genoeg bedrijven waar je tijdens feestdagen idd kunt doorwerken.
Ik werk dit weekend ook gewoon al ben ik officieel maandag wel vrij, maar dan ben ik alsnog pas in de middag thuis en pas 'echt' vrij.
Ik wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet heel Nederland is vrij idd. Gelukkig maar
Het ging mij gewoon om bepaalde kortzichtigheid, er zijn nou eenmaal bepaalde gelovige dagen al dan niet (verplicht) vrij, beetje wederzijds respect hierover zou prettig zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet bij alle bedrijven, maar er zijn genoeg bedrijven waar je tijdens feestdagen idd kunt doorwerken.
Ik werk dit weekend ook gewoon al ben ik officieel maandag wel vrij, maar dan ben ik alsnog pas in de middag thuis en pas 'echt' vrij.
Er schijnen ook mensen met een andere mening te leven in deze wereld. Beetje respect hierover zou prettig zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het ging mij gewoon om bepaalde kortzichtigheid, er zijn nou eenmaal bepaalde gelovige dagen al dan niet (verplicht) vrij, beetje wederzijds respect hierover zou prettig zijn
Eens! Maar jij hebt vooral geen respect voor mijn mening......daarom reageer ik zo felquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Er schijnen ook mensen met een andere mening te leven in deze wereld. Beetje respect hierover zou prettig zijn
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eens! Maar jij hebt vooral geen respect voor mijn mening......daarom reageer ik zo fel
Omdat het complete onzin is. Je schuilt nogal in de slachtofferrol.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Laat maar, ik krijg het je gewoon echt niet uitgelegd.....
Fijne avond/weekend iedereen!
Het geloof is complete onzin? Dat zou ieder voor zich toch kunnen en mogen bepalen? En slachtofferrol? Rot op man.....quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Omdat het complete onzin is. Je schuilt nogal in de slachtofferrol.
Dat zeg ik niet. Stop eens met je eigen invulling te geven aan teksten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het geloof is complete onzin? Dat zou ieder voor zich toch kunnen en mogen bepalen? En slachtofferrol? Rot op man.....
Hou eens op.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Stop eens met je eigen invulling te geven aan teksten.
Stop jij dan met mij af te kraken.......quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Stop eens met je eigen invulling te geven aan teksten.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Stop jij dan met mij af te kraken.......
Je bent overduidelijk een tegenstander het geloof en je pakt juist mij nu omdat ik wél geloof en waarde hecht aan bepaalde christelijke 'evenementen'. Nogmaals: als jij niet geloofd, prima! Maar er zijn genoeg mensen die wél geloven en waarde hechten aan deze 'zogenaamde verplichte' vrij dagen, heb daar dan gewoon respect voor.quote:
Hey joehoe, jij begon op mij te reageren hequote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je bent overduidelijk een tegenstander het geloof en je pakt juist mij nu omdat ik wél geloof en waarde hecht aan bepaalde christelijke 'evenementen'. Nogmaals: als jij niet geloofd, prima! Maar er zijn genoeg mensen die wél geloven en waarde hechten aan deze 'zogenaamde verplichte' vrij dagen, heb daar dan gewoon respect voor.
Ik geef nergens invulling aan, jij hebt letterlijk in dit topic geschreven dat die verplichte vrije dagen afgeschaft mogen worden......quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Hey joehoe, jij begon op mij te reageren he
Dat is een keuze, dat is prima. Maar dan reageer ik terug.
En nee ik ben helemaal geen tegenstander van het geloof. Je geeft weer een eigen invulling aan het verhaal. Stop daarmee.
Klopt, vrije dagen, Niet het geloof. Dat maak jij ervan.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik geef nergens invulling aan, jij hebt letterlijk in dit topic geschreven dat die verplichte vrije dagen afgeschaft mogen worden......
Maar die vrije dagen horen bij het geloof......maar goed, einde discussie......quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Klopt, vrije dagen, Niet het geloof. Dat maak jij ervan.
Ja dat lijkt me wel ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar die vrije dagen horen bij het geloof......maar goed, einde discussie......
Zal ik wat leuks vertellen?quote:
Ik heb heb nieuwe bureaustoel.quote:
Whoop Whoopquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Whoop Whoop![]()
Wat voor bureau stoel heb je?
Op tweede Pinksterdag zijn de meubelboulevards open.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet eigenlijk ook een nieuwe bureau stoel, maar ben te lui om ervoor naar de stad te gaan.
Ik ben niet in NL op dit moment en ben maandag pas in de middag terug thuis. En nu klaar met dat feestdagen gezeik!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Op tweede Pinksterdag zijn de meubelboulevards open.
Morgen ook trouwens.
Doe met deze gratis tip wat je wil!
Ziet er fancy uit! Zit hij ook goed?quote:
Haags is ook anti weekendquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik geef nergens invulling aan, jij hebt letterlijk in dit topic geschreven dat die verplichte vrije dagen afgeschaft mogen worden......
Lekker zacht aan mijn eendenbilletjes.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ziet er fancy uit! Zit hij ook goed?
Met alle respect, maar die komt van hem niet terug....maar goed, streep eronder...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Haags is ook anti weekend
Heeft niks met geloof te maken in zijn geval
Zouden eendenbillen er hetzelfde uitzien als kikkerbillen ?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker zacht aan mijn eendenbilletjes.
Jij mag wel eens komen proeven.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zouden eendenbillen er hetzelfde uitzien als kikkerbillen ?
Hey zeg.....quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij mag wel eens komen proeven.
Ik lust geen kikkerbillenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij mag wel eens komen proeven.
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Haags is ook anti weekend
Heeft niks met geloof te maken in zijn geval
Worden we jaloers?quote:
Jij zit al veilig onder mijn vleugeltje.quote:
Gewoon 3 dagen weekend plannenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
De weekenden zijn veel te druk overal. Het zou echt gaan schelen als we van het weekend af gaan en mensen zelf hun eigen weekenden kunnen indelen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij zit al veilig onder mijn vleugeltje.
Het zou goed zijn als mensen juist wat meer gaan werken. Lost een hoop personeelsproblemen op.quote:
Ja de derde dag voor de badeend.quote:
Laat ze maar beter betalenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Het zou goed zijn als mensen juist wat meer gaan werken. Lost een hoop personeelsproblemen op.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb je wel nodigquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voelt aan als een warm bad.quote:
Meer feestdagen invoeren waarop 200% betaald moet worden, dan heeft iedereen een beter salarisquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laat ze maar beter betalen
Lost ook een hoop op
Je moet dan ook niet plassen op je nieuwe stoelquote:
Ohw is dat het.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet plassen op je nieuwe stoel
Beter loon zodat werken ook parttime loontquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meer feestdagen invoeren waarop 200% betaald moet worden, dan heeft iedereen een beter salaris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |