Da's niet hoe empirisch bewijs werkt he.quote:
Lekker doen dan!quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Lekker doen dan!
Ik hou je handje wel vast.
ik wilde ook eens zien hoe het me zou staan. heb mezelf in de spiegel uitgelachen en het idee van tafel geveegd
Dat was een beetje de kerst op de taart en de afsluiting voor haar zover ik weet. Heb er al een paar jaar niet gesproken. Was iemand die ik op festivals wel eens tegenkomen dus ik zag eigenlijk ieder jaar progressie.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tof. Ik hoop dat ze er heel blij mee is.
En dat ook. Ik heb ooit een keer zo'n neppe neuspiercing gekocht en die mevrouw van de winkel ging hem wel even indoen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niks in m'n neus, dat lijkt me echt zo enorm kut met hoe vaak ik verkouden ben.
Ik vind van wel. Mijn waarneming teltquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's niet hoe empirisch bewijs werkt he.
Intrigerend wel, je zal zelf toch ook wel genoeg vooroordelen naar je hoofd krijgen die nergens op slaan, waarom dan niet je eigen gedachtepatronen proberen te doorbreken?quote:
Ja, maar da's n=1. Dat zegt niets.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Mijn waarneming telt
Nergens goed voor.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:30 schreef Recce het volgende:
Ik heb zo hard huisgehouden dat ik een blaar heb.
Pas je prima tussen, als 30plusser.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zat net geloof ik in het bejaardenhoekje van mijn organisatie.
Ik ook niet. Mijn neus trekt al genoeg aandachtquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niks in m'n neus, dat lijkt me echt zo enorm kut met hoe vaak ik verkouden ben.
40-plusserquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pas je prima tussen, als 30plusser.
40+ is ķķk 30+.quote:
Dit. Dat ringetje trekt de aandacht.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Je kan het ook anders opvatten, het ziet er toch al niet uit, dus waarom niet opleuken met een ringetje.
Ja dag, ik hoef geen circusattractie te worden hequote:Op donderdag 2 juni 2022 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Je kan het ook anders opvatten, het ziet er toch al niet uit, dus waarom niet opleuken met een ringetje.
Daar heb je wel meer voor nodig dan een ringetje.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja dag, ik hoef geen circusattractie te worden he
Doooooeeeeeequote:Op donderdag 2 juni 2022 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit. Dat ringetje trekt de aandacht.
Mijn neus + ringetje = circusattractiequote:Op donderdag 2 juni 2022 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb je wel meer voor nodig dan een ringetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |