Zijn schoenmaat voegt ook wel wat toe aan de actquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb je wel meer voor nodig dan een ringetje.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zijn schoenmaat voegt ook wel wat toe aan de act
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, voor een beetje een goed evenwicht heb je dan wel een fikse ring nodig zeker? Zo'n subtiel ringetje valt gewoon weg.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn neus + ringetje = circusattractie
...niet raarder dan anders?quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:44 schreef Recce het volgende:
We hebben nu 40 apenpokkengevallen! @:ijsdraakje, heb je al rare bulten?
Gewoon geen contact hebben met mensen, simpel.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:44 schreef Recce het volgende:
We hebben nu 40 apenpokkengevallen! @:ijsdraakje, heb je al rare bulten?
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik heb die kennis ook niet meer gezien.
Dat lukt maar matig momenteel.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon geen contact hebben met mensen, simpel.
waarom kende ik dit nog nietquote:
Daar ben ik ook mee bezig. Therapie enzo.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Intrigerend wel, je zal zelf toch ook wel genoeg vooroordelen naar je hoofd krijgen die nergens op slaan, waarom dan niet je eigen gedachtepatronen proberen te doorbreken?
Ssstquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar da's n=1. Dat zegt niets.
Hier kun je oefenenquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar ben ik ook mee bezig. Therapie enzo.
Maar het is verdomd lastig
Aaah, ok. En lastig is het zeker.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar ben ik ook mee bezig. Therapie enzo.
Maar het is verdomd lastig
Die van mij komt niet tegen mijn tanden.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heb ik alleen niet meer omdat gebit.
Mijne uit zichzelf ook niet, maar ik speelde er teveel mee.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Die van mij komt niet tegen mijn tanden.
Dat deed ik wel steeds met mijn tongpiercing toen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijne uit zichzelf ook niet, maar ik speelde er teveel mee.
Wanneer?quote:
klikbeet iddquote:Op donderdag 2 juni 2022 16:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ja het is geen trailer zie ik nu. Dood vogeltje dit dat.
He ben jij nieuw hier? Welkomquote:Op donderdag 2 juni 2022 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind mezelf doodnormaal en bloedsaai. Grijze muis. Alle mensen zijn me vergeten zodra ik de deur uitloop.
Nou daar deed ik het voor idd.quote:Je tekst is helemaal duidelijk en ook leuk geschreven trouwens:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja ik spring hierna nooit meer van dingen af. Ben ik gewoon al te bejaard voor.quote:
Fijn die oprechte waarderingquote:Op donderdag 2 juni 2022 16:21 schreef bitterbal het volgende:
De baas kwam.net vragen hoe het ging. Zegt die daarna heel ongemakkelijk ja k ben blij met je
![]()
met gewrichten moet je niet kuttenquote:Op donderdag 2 juni 2022 17:00 schreef Ama het volgende:
Ik voel me gewoon een mega aansteller ook maar iedereen om me heen zegt ook ja kijk nou uit want je moet je hele leven nog met je knie doen. Ik denk dit gaat vanzelf wel over toch.
Is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met gewrichten moet je niet kutten
De Kneusjes SCquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |