Topquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:49 schreef puzziepie het volgende:
Ik kreeg net bericht van mijn huismeester en de gemeente gaat er zo snel mogelijk naar kijken.
Tof!! Volgend jaar ga ik weer plantjes kwekenquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:49 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was al een aantal weken niet meer in ons tuintje geweest van de tuingroep (bevrijdingsdag en mijn vakantie zaten ertussen), wat een verschil dan zegDe klaprozen bloeien heel mooi, de aardappeltjes gaan goed en er zijn al heel veel nieuwe dingen gepland
De aardbeitjes waren ook rijp, en die hebben we daar ter plekke geplukt en opgegeten
Ik voel me opgeluchtquote:
Goed burgerinitiatiefquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik voel me opgelucht![]()
Hij stuurde me net het 'bewijs' van zijn melding bij de gemeente
Wij hebben ook een hele toffe 'huismeester' hij is meer maar ik kom ff niet op de naam van zijn functiequote:
Fijn dat er iets in werking is gezetquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:49 schreef puzziepie het volgende:
Ik kreeg net bericht van mijn huismeester en de gemeente gaat er zo snel mogelijk naar kijken.
Leuk, wat voor plantjes heb je in gedachten?quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tof!! Volgend jaar ga ik weer plantjes kweken
Ja echt wel !! Ik ben ook blij dat ze het serieus nemenquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn dat er iets in werking is gezet
Ik heb maar een balkonnetje maar ik kweekte altijd pepersquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk, wat voor plantjes heb je in gedachten?![]()
Wij proberen een mix te doen van groenten, kruiden en bloemen. Beetje aanklooien wel, want geen van ons is een echte expert, maar al doende leren we
Carolina Reaper?quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb maar een balkonnetje maar ik kweekte altijd pepersen later een paar wietplanten
Beetje moeilijk te oordelen .. maar het zal wel zo zijnquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja echt wel !! Ik ben ook blij dat ze het serieus nemen![]()
Het zijn prachtige bomen , nou ja warenHopelijk zijn ze nog te redden
![]()
[ afbeelding ]
Jaaa pepertjes is ook leuk om te kwekenquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb maar een balkonnetje maar ik kweekte altijd pepersen later een paar wietplanten
Dan rookte hij ze niet goed op!quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa pepertjes is ook leuk om te kwekenKan inderdaad goed ook in een potje op het balkon
![]()
Wiet kan wel vrij hard gaan. Toen mijn broer nog wel eens blowde gooide hij zijn joints vaak naar buiten vanaf het zolderraam en toen gingen er wietplantjes groeien tussen de tegels op het terras
Zonder bril ben ik niksquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje moeilijk te oordelen .. maar het zal wel zo zijn
Dat heb ik ook wel van mensen gehoordquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa pepertjes is ook leuk om te kwekenKan inderdaad goed ook in een potje op het balkon
![]()
Wiet kan wel vrij hard gaan. Toen mijn broer nog wel eens blowde gooide hij zijn joints vaak naar buiten vanaf het zolderraam en toen gingen er wietplantjes groeien tussen de tegels op het terras
Succesquote:Op donderdag 2 juni 2022 16:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dagbesteding was weer super.
Race naar een budget om meerdere dagen te gaan is ingezet.
Hou jullie op de hoogte.
Daar valt wel een mouwtje aan te passen hoorquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel van mensen gehoord![]()
![]()
Ik had twee autoflowers en ik vond het geweldig om te kweken. Niet zo zeer om te kunnen roken maar puur voor de leuk.
Net als de pepers vond ik autoflowers geweldig om te kweken , zat er ook helemaal in
Lekker hoor.quote:
In 40+ ook blijkt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb dit nummer geedit in mijn audio boek
Als eerste moet je de spatie eruit halen. Meesterwerk, maar dat hoort geen hond in een epubquote:Op donderdag 2 juni 2022 17:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn Audio boek is een meester werk
Kut muziekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |