Glaasje waterquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:16 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb t laatst nagekeken... Ice tea green is blijkbaar nog niet zo'n geweldige keuze en kun je dan nog beter cola zero pakken.
Sprite/7up zit dan juist helemaal niets in. Ik wist het ook niet
Ja maar op een terras vind ik het stom om water te bestellen.quote:
Ik vertik het om zoveel te betalen voor een glaasje veredeld kraanwater op een terras.quote:
Wie houdt je tegen dan?quote:
Heb je je nog steeds niet ziekgemeldquote:
nee ik ga het proberen. Paracetamol en sta denk ik bar. Begin nu ook 2 uur later als gisterenquote:
Zet dan ook even een stoel achter die bar neer zodat je ook kunt zittenquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik ga het proberen. Paracetamol en sta denk ik bar. Begin nu ook 2 uur later als gisteren
volgende week vrijdag dat echo onderzoek
denk dat het daar te druk voor is.quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zet dan ook even een stoel achter die bar neer zodat je ook kunt zitten
Dan hebben die mensen maar gewoon een beetje meer geduldquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat het daar te druk voor is.
donderdag vaak wel veel reserveringen
Net zoals vroeger bij Sinterklaas. Als we allemaal heel hard roepen dan komt hij vast wel.quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:45 schreef Ama het volgende:
Moeten we nu weer allemaal zeggen dat ze niet moet werken? Ik begin er niet eens aan.
je hoeft nooit iets te zeggen hoor amaquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:45 schreef Ama het volgende:
Moeten we nu weer allemaal zeggen dat ze niet moet werken? Ik begin er niet eens aan.
Kan d'r ook in een kooitje stoppen maar dan gaat ze moeilijk doenquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:45 schreef Ama het volgende:
Werken creëert vrijheidquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:53 schreef UitStraling het volgende:
Wel de mentaliteit waar Nederland groot en welvarend mee geworden is zodat we nu de allerzwaksten ook in leven kunnen houden, been of arm eraf, niet zemelmiepen maar gewoon werken
quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Sadge, ik had gehoopt morgenmiddag een paar uurtjes vrij te kunnen pakken, maar collega is er niet.
Ziek melden?quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Sadge, ik had gehoopt morgenmiddag een paar uurtjes vrij te kunnen pakken, maar collega is er niet.
Nah, daar heb ik alleen mezelf maar mee, dan blijft het werk doodleuk liggen tot dinsdag.quote:
ssddquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat in m'n eentje bij Dr Strange en de mensen van de bioscoop waren me denk ik vergeten.
Wat heb ik hier gemist?
Opgesloten in de zaal?quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat in m'n eentje bij Dr Strange en de mensen van de bioscoop waren me denk ik vergeten.
Wat heb ik hier gemist?
Ging het over het terras?quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vertik het om zoveel te betalen voor een glaasje veredeld kraanwater op een terras.
Letterlijk meegemaakt in een zaal ter grootte van Tuschinski. Verder niemand in de zaal. Na de film waren overal de lampen uit en hebben we onszelf maar uitgelatenquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Wat heb ik hier gemist?
Nee maar meestal komt er iemand bij de uitgang staan die de deur openhoudt, je gedag zegt en even kijkt hoeveel zooi er ligt.quote:
Die lampen gaan automatisch anders was dat nu ook het geval geweest.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Letterlijk meegemaakt in een zaal ter grootte van Tuschinski. Verder niemand in de zaal. Na de film waren overal de lampen uit en hebben we onszelf maar uitgelaten
Belletje trekken op ambtenaren niveauquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Iemand nodigt me een uur geleden uit voor een meeting. En komt vervolgens niet opdagen
Ik heb er nog eentje nodig in de tuinquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:09 schreef FranticDJ het volgende:
Heb zin om een houten overkapping te bouwen
Da's mijn enige reden om fris te overwegen.quote:
Het plan was eigenlijk gewoon een houtenquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij hebt zo'n ding al besteld. das anders.
en niet mijn smaak
Bij ons was het hele complex in duisternis gehuldquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die lampen gaan automatisch anders was dat nu ook het geval geweest.
ja je hebt er al een besteld toch?quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het plan was eigenlijk gewoon een houten
De echte evil ambtenaren plannen het dan op vrijdagmiddag om 15.00 uurquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Belletje trekken op ambtenaren niveau
Mja, op het terras een biertje of een colaatje. Of koffiequote:Op donderdag 2 juni 2022 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's mijn enige reden om fris te overwegen.
Ja nu een stalen ding omdat ik het anders toch maar blijf uitstellenquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja je hebt er al een besteld toch?
Waarom is die collega er dan niet? En kun je dinsdag dan niet gewoon alles op hem/haar afschuiven?quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, daar heb ik alleen mezelf maar mee, dan blijft het werk doodleuk liggen tot dinsdag.
Dan staat mijn laptop uit en mijn OoO aan.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De echte evil ambtenaren plannen het dan op vrijdagmiddag om 15.00 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |