sky!quote:
Is gewaarschuwd voor zware buien, dus kan dreigend zijnquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Rare kleur vreemde wolken. Beetje grijsblauwiggroenigoranjeroze.
Beetje dreigend wel.
quote:
ah dan zit dat er hier aan te komen misschienquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is gewaarschuwd voor zware buien, dus kan dreigend zijn
whoaquote:
Ik logde net in en zag dat je de lapo hadquote:
wehehe af en toe niet voorspelbaar zijn is wel goedquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik logde net in en zag dat je de lapo had
Verwachtte 100% zeker een groot TT
Ja, valt een beetje tegen, hè?quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik logde net in en zag dat je de lapo had
Verwachtte 100% zeker een groot TT
Dat klopt, maar is een kwestie van keuzes maken op het moment zelf. En de rest komt wel een volgende keerquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ahh fijn dat het leuk was. Best lastig denk ik om in de tijd dat je hebt in te plannen wat te doen/zien. Er is zoveel moois.
quote:
Kaarsjes zijn wel knusjes tochquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:56 schreef chufi het volgende:
23:30 zou het opgelost zijn.. doe ik net de kaarsen aan .. Springt alles weer op groen
Mag dat wel, kaarsen, zijn die niet gevaarlijk voor het milieu?quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:56 schreef chufi het volgende:
23:30 zou het opgelost zijn.. doe ik net de kaarsen aan .. Springt alles weer op groen
hey youquote:
Wel voor tv programma's.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag dat wel, kaarsen, zijn die niet gevaarlijk voor het milieu?
Gevaarlijk voor vrouwen als er perverse voetballers in de buurt zijn bedoel je?quote:
hoe danquote:
Soms zijn er prioriteiten ...quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag dat wel, kaarsen, zijn die niet gevaarlijk voor het milieu?
Nee dat hele verhaal is nooit gebeurd. Het programma moest wel van de buis.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gevaarlijk voor vrouwen als er perverse voetballers in de buurt zijn bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |