Flappy fish marketquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:27 schreef Sebbeszweet het volgende:
Heeft wel een mooi woord opgeleverd: megapint
Wat was er eigenlijk met die trailer park manager? Dat stuk heb ik gemist.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:29 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
De trailerpark manager heeft ook gereageerd
Vind ik toch te makkelijk. Het haalt de verantwoordelijkheid bij haar weg. Uiteraard heeft ze typische 'borderline' trekjes. Maar het was een doelbewuste keuze om Depp kapot te willen maken.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:34 schreef AnneX het volgende:
Amber is een psychiatrisch patiënt.
Eerder hoorde ik Depp vertellen over zijn jeugd en zijn moeder.
Het lijkt wel of hij diens evenbeeld in Amber had ontmoet.
Arm kind.
Die was getuige en verklaarde dat Amber juist jaloers deed die avond. Ook had hij Depp een rekening van 60 dollar gestuurd voor een kapotte lamp.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat was er eigenlijk met die trailer park manager? Dat stuk heb ik gemist.
Oh, zeker. Dat was duidelijk.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vind ik toch te makkelijk. Het haalt de verantwoordelijkheid bij haar weg. Uiteraard heeft ze typische 'borderline' trekjes. Maar het was een doelbewuste keuze om Depp kapot te willen maken.
En ze moest toch nog 7 miljoen aan het 1 of ander betalen wat nog steeds niet gebeurd is?quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:01 schreef theunderdog het volgende:
Wat ik mij alleen afvraag: heeft die Amber Heard überhaupt 15 miljoen? kan zijn dat ik mij er volledig op verkijk, hoor. Maar zo 'groot' was die toch niet??
Thanks. Daar heb ik inderdaad wel stukjes van meegekregen maar niet het hele verhaal.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:39 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Die was getuige en verklaarde dat Amber juist jaloers deed die avond. Ook had hij Depp een rekening van 60 dollar gestuurd voor een kapotte lamp.
Heard zei dat deze man er helemaal niet was en dat Depp de trailer kort en klein had geslagen.
Klopt, aan de ACLU en Childrens Hospital.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:42 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
En ze moest toch nog 7 miljoen aan het 1 of ander betalen wat nog steeds niet gebeurd is?
Een goed imago kost geld. Een goed imago van een ander slopen ook. En we zullen zien hoeveel werk ze nog zal krijgen voordat we een conclusie gaan trekken over hoeveel het slopen van het eigen imago zal kosten.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klopt, aan de ACLU en Childrens Hospital.
Smaad is volgens de definitie niet hetzelfde als een mening.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:45 schreef Sumppi het volgende:
En de vrijheid van meningsuiting is ingeperkt. Smaad wordt veroordeeld.
Nee helemaal niet, met lullen als beau die gewoon standaard de man veroordelen kn dit soort zaken Onder enige kennis, is dit best nodig.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:40 schreef theunderdog het volgende:
Nu is #mentoo trending.
Ben gelukkig dat Depp heeft gewonnen. Maar dit lijkt mij tamelijk overdrijven.
Nee, deze vrouw maakte vanaf 2014 misbruik van haar man en zijn status. Kijk de film Gone girl maar deed Amber ook in 2014. Teveel overeenkomsten.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Toch heb ik vragen,.
• Had Heard kunnen winnen als zij Camille & co. als advocaten had gehad?
• Heeft het feit dat Depp een geliefd acteur is (mogelijk ook voor de jury dus) meegespeeld?
• Heeft de jury écht geen beelden, citaten en what not opgezocht in hun vrije tijd en daardoor hun mening niet laten beïnvloeden?
• Wat nu met de Britse zaken?
• Wat als Heard van het level Depp was en hij van sterniveau Heard?
Speculaas, speculaas.
Appels en peren dit hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:14 schreef laforest het volgende:
In het VK was bewezen geacht dat de omschrijving 'wife beater' correct was over Depp. Dat komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Maar ja, in de VS was O.J. Simpson ook niet schuldig. Als je maar veel geld hebt en beroemd bent, dan kun je dus je onschuld kopen met dure advocaten en rechtspraak door een groep leken. Zo lijkt het soms in ieder geval.
Ik zie dit wel als hoopvol voor andere zaken zoals hyde van that 70 show die is ook van Netflix gebonjourd door leugenachtige exen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:40 schreef theunderdog het volgende:
Nu is #mentoo trending.
Ben gelukkig dat Depp heeft gewonnen. Maar dit lijkt mij tamelijk overdrijven.
Ja,eng gewoonquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, deze vrouw maakte vanaf 2014 misbruik van haar man en zijn status. Kijk de film Gone girl maar deed Amber ook in 2014. Teveel overeenkomsten.
Genoteerdquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, deze vrouw maakte vanaf 2014 misbruik van haar man en zijn status. Kijk de film Gone girl maar deed Amber ook in 2014. Teveel overeenkomsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |