Nee, beiden hoefden niet aanwezig te zijn. Depp had al een tour gepland voordat deze zaak gepland werd.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
O jammer weer.ik wilde net gaan kijken ernaar. Beetje rechtszaak aanspannen voor 50 miljoen maar dan zelf niet kunnenkomt ie wel via camera in beeld of zelfs dat niet?
Experts zeggen win voor Depp of beiden verliezen. Win voor Heard lijkt uitgesloten. We gaan het bijna zienquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vraag me steeds maar af of zo’n snel oordeel voordelig is voor Depp of juist Heard. Het moet namelijk vrij duidelijk voor ze zijn geweest met weinig discussie. Tenzij ze meteen al wisten er niet uit te komen en het gelijkspel verklaren.
Beide verliezen is een win voor Johnnyquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Experts zeggen win voor Depp of beiden verliezen. Win voor Heard lijkt uitgesloten. We gaan het bijna zien
Ze mag hier ook wel even komen paalliften.quote:
En terechtquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zet dit natuurlijk wel op mijn cv,.
Net zoals alle 8 seizoenen House MD op je CV zettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je de podcast (met beeld) van Law&Crime Network kijkt/luistert, ben je binnen no time bijquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:40 schreef Dazalbest het volgende:
Als ik dit proces nog terug wil zien, hoeveel uur heb ik daar voor nodig?
Geen mega kaasblokjes?quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:01 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb kaasblokjes en een mega pint wijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |