Zijn aller eerste prof koers in Turkije ging geeneens zo slecht, alle etappes uitgereden in het peloton. Als je het daar tegen afzet is het nu wel erg matig hoe die presteert.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik vind Tietema een sympathieke gozer en hoop toch dat hij het beter doet, maar DNF na 20km is toch best genant
Ik ookquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Bokkema wint.
Dat is ook wel wat dit NK verdient, een verloren NK te zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:16 schreef Mani89 het volgende:
Als Mollema niet wint is dit een verloren NK.
Daar zou ik tevreden mee zijn. Maar vd Hoorn, Riesebeek, Dumoulin (quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Bokkema wint.
Als Dumoulin wint, zie je de trui enkel nog in de ronde van Polen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Daar zou ik tevreden mee zijn. Maar vd Hoorn, Riesenbeek, Dumoulin () mag ook.
Teunissen, Eenkhoorn of Kooij zou ik ook mee kunnen leven.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Daar zou ik tevreden mee zijn. Maar vd Hoorn, Riesebeek, Dumoulin () mag ook.
Ja dat zou wel het mooist zijn. Was het ook nooit eens met kritiek op kampioenen als Koerts en Stefan van Dijk (die natuurlijk ook niet clean waren maar dat was de rest ook niet), dan moet de rest maar gewoon beter z'n best doen.quote:
Je had best vaak een volledig vlak NK, terwijl Nederland enkel in de marge meedeed qua sprinters.. dan krijg je inderdaad zo'n kampioen. Nu heb je bij een dergelijk NK eigenlijk altijd wel een grote naam als winnaarquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja dat zou wel het mooist zijn. Was het ook nooit eens met kritiek op kampioenen als Koerts en Stefan van Dijk (die natuurlijk ook niet clean waren maar dat was de rest ook niet), dan moet de rest maar gewoon beter z'n best doen.
Ja. Of op komen dagen, of een fatsoenlijk parcours uitzoeken, etc.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja dat zou wel het mooist zijn. Was het ook nooit eens met kritiek op kampioenen als Koerts en Stefan van Dijk (die natuurlijk ook niet clean waren maar dat was de rest ook niet), dan moet de rest maar gewoon beter z'n best doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |