Het verbaast me meer dat hij dat nog niet doetquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Vindt het ook erger nu J een dreumes is. Ze zijn sterker, maken meer lawaai, praten, springen, gillen bewust, zijn meer bewegelijk!Sterker willetje.
Zal me ook niets verbazen als hij in de komende maanden eens uit zijn bedje klimt!
Dat doet hij hier gelukkig nog niet.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Vindt het ook erger nu J een dreumes is. Ze zijn sterker, maken meer lawaai, praten, springen, gillen bewust, zijn meer bewegelijk!Sterker willetje.
Zal me ook niets verbazen als hij in de komende maanden eens uit zijn bedje klimt!
Ja, plassen op de bank is een mogelijkheidquote:Op maandag 8 augustus 2022 13:35 schreef PKM het volgende:
Kan Colin dan niet op de bank plassen @:Seven. ? Dat weerhoudt mij eevan om Poffertje bloot te laten lopen.
Laatst vonden we poep in de tuin, die was er net voordat we naar binnen gingen gelegd denk ik.![]()
Maar nog steeds elke dag meerdere plasjes op het potje. Gek genoeg gaat ze buiten juist nooit op het potje, terwijl ze daar vaker bloot loopt.
Haha ik moest lachen om die drol in de tuinquote:Op maandag 8 augustus 2022 13:35 schreef PKM het volgende:
Kan Colin dan niet op de bank plassen @:Seven. ? Dat weerhoudt mij eevan om Poffertje bloot te laten lopen.
Laatst vonden we poep in de tuin, die was er net voordat we naar binnen gingen gelegd denk ik.![]()
Maar nog steeds elke dag meerdere plasjes op het potje. Gek genoeg gaat ze buiten juist nooit op het potje, terwijl ze daar vaker bloot loopt.
Ja erg hèquote:Op maandag 8 augustus 2022 21:04 schreef Nanuke het volgende:
Slapen, wat is dat.Hoektanden zijn bitches, niet normaal.
Ik wilde al zeggen: ander potje halen? Ander kleurtje, ander model?quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:06 schreef PKM het volgende:
@:Smart_ass wij hebben bij beide wc's en 1 buiten. Op het potje poepen is nog nooit gelukt. Ze wil wel op het potje zitten en een persgeluid maken met een vies gezicht erbij.![]()
Ik zou het potje juist weer terugzetten zodat ze weer aan het idee went. Of als ze echt getraumatiseerd is, een andere kleur/vorm neerzetten.
Wat sneuquote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:46 schreef Bienelientjee het volgende:
J is een flikke pech vogel vandaag. Viel in het park op zijn knietjes. Open knietjes. Viel in de tuin vanavond met zijn gezicht op de stenen. Gezicht geschraapt (gelukkig merendeel rood en huid niet flink gebroken zoals zijn knietjes)Arme jongen!
Haha, niet zo'n klein beetje ook. Hij klimt op van alles, rent overal en is nu een gevaar voor zichzelf!quote:Op woensdag 10 augustus 2022 22:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat sneuIs het zo'n wildebras?
Helaas herkenbaarquote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:46 schreef Bienelientjee het volgende:
J is een flikke pech vogel vandaag. Viel in het park op zijn knietjes. Open knietjes. Viel in de tuin vanavond met zijn gezicht op de stenen. Gezicht geschraapt (gelukkig merendeel rood en huid niet flink gebroken zoals zijn knietjes)Arme jongen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:25 schreef Bienelientjee het volgende:
Ja, J heeft er ook weinig last van verder. Na 5 minuten was het net of er niets gebeurd was!
Vanochtend in ieder geval weer veel plezier gehad bij een dreumes/peuter speel ruimte. Allerlei hoekjes met verschillend rollenspel. (Keuken, supermarkt, dokter, constructie,etc)
Met zijn kapotte gezichtje!![]()
Ach dat koppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er wel heel cute uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Wij zeiden bij de oudste ook; voor ze één is zitten we in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:48 schreef Nanuke het volgende:
@:Bienelientjee, mijn oudste is er ook zo een. Ik heb met de kinderopvang vaak genoeg gesprekken gehad als 'elke keer dat jullie bellen denk ik dat hij deze keer echt z'n been gebroken heeft, maar het valt altijd mee'. Ter geruststelling; hij heeft nog nooit wat gebroken, behalve een tand.
Hannah echter, dat is echt geen avonturier. Wel relaxt, dat wel.
Hopelijk komen de kiezen soepel door...quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:15 schreef Bienelientjee het volgende:
Wij moesten vandaag het zwembad vervroegd verlaten.Hij had er echt wel zin in toen we er net waren. Toen begonnen de tranen....
Hij klom op het kleine trapje voor de mini glijbaan. En dan bovenaan huilen en eraf willen. Keer tien ofzo. Zag de bubbels in het water. Wou er al wijzend en lachend heen. Maar dan toch ook niet en dan huilen. Wou langs de rand lopen, maar toch ook niet, drama.
Rest van de ochtend thuis alleen maar drama. Net in zijn mondje gekeken en kan net een wit plekje zien onder de twee kies bulten die van onder door komen. Zal dat wel zijn dan? Zucht...gelukkig slaapt hij nu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |