Dan maak je het voor 1 keertje ooit ergens 🤣quote:
Een koffiehoek? Wat is dat?quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg een maandag ochtend koffie hoek deja vu
Ik ga een recept zoeken.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan maak je het voor 1 keertje ooit ergens 🤣
Even op Google gezocht. Oh dat is wel cool.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg een maandag ochtend koffie hoek deja vu
Google youre best friend 🤣quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Even op Google gezocht. Oh dat is wel cool.
Hey Makrelisquote:
Morguh Laf, was even aan het werk, een vermiste mail opsporen.quote:
Ok, ik ben nog maar 80% wakker.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 05:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Makrelis
[..]
Morguh Laf, was even aan het werk, een vermiste mail opsporen.
O ik was er al weer om 3.45 uit.quote:
Wordt alleen maar duurder, ik weet niet waar dit gaat eindigen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 05:53 schreef Makrelis het volgende:
We komen in ieder geval niet zonder gas te zitten. Blijft wel duur.
Ik normaalgesproken ook, maar werd tijdens een droom wakker. 🤨quote:Op vrijdag 3 juni 2022 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik was er al weer om 3.45 uit.
Ben altijd gelijk goed wakker dat scheelt
Ik gebruik geen gas, maar heb wel zonnepanelen voor water en verwarming.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 05:53 schreef Makrelis het volgende:
We komen in ieder geval niet zonder gas te zitten. Blijft wel duur.
Dat is een probleem ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt alleen maar duurder, ik weet niet waar dit gaat eindigen.
Het levensonderhoud is voor velen niet meer te betalen
Wat een lap tekst die aanvraagquote:Op vrijdag 3 juni 2022 05:58 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dat is een probleem ja.
In ieder geval hier de vergunningaanvraag om naar gas te boren. Shell/Exxon Mobile/NAM gaan het niet doen. Die willen garanties. We gaan niet in de koude zitten maar blijft en misschien nog erger Duur.
Dit is de vergunningaanvraag:
https://www.rvo.nl/sites/(...)Gaswinning-N05-A.pdf
Leesvoerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 06:01 schreef Makrelis het volgende:
[..]
65 pagina's. Valt mee. Ik ken wel erger.
Ben benieuwd en wat gaat het net de gasprijs doen dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 06:10 schreef Makrelis het volgende:
Om kort te gaan: Een gasveld is goed voor 6 miljoen kubieke meter maximaal per dag voor de komende 20 a 30 jaar 20 kilometer boven Schiermonnikoog. Kan ingetakt worden op de de NGT pijplijding die in de buurt ligt.
Dat gasveld wordt delen met Duitsland omdat de helft ervan op hun grondgebied ligt.
Voor ons particulieren blijft het duur voorlopig verwacht ik. Zoals ik zei, kan nog erger worden, maar we komen niet zonder gas te zitten. Putin heeft een prijskaartje, helaas.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd en wat gaat het net de gasprijs doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |