Telegraaf weiger ik mee te brengen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Dan geen Telegraaf.
Snap ik. Ruikt ook beter op de WC.
Oh, dat eet ik nooit. Ik eet het met zuurkool of boerenkool.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:24 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik maak twee of drie grote pannen erwtensoep per jaar. Daar moet het gewoon in.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:26 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Telegraaf weiger ik mee te brengen.
Ik heb ook een tijd de sportkatern uit het AD verwijderd alvorens aan boord te komen. Principekwestietje. Gaat alleen maar over voetbal. Die liet ik achter in de hotel lobby.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:28 schreef laforest het volgende:
[..]
De zaterdageditie van de Telegraaf is een magazine en een krantversie van Privé.![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:31 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijd de sportkatern uit het AD verwijderd alvorens aan boord te komen. Principekwestietje. Gaat alleen maar over voetbal. Die liet ik achter in de hotel lobby.
Weet je Laforest. Ik woon best netjes in een buitenwijk van R'dam aan de zuidzijde en kom graag hier in het café op vrijdagmiddag voor een praatje, maar als op zondag Feyenoord speelt mijd ik die plek. Het trekt een bepaald soort figuren aan waar ik niks mee te maken wil hebben. Ruziezoekerige tokkies. Ik heb ook op zuid gewoond, Pleinweg en ik kwam wel 'ns in een kroeg bij de Beijerlandselaan. Het is dat ik een rotterdams accent heb, maar tegen ieder ander is men vijandig. In Am*dam is dat niet. Het is altijd dat minderwaardigheidscomplex van die grafrotterdammers dat R'dam niet de hoofdstad is.quote:
Ik vind beide best wel triest. Feyenoord- en Ajax-aanhangers.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Weet je Laforest. Ik woon best netjes in een buitenwijk van R'dam aan de zuidzijde en kom graag hier in het café op vrijdagmiddag voor een praatje, maar als op zondag Feyenoord speelt mijd ik die plek. Het trekt een bepaald soort figuren aan waar ik niks mee te maken wil hebben. Ruziezoekerige tokkies. Ik heb ook op zuid gewoond, Pleinweg en ik kwam wel 'ns in een kroeg bij de Beijerlandselaan. Het is dat ik een rotterdams accent heb, maar tegen ieder ander is men vijandig. In Am*dam is dat niet. Het is altijd dat minderwaardigheidscomplex van die grafrotterdammers dat R'dam niet de hoofdstad is.
Sneue boel.
Als hij een uurtje weg is mis je hem al 🤣quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Wel voorzichtig doen hoor.
Oh zo cute!! Ooit word ik nog opa. Voor nu mag mijn zoon best een keertje bij zijn grootouders logeren.
Ja geweldig.quote:
Ja zonderdat is de snert niet af.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:24 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik maak twee of drie grote pannen erwtensoep per jaar. Daar moet het gewoon in.
Ik heb al meer dan 20 jaar geen snert meer gegeten.quote:
Welkomquote:
Beetje verliefd op je zelf, mag hoorquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als hij een uurtje weg is mis je hem al 🤣
Als ik voorbij een spiegel loop, dan glimlach ik en geef mijzelf altijd een knipoog.quote:
OKquote:Op donderdag 2 juni 2022 17:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik alsvoorbij een spiegel loop, dan glimlach ik en geef mijzelf altijd een knipoog.
It's great to be me
Ik maak het regelmatig. Mijn vader is er gek op. Breng hem regelmatig een pan snert.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:14 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan 20 jaar geen snert meer gegeten.
Lijkt me wel een keer weer lekker.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik maak het regelmatig. Mijn vader is er gek op. Breng hem regelmatig een pan snert.
Nog iets leuks gedaan vandaag?quote:
Een keertje maken. Is altijd wel lekker. Heb nog een paar portie in de vriezer liggen.quote:
1 keertje bedoelde ik.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een keertje maken. Is altijd wel lekker. Heb nog een paar portie in de vriezer liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |