Wat bewijst dat je zonder telefoon heel veel kunt leren. Niet dat je met telefoon niets leertquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:00 schreef laforest het volgende:
[..]
Niet via een telefoon. Heb tot en met mijn master's geen telefoon gebruikt hoor.
Okay, dat is waar.quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat bewijst dat je zonder telefoon heel veel kunt leren. Niet dat je met telefoon niets leert
https://www.sciencedirect(...)demic%20productivityquote:Our results suggest that one additional hour of phone use per day lowered current term GPA by 0.152 points on average. Time spent using a smartphone significantly reduces GPA and self-reported measures of academic productivity.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Okay, dat is waar.
[..]
https://www.sciencedirect(...)demic%20productivity
Daar reageerde ik op.quote:
Geen telefoon toelaten in de klas en examens klinkt als een redelijke oplossing, toch?quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Daar reageerde ik op.
Het zal best lastiger zijn. Ik denk dat de jeugd nu heel veel meer afleidingen heeft die erg moeilijk te weerstaan zijn. Ik kan me voorstellen dat dat geen positieve invloed heeft op hun leervermogen. Het is wel de wereld waarin we leven, met telefoon, computer/laptop, tv, internet, etc. Ze zullen daar hun weg in moeten leren vinden.
Bij examens zijn ze bij mijn weten ook niet toegestaan. Uiteraard niet.quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Geen telefoon toelaten in de klas en examens klinkt als een redelijke oplossing, toch?
quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij examens zijn ze bij mijn weten ook niet toegestaan. Uiteraard niet.
In de klas is dus met de manier waarop op veel scholen gewerkt wordt, helemaal niet handig. Huiswerk, proefwerken, roosters worden veelal met de telefoon verwerkt. Daarvoor heb je ze in de les nodig. Niet constant, maar wel vaak.
Maar goed, dat heb ik allemaal al aangedragen. Ik ga niet opnieuw beginnen
Thnx, Zit alweer met een bak koffiequote:
Ja toch,quote:
Ik zit buiten, 31, beetje hier in de sc zijn, op het moment is het nog mesimeri hier. Geen plannen vandaag. Morgen ga ik aan de andere kant van het eiland zwemmen en maandag krijg ik bezoek uit Nederland.quote:
O lekker, hier is het 19 graden net ook even in het zonnetje gezeten was wel lekker.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik zit buiten, 31, beetje hier in de sc zijn, op het moment is het nog mesimeri hier. Geen plannen vandaag. Morgen ga ik aan de andere kant van het eiland zwemmen en maandag krijg ik bezoek uit Nederland.
Nee moet weer een stapje terug doen. Gisteren ook te veel bij de pc gezeten en dinsdag drie vergaderingen achter elkaar was toch te veelquote:
Nee.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, hier is het 19 graden net ook even in het zonnetje gezeten was wel lekker.
O bezoek uit Nederland, dat is wel leuk. Laat je nog dingen meenemen die ze daar niet hebben?
Noem 'ns wat.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee.![]()
Die bestel ik en laat ik overvliegen.
Wel voorzichtig doen hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee moet weer een stapje terug doen. Gisteren ook te veel bij de pc gezeten en dinsdag drie vergaderingen achter elkaar was toch te veel
Morgen moet ik op mijn kleindochter passen (3 maanden) en het weekende komen de twee kinderen van mijn zoon 2 nachtjes logeren en dan wil mijn andere kleinzoon ook komen dus wordt al druk genoeg voor dit krakkemikkige lijf
Fristi, pickwick tee, maandrop, kruiden (Indonesisch), koek, dat soort dingen. Ik mis niet superveel uit Nederland.quote:
Rookworst ja. Dat wilde ik horen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:18 schreef laforest het volgende:
[..]
Fristi, pickwick tee, maandrop, kruiden (Indonesisch), koek, dat soort dingen. Ik mis niet superveel uit Nederland.
Oh soms rookworst.
Boeken krijg ik wel 1 keer per jaar van familie toegestuurd.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:16 schreef Makrelis het volgende:
Op schepen en boorplatforms is het etiquette om tijdschriften en kranten mee te nemen voor collega's.
Soms! Te vaak is ongezond.quote:
Dat is wel zo ja, maar de oudere officieren stellen het op prijs als je zaterdagedities van meerdere kranten meeneemt. Diepgaandere achtergrond artikelen enzo.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:21 schreef laforest het volgende:
[..]
Boeken krijg ik wel 1 keer per jaar van familie toegestuurd.
Met de huidige technologie is een krant overbodig?
Dan geen Telegraaf.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:23 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, maar de oudere officieren stellen het op prijs als je zaterdagedities van meerdere kranten meeneemt. Diepgaandere achtergrond artikelen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |