We houden wat warm, toch?quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je dus snel afgeleid.
Succes, zorg dat je het afkrijgt, voorlopig geen koffie voor jou hier dus
Klinkt heel positief.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind dat thuiswerken ook wel erg prettig.
Bovendien zijn de dagen dat ik naar kantoor ga ook veel prettiger: ik kan met de auto ipv trein en metro, parkeer kosten worden betaald, ik kan flexibel mij dag(en) per week kiezen en ik hoef niet van 9-18 aanwezig te zijn. Meestal doe ik dan van 10-15/16 uur.
Bevalt prima zo!
Dat zeker, maar eerst zijn werk dan de koffie.quote:
Volwassenen kerel hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeker, maar eerst zijn werk dan de koffie.
Anders hebben wij het straks gedaan
Ik vermoed dat er heel wat zijn die thuis minder werken als op hun werk.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:59 schreef laforest het volgende:
[..]
Volwassenen kerel hoor.
Het is wel belangrijk om je verantwoordelijkheden na te komen, dus ja, eerst werk.
In vind dat onvolwassen gedrag. Je krijgt betaald om te werken.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er heel wat zijn die thuis minder werken als op hun werk.
Als ik alleen al op FOK! zag dat mensen tijdens het thuis werken veel aan het FOK!ken waren.
Of mensen die gewoon aan het werk zijn ook hoor. Ik snap dat nooit zo. Doe je werk en ga als je vrij bent FOK!ken of andere dingen op je pc doen
Ja, zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:39 schreef laforest het volgende:
[..]
In vind dat onvolwassen gedrag. Je krijgt betaald om te werken.
Triestquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zo denk ik er ook over.
Kijk in je pauze oké maar onder werktijd.
Zijn er best wat die dat doen
Ja, eigenlijk moeten ze bij het werk de tel in een kluisje doen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Triest
Toen ik nog manager was had ik ook jongere team members en die konden maar niet van hun foon afblijven. Zwaar irritant.
Van de andere kant hebben ze die telefoon op school ook heel veel nodig.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk moeten ze bij het werk de tel in een kluisje doen.
De jeugd ook, veel scholen verbieden ook dat leerlingen die tel mee de klas in nemen en terecht
Dat heb ik toen ook ingevoerd.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk moeten ze bij het werk de tel in een kluisje doen.
De jeugd ook, veel scholen verbieden ook dat leerlingen die tel mee de klas in nemen en terecht
Voor wat? Spieken? Nog nooit een telefoon voor school nodig gehad.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Van de andere kant hebben ze die telefoon op school ook heel veel nodig.
Toen jij op de middelbare school zat, waren er nog geen mobiele telefoonsquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Voor wat? Spieken? Nog nooit een telefoon voor school nodig gehad.
Daar heb je wellicht een laptop voor nodig, geen telefoon.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Toen jij op de middelbare school zat, waren er nog geen mobiele telefoons
Alles mbt huiswerk, uitval, extra lessen, opdrachten, .pdf bestanden staan in speciale apps, zoals Magister en Zermelo.
Wij mochten bepaalde rekenmachines niet gebruiken omdat je daar formules in kon opslaan. We moesten die formules gewoon uit ons hoofd weten.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Toen jij op de middelbare school zat, waren er nog geen mobiele telefoons
Alles mbt huiswerk, uitval, extra lessen, opdrachten, .pdf bestanden staan in speciale apps, zoals Magister en Zermelo.
Kan wel zijn, maar ik zie veel jongere collega's zonder parate kennis omdat ze toch alles kunnen opgooglen. Pak je die telefoon af en ze zijn gehandicapt. Ik vind dat een slechte zaak.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:11 schreef miss_sly het volgende:
Heren, niet zo vastgeroest!
Laptops hebben ze ook. Sommige vakken zijn volledig digitaal. Maar de telefoon is ook echt belangrijk tegenwoordig. Veel lokalen hebben wel een 'telefoontas' voorin de klas hangen: een ding met allemaal vakjes waar iedereen zijn telefoon bij binnenkomst in kan doen en weer eruit halen als ze vertrekken. Tijdens de les wordt ie dan alleen gepakt als het nodig is.
Dat is inderdaad een slechte zaak. Dat betekent niet dat ze op school de telefoon voor een heleboel zaken wel nodig hebbenquote:Op donderdag 2 juni 2022 11:13 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar ik zie veel jongere collega's zonder parate kennis omdat ze toch alles kunnen opgooglen. Pak je die telefoon af en ze zijn gehandicapt. Ik vind dat een slechte zaak.
Helemaal met je eens, net als rekenen, men kan dat niet eens meer uit het hoofdquote:Op donderdag 2 juni 2022 11:13 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar ik zie veel jongere collega's zonder parate kennis omdat ze toch alles kunnen opgooglen. Pak je die telefoon af en ze zijn gehandicapt. Ik vind dat een slechte zaak.
Als er scholen zijn waarbij je ze in de kluis moet leggen zal het nog wel meevallen lijkt mijquote:Op donderdag 2 juni 2022 11:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een slechte zaak. Dat betekent niet dat ze op school de telefoon voor een heleboel zaken wel nodig hebben
Zo leer je niks.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:11 schreef miss_sly het volgende:
Heren, niet zo vastgeroest!
Laptops hebben ze ook. Sommige vakken zijn volledig digitaal. Maar de telefoon is ook echt belangrijk tegenwoordig. Veel lokalen hebben wel een 'telefoontas' voorin de klas hangen: een ding met allemaal vakjes waar iedereen zijn telefoon bij binnenkomst in kan doen en weer eruit halen als ze vertrekken. Tijdens de les wordt ie dan alleen gepakt als het nodig is.
Ik kan je vertellen dat er echt van alles geleerd wordt.quote:
Niet via een telefoon. Heb tot en met mijn master's geen telefoon gebruikt hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat er echt van alles geleerd wordt.
Succes en wees voorzichtigquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:08 schreef Dotteke het volgende:
Zo even pauze en een bakkie doen
En dan zo maar eens boodschappen gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |