Wat doe jij met je T-Shirts dan in de nacht?quote:Op donderdag 2 juni 2022 06:52 schreef Makrelis het volgende:
Maar één T-shirt nodiggehad vannacht. Ik met m'n wilde dromen.
O echt,quote:Op donderdag 2 juni 2022 06:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Niet echt, totdat het stuk met Amber Heard en de drol op Depp's kussen.
Ik droom nogal intensief zodat ik als ik wakker word het T-shirt dat ik aanheb kan uitwringen van zweet. Vaak vier op een nacht.quote:Op donderdag 2 juni 2022 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat doe jij met je T-Shirts dan in de nacht?
O dat is heftig zeg.quote:Op donderdag 2 juni 2022 06:55 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik droom nogal intensief zodat ik als ik wakker word het T-shirt dat ik aanheb kan uitwringen van zweet. Vaak vier op een nacht.
Heb medelijden met haar. Ze was reeds in de media en social media veroordeeld. En de vrouwenhaat die daarbij los is gekomen (en door Depp apologisten wordt goedgepraat), heeft mij best geschokt. Daar is mijn interesse uit ontstaan. Beide heb ik niets mee.quote:Op donderdag 2 juni 2022 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt,
Zels dat niet, wist dat het gaande was en weet dat Dep gewonnen heeft, was op het nieuws.
Maar waar het over ging geen idee
Geen zin mij te verdiepen in die ellende
Ik droom niet naar. Dat dromen zelf vind ik best leuk. Het is alleen wat vermoeiend. Een dromenvanger moet ik even opgooglen. Wel 'ns over gelezen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is heftig zeg.
IK heb een periode gehad dat ik ook heel veel naar droomde. EN steeds een zelfde droom die regelmatig terug kwam.
Iemand raden mij toen een dromenvanger aan, ik moest daar om lachen.
Jaren later liep ik op een mei markt en zag zo ding hangen, zag en wel leuk uit en ik dacht terug aan die woorden.
Meegenomen omdat het er ook nog wel leuk uitzag. NIet omdat ik er in geloofde.
Het ongelofelijke is gebeurd. Heb die droom nooit meer gehad en droom zelden meer.
A die Dep had veel fans?quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:03 schreef laforest het volgende:
[..]
Heb medelijden met haar. Ze was reeds in de media en social media veroordeeld. En de vrouwenhaat die daarbij los is gekomen (en door Depp apologisten wordt goedgepraat), heeft mij best geschokt. Daar is mijn interesse uit ontstaan. Beide heb ik niets mee.
Mag ik vragen wat je droomt dan? ALs je er zo bij zweet moet het wel heel intensief zijnquote:Op donderdag 2 juni 2022 07:03 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik droom niet naar. Dat dromen zelf vind ik best leuk. Het is alleen wat vermoeiend. Een dromenvanger moet ik even opgooglen. Wel 'ns over gelezen.
Jep, vooral 'has been' vrouwen die kennelijk nogsteeds geilen op Depp van eind jaren 80/begin jaren 90.quote:
Ik heb er eerlijk gezegd nooit wat aan gevondenquote:Op donderdag 2 juni 2022 07:08 schreef laforest het volgende:
[..]
Jep, vooral 'has been' vrouwen die kennelijk nogsteeds geilen op Depp van eind jaren 80/begin jaren 90.
Nu snap ik je zweten, dan moet je natuurlijk die schijt opruimenquote:Op donderdag 2 juni 2022 07:09 schreef Makrelis het volgende:
lol. Ja daar zijn mensen altijd benieuwd naar wat ik dan droom. Alledaagse, maar ook de meest maffe dingen. Vannacht was er in m'n droom een ekster, die hebben we hier veel, naar binnen gevlogen en lekker zitten schijten.
Wat dan natuurlijk niet mee zit. Dingen kunnen zo ongelooflijk tegenwerken in dromen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu snap ik je zweten, dan moet je natuurlijk die schijt opruimen
Ja ik weet een beetje hoe dat voeltquote:Op donderdag 2 juni 2022 07:13 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wat dan natuurlijk niet mee zit. Dingen kunnen zo ongelooflijk tegenwerken in dromen.
Maakt ook verder niet uit, maar lafofo always speaks his mind.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd nooit wat aan gevonden
Ben denk ik ook veel te nuchter om op een bekend iemand te geilen.
Succesquote:Op donderdag 2 juni 2022 07:20 schreef Makrelis het volgende:
Mja. Ik heb wat leeswerk te doen het komende uur. Wachtverslag van vannacht. Dat ik weet waar ze over praten als ze me bellen anders moet ik straks weer op kantoor komen werken en thuis vind ik veel beter, maar moet wel de discipline vasthouden.
Ik vind dat thuiswerken ook wel erg prettig.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:20 schreef Makrelis het volgende:
Mja. Ik heb wat leeswerk te doen het komende uur. Wachtverslag van vannacht. Dat ik weet waar ze over praten als ze me bellen anders moet ik straks weer op kantoor komen werken en thuis vind ik veel beter, maar moet wel de discipline vasthouden.
Ben je dus snel afgeleid.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:20 schreef Makrelis het volgende:
Dat is wel lekker flexibel zoquote:Op donderdag 2 juni 2022 07:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind dat thuiswerken ook wel erg prettig.
Bovendien zijn de dagen dat ik naar kantoor ga ook veel prettiger: ik kan met de auto ipv trein en metro, parkeer kosten worden betaald, ik kan flexibel mij dag(en) per week kiezen en ik hoef niet van 9-18 aanwezig te zijn. Meestal doe ik dan van 10-15/16 uur.
Bevalt prima zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |