Nee verre van dat, kan gezellig met je b abbelen, maar meer in het algemeen genomen.quote:
O wat leuk. Een FOK! Relatie.quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb mijn lief van FOK! en die viel bepaald niet tegen.
Maar heb je dat niet, dat je op basis van posts, een stem, e-mails, wat dan ook toch ergens een vage voorstelling hebt van mensen. Ik ben me vaak niet eens erg bewust van het beeld in mijn hoofd, tot ik the real thing zie. Reality check, zeg maarEn dan krijgt het beeld in mijn hoofd pas wat meer vorm en past het al dan niet.
In dit geval zeker niet
Ik kan me jou ook niet inschatten, denk ik, dus snap ik. Ben ooit naar een FOK! meet geweest, was anders dan ik verwachtte.quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee verre van dat, kan gezellig met je b abbelen, maar meer in het algemeen genomen.
Ik kan heel moeilijk inschatten hoe iemand is
Neen, die krijg ik genoeg ongevraagd.quote:
Al 17 jaar. En ook een FOK! baby, die bijna 13 wordtquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat leuk. Een FOK! Relatie.
Nee ik heb dat niet meer heb dat wel gehad maar klopte nooit viel vaak tegen.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Al 17 jaar. En ook een FOK! baby, die bijna 13 wordt
Wat leuk. Is jou FOKLiefde ook nog aanwezig als FOK user?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Al 17 jaar. En ook een FOK! baby, die bijna 13 wordt
Wie wie wie wiequote:Op woensdag 1 juni 2022 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat leuk. Is jou FOKLiefde ook nog aanwezig als FOK user?
quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat leuk. Is jou FOKLiefde ook nog aanwezig als FOK user?
Hij is wel wat minder actief dan toen, maar hij is er nog.quote:
Een tiener/puber is heel coolquote:
Even in fobo geneustquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Hij is wel wat minder actief dan toen, maar hij is er nog.
@:het_fokschaap
De roots van onze relatie zit in WFL![]()
Staat niet heel veel in, toch?quote:
Hij doet zijn naam geen eer aan met 1 kindquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Hij is wel wat minder actief dan toen, maar hij is er nog.
@:het_fokschaap
De roots van onze relatie zit in WFL![]()
Houdt van filosofie dus past wel hier Lafquote:
Dat heeft een redenquote:
Mooie vrouw heb jij Lafquote:
Hij hangt hier ongeveer net zo lang rond als ik, dus bijna 22 jaarquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij doet zijn naam geen eer aan met 1 kind![]()
Maar zonder dollen nooit ergens zien posten
Dat wilde ik ook net posten.quote:
quote:
Daar was ik afgelopen jaar ook een paar keer.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij hangt hier ongeveer net zo lang rond als ik, dus bijna 22 jaar
Maar hij is inderdaad niet heel actief meer. Behalve tussen Kerst en Oud en Nieuw in de topic reeks van de Top2000.
Ja, nou laat maar komen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Houdt van filosofie dus past wel hier Laf
quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Was je ook even wezen gluren![]()
Mooi gezin hoor,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |