Yum yum.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij niet alleen hier gaan ook heel wat bakkies naar binnen
Ja gaat een druk weekend worden, maar zoals gezegd de meiden vermaken zich prima
JIj nog leuke plannen voor vandaagquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Yum yum.
Ok drink er nu wel een glas water bij.
Kijk, dat is het belangrijkste.
Inkopen doen want lafilosoforest gaat morgen koken.quote:
Wat gaat er voor lekkers gekookt wordenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Inkopen doen want lafilosoforest gaat morgen koken.
Vandaag eten we Grieksquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat gaat er voor lekkers gekookt worden
Hier wordt het vandaag in ieder geval macaronie ( zelf niet zo gek op maar de kids wel)
Lekker vooruitzicht helemaal Grieksquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Vandaag eten we Grieks
Morgen eten we Nederlands-Indonesisch.
Macaroni is in ieder geval beter dan Maccie geven.
Ja, lekker verse kalamakia, stifado met dolmadakia.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker vooruitzicht helemaal Grieks
Ben niet zo pasta eter, maar voor de kleintjes moet je wat
Je kan toch iets maken wat jezelf ook lekker vindt.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker vooruitzicht helemaal Grieks
Ben niet zo pasta eter, maar voor de kleintjes moet je wat
Dat is opvoedkundig niet okequote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Je kan toch iets maken wat jezelf ook lekker vindt.
De pot kan schaffen wat jij lekker en gezond vindt, dat moeten hun dan ook eten. 1 keer koken, niet dubbel.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is opvoedkundig niet oke![]()
Kinderen moeten eten wat de pot schaft, dan kan ik moeilijk voor mij zelf wat anders maken![]()
Ik eet het wel hoor, maar het is echt niet mijn favoriete eten
EEn echte oma maakt wat haar kleinkinderen lekker vindenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:48 schreef laforest het volgende:
[..]
De pot kan schaffen wat jij lekker en gezond vindt, dat moeten hun dan ook eten. 1 keer koken, niet dubbel.
Dus de kleinkinderen verwennen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn echte oma maakt wat haar kleinkinderen lekker vinden![]()
Wat dat betreft heb ik liever mijn kleinzoon die vindt de zelfgemaakte soep of de zelfgemaakte patatjes dan weer lekkerDaar hou ik ook meer van
Hoort er bij hequote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Dus de kleinkinderen verwennen.
Zoals alle grootouders.
Awww lief toch??quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoort er bij he
Had net de hele hut vol man o man ben dat niet meer zo gewend na de corona tijd
IK heb een tweeling die zijn jarig vandaag.quote:
Feliquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb een tweeling die zijn jarig vandaag.
Zoonlief en vrouw kwam zijn dochters brengen en zijn tweeling zus kam ook, toen kwam dochter uit Enschede oook
Dank uquote:
Hahaha lekker typisch.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:57 schreef Dotteke het volgende:
Ga je met de kleintjes naar de speeltuin. Ben je er net 10 min moet er een naar de wc.Thuis gekomen hoeft ze niet meer
En al twee uur vragen of we naar de speeltuin gaan 🤣quote:
Hahaha 🤣quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En al twee uur vragen of we naar de speeltuin gaan 🤣
Gezellig. Altijd lekker voor de kids buiten spelen. Hier ga ik zo onder de douche zetten en dan naar bed. Dan de zooi opruimen mijn huis is over genomen door speel monstersquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:20 schreef laforest het volgende:
[..]
Hahaha 🤣
Ik neem mijn zoon morgen mee naar een park en speeltuin.
Mijn zoon komt net van onder de douche vandaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig. Altijd lekker voor de kids buiten spelen. Hier ga ik zo onder de douche zetten en dan naar bed. Dan de zooi opruimen mijn huis is over genomen door speel monsters
Gang, keuken kamer buiten 🧐quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Mijn zoon komt net van onder de douche vandaan.
Oh hahaha dat ken ik. Als je het overdag opruimt dan ligt het er binnen 5 minuten weer. 🤣
Ja, lekker rustig aandoen hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gang, keuken kamer buiten 🧐
Had ik ook toen de kids klein waren. Maar ben het niet meer gewend. En mijn arm vind het ruimen niet zo leuk. Ze liggen in bed ff bakkie en dan verder opruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |