quote:"Genialiteit is het talent om dat uit te vinden wat niet onderwezen of geleerd kan worden ." - Immanuel Kant
Je speelt met vuur.quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:58 schreef Dotteke het volgende:
wilde een geintjuh uithalen en er snel een openen
![]()
Maar ben lief geweest
Mooie foto laf
De drang was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel grootquote:
Lekker ding he ( wel getrouwd dus afblijven )quote:
Past niet bij het plaatje in mijn hoofd. Dat helemaal niet heel gedetailleerd is, maar niet zoquote:
Ik heb mijn eigen lekkere dingquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker ding he ( wel getrouwd dus afblijven )
Had ik niet gedacht van jou.quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De drang was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel groot
Wat had jij in gedachten dan?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Past niet bij het plaatje in mijn hoofd. Dat helemaal niet heel gedetailleerd is, maar niet zo
Ik ben 42 hoorquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen lekkere ding
En bovendien ben ik way te oud, als ik dat jonge koppie zo eens bekijk
Als dat een recente foto is, zie je er nog behoorlijk jong uit. Ik zou er minstens tien jaar af doen op basis van de foto.quote:
Maar dan mag je iemand toch wel een lekker ding vindenquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen lekkere ding
En bovendien ben ik way te oud, als ik dat jonge koppie zo eens bekijk
Heb het toch ook niet gedaan, heb mij juist rot gepost om hem vol te krijgenquote:
O ja, dat allemaal wel.quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan mag je iemand toch wel een lekker ding vinden
Vind een gebakje vaak ook lekker als ik hem zie maar blijf er wel van af
En ook al je zelf een lekker ding hem mag je een andere ook wel een lekker ding vinden toch
Oh hell noquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Beetje bohemien, en in ieder geval met een hoed:
[ afbeelding ]
Hannibal was wel een heer.quote:
Dat is superlief van jequote:Op woensdag 1 juni 2022 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het toch ook niet gedaan, heb mij juist rot gepost om hem vol te krijgen
Ik heb nooit meer een voorstelling hoe iemand er op een forum uitziequote:Op woensdag 1 juni 2022 09:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Beetje bohemien, en in ieder geval met een hoed:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O ja, dat allemaal wel.
Maar dat afblijven. Dat doe ik wel, hoeft hij niet voor getrouwd te zijn. Ik heb mijn eigen lief
Komt ik saai over dan?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nooit meer een voorstelling hoe iemand er op een forum uitzie
ALs ik denk dat het een mooi iemand is kom ik van de koude kermis thuis
ALs ik denk het is een saai oud is blijkt het een lekker ding te zijn
Ik heb mijn lief van FOK! en die viel bepaald niet tegen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nooit meer een voorstelling hoe iemand er op een forum uitzie
ALs ik denk dat het een mooi iemand is kom ik van de koude kermis thuis
ALs ik denk het is een saai oud is blijkt het een lekker ding te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |