O ja ik kook vrijwel elke avond gewoon. Ovenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dus we moeten eigenlijk ook sushikosten verrekenen als we naar Bal d'r kosten kijken. (Want koken)
dat komt toch niet op zo'n bedrag?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De pc en twee schermen die tien uur per dag aan staan?
Hard timesquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn tandarts heeft zelfs een van zijn auto’s verkocht.
Scheelt toch weer op je verbruik.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee eet 4 dagen per week op werk toch :p
Mijn tandarts heeft echt zo'n joekel van een Toyota Hilux met dubbele cabine en allesquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn tandarts heeft zelfs een van zijn auto’s verkocht.
Wat voor videokaart heb je dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit goed, als ik het koud heb, ga ik gewoon gamen.
nee natuurlijk nietquote:
dan kan ik ze toch weg halen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan vallen ze wel dood neer in je bed
Ja dan ga je de hele dag snacks en patat willenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gerrie zit toch boven een snackbar? Zou ze de warme luchtafvoer op haar huis moeten aansluiten, ruikt wel alles gefrituurd maar wel gratis warmte
Vette Gerriequote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je net zo'n vetbol voor vogels na de winter.
Met het tekort aan tandartsen is er voor die prutsers ook wel werk.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hard times![]()
Nee. maar het probleem met vaste tarieven is dat iemand die topkwaliteit levert dezelfde prijs moet/mag rekenen als iemand die broddelwerk aflevert.
Wii sports?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit goed, als ik het koud heb, ga ik gewoon gamen.
ja natuurlijkquote:
neuhquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:37 schreef Haags het volgende:
Als er nu een ijstijd uitbreekt zijn we wel echt redelijk fucked met z´n allen hé?
Denk eerder nooit meer want je ruikt na twee dagen naar de cholesterol van Jabba.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dan ga je de hele dag snacks en patat willen
Wel als ze nog van die antieke CRT schermen heeft die net zoveel gebruiken als een fabriekquote:
Allemaal opwarmen op kantoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:37 schreef Haags het volgende:
Als er nu een ijstijd uitbreekt zijn we wel echt redelijk fucked met z´n allen hé?
Ik game op een laptop.quote:
Elke dag nieuwe batterijen in je meppertquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en er vliegen niet 100 muggen rond ofzo
Droger heb ik niet eensquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja natuurlijk
grootste slurper hier zin de wasmachine en de droger maar de kookplaat valt mee
maar nogmaals, er is korting op stroom dus dat zou niet zoveel moeten kosten?
Nah, scheelt weer even verzuipen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:37 schreef Haags het volgende:
Héb ik ook nog ergens.quote:
Ik heb mijn elektrische meppert echt al jaren en volgens mij nog nooit nieuwe batterijen in hoeven doenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke dag nieuwe batterijen in je meppert
Tuurlijk. Maar die gebruiken bijvoorbeeld goedkoper materiaal etc. dus een prutsvulling kost dan hetzelfde als een kwaliteitsvulling.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met het tekort aan tandartsen is er voor die prutsers ook wel werk.
die van mij kan je in het stopcontact opladen zag ik laatstquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb mijn elektrische meppert echt al jaren en volgens mij nog nooit nieuwe batterijen in hoeven doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |