abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210452511
Rudger leek het hek gewoon over de roest heen te schilderen ;(
pi_210452523
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 23:23 schreef Dutch_view het volgende:
Rudger leek het hek gewoon over de roest heen te schilderen ;(
LOL, die man kan geen kwast vast houden en overal super veel ellende, toch betalende gasten ontvangen in onverwarmde kamers op half zeven. Met twee niet opgevoede (aandacht te weinig) honden ook nog aan 10 meter lang touw, kan er met mijn bek niet bij.

[ Bericht 7% gewijzigd door Firuze60 op 27-08-2023 23:31:49 ]
  zondag 27 augustus 2023 @ 23:30:17 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210452548
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 23:26 schreef Firuze60 het volgende:

LOL, die man kan geen kwast vast houden en overal super veel ellende, toch betalende gasten ontvangen in onverwarmde kamers op half zeven.
Maar het schijnt een prima tandarts te zijn met z'n gele tanden. *)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_210452557
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 23:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat was een behoorlijk dieptepunt wel. Ik had in de vorige serie nog een zwak voor die eigenwijze Emmy met haar maniertjes. In deze serie totaal verdampt, wat een irritant mens, zeg. En haar bezoekjes aan 'collega's' die het wel voor elkaar hadden gekregen om een kasteel goed te renoveren en ook te exploiteren. Mijn tenen stonden kromgetrokken in de schoenen. Bah
Ik heb ook wel het idee dat het een beetje klaar is nu.
Dit seizoen ging al niet echt meer over het opknappen van het kasteel.
pi_210452567
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 23:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik heb ook wel het idee dat het een beetje klaar is nu.
Dit seizoen ging al niet echt meer over het opknappen van het kasteel.
Geforceerd werd het, ja. Zowel vanuit Emmy als de productie van het programma.
pi_210452584
Kijkcijfers waren wel zo rond de miljoen geloof ik. Zou me niets verbazen wanneer er nog een seizoen komt van 3 afleveringen. We hoeven toch niet bang te zijn dat we iets gaan missen met dit tempo van opknappen :7
pi_210452661
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 23:40 schreef Dutch_view het volgende:
Kijkcijfers waren wel zo rond de miljoen geloof ik. Zou me niets verbazen wanneer er nog een seizoen komt van 3 afleveringen. We hoeven toch niet bang te zijn dat we iets gaan missen met dit tempo van opknappen :7
Och jee, kijkcijfers, bij gebrek aan beter op de lineaire teevee bij de NPO misschien in verhouding hoog. Maar dat had BZV ook. Het maakt in feite niet zoveel uit. Het programma begon gewoon leuk met een eigenwijze vrouw die een ruine koopt. Daarna al minder, want crowdfunding zoeken voor haar lekkende dak. Daarna nog minder, want aangemeld bij de 'gratisopverblijf' vrijwillige arbeiders. Daarna eigenlijk...gewoon niet leuk meer.
pi_210454295
Ik heb er altijd van genoten, vooral als Rutger erbij was. Ik vind ze beiden erg grappig en het gekluns van Emmy brengt mij altijd wel aan het lachen. Wat een chaoot is dat zeg maar een erg leuke vrouw. Eigenwijs, dat wel. Van mij mag er nog wel een nieuwe serie van komen. Niet alles zo serieus nemen vind ik juist het leuke van dit programma. De bezoekers hebben er in ieder geval geen moeite mee te logeren in een soort van kraakpand dat over 20 jaar waarschijnlijk nog steeds niet klaar is, lachen. _O-
Trouwens, als je het mij vraagt zijn ze flink belazerd door de belachelijk hoge kosten van het dekken van een van hun honden. Ook de dierenarts maakte er maar wat van want op de echo was duidelijk geen enkele hartslag te bekennen en dan zeggen dat de hond zwanger is! 8)7
pi_210454396
quote:
Staat dat niet allemaal achter hem? Ik lig in een deuk! _O- _O- _O- _O- _O-
Heerlijke man. O+
pi_210482264
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 10:56 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Staat dat niet allemaal achter hem? Ik lig in een deuk! _O- _O- _O- _O- _O-
Heerlijke man. O+
Duidelijk in scene gezet, maar wel grappig. Hij heeft schijt aan de camera's, maar slijmt wel met de burgemeester in gebrekkig frans. Hele irritante man. En dat gedoe rondom die schijnzwangere witte herder vond ik ook stuitend.

[ Bericht 2% gewijzigd door Firuze60 op 30-08-2023 23:03:30 ]
  woensdag 30 augustus 2023 @ 23:04:17 #136
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_210482341
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 23:34 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Geforceerd werd het, ja. Zowel vanuit Emmy als de productie van het programma.
ja de opname leiding is wel druk met het verzinnen van wat er nu weer voor iets gedaan zou kunnen worden,
het moet wel afwisselend blijven , iets te afwisselend naar mijn idee, gaat erg snel allemaal nu

ze springen van de hak op de tak
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_210482361
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 23:04 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ja de opname leiding is wel druk met het verzinnen van wat er nu weer voor iets gedaan zou kunnen worden,
het moet wel afwisselend blijven , iets te afwisselend naar mijn idee, gaat erg snel allemaal nu

ze springen van de hak op de tak
Als kijker stink je daar niet meer in, vermoed ik dan. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')