De tandarts heeft spijt nu dat ie geen kasteelheer is geworden, maar hij heeft zelf gezegd, zoek het maar uit met je bouwvalquote:Op zondag 13 augustus 2023 22:50 schreef kibo het volgende:
Duidelijk een steekje los bij Emmy.
Die zoons hebben het niet van een vreemde.
En die tandarts houdt ook een beetje de boot af, lijkt het wel ....
Die is herstellende van een zwaar motorongeluk. Z'n linkerarm is blijvend verlamd en het zal me niet verbazen als daar mentaal ook een flinke klap is geweest... En dat ie daarom cognitief niet helemaal goed is...quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:07 schreef JanGroen het volgende:
Wat een griezel is die ene zoon van Emmy. Het leek wel een zombie zoals ie aan tafel zat met z’n lange haar. Daar loop je ‘s avonds een straatje voor om als je die tegen komt.
Die enge insecten liepen zelfs nog levend uit een afgetrokken houten deurpostquote:Op zondag 13 augustus 2023 23:40 schreef golfer het volgende:
Echt alles is verrot. Al het hout aangevreten door termieten.
Alles in het kader van een stukje sfeer en belevingquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die enge insecten liepen zelfs nog levend uit een afgetrokken houten deurpost
Vastgoed is vastgoed, dus zeker een nalatenschap.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 01:46 schreef Brembo het volgende:
Leuke nalatenschap voor je kinderen, ze leeft wel haar droom.
je cherche une bandeau to coupeequote:Op zondag 20 augustus 2023 23:00 schreef golfer het volgende:
Rutger is wel een heerlijke droogkloot.
Er klopt ook echt totaal niets van dit verhaal.quote:Op zondag 13 augustus 2023 23:40 schreef golfer het volgende:
Echt alles is verrot. Al het hout aangevreten door termieten.
Dat was een behoorlijk dieptepunt wel. Ik had in de vorige serie nog een zwak voor die eigenwijze Emmy met haar maniertjes. In deze serie totaal verdampt, wat een irritant mens, zeg. En haar bezoekjes aan 'collega's' die het wel voor elkaar hadden gekregen om een kasteel goed te renoveren en ook te exploiteren. Mijn tenen stonden kromgetrokken in de schoenen. Bahquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |