Ja, wel goed over nagedachtquote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n opa is gecremeerd, maar m'n oma wilde begraven worden dus toen hebben we de urn er maar bij laten begraven. Zijn ze toch samen.
Maar m'n opa wilde expres geen graf omdat z'n kinderen dat dan moesten onderhouden.
En Meet The Parents?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:06 schreef Recce het volgende:
Ik moet altijd aan The Big Lebowski denken bij dit soort verhalen.
Ja bedenk ik mij nu ook ineens.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zit nog in een zakje toch?Moet dat wel dicht geknoopt zijn.
Nee ik kijk teveel films enz.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe ga je dat opruimen?
Je mist altijd wel wat deeltjes... zo meteen adem je dat in
Mwah, een standbeeld geeft aanzien en dat je dát zo af en toe wil herzien, vind ik niet gek. En dan hoeft het ding ook echt niet vernietigd ofzo, maar je zet ook geen beeld van Hitler midden op de Dam, zeg maar.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me een beter idee. Het weghalen van veel standbeelden vind ik ook een beetje suf. Zet er dan een bordje bij met uitleg.
Zou een mooi experiment zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, een standbeeld geeft aanzien en dat je dát zo af en toe wil herzien, vind ik niet gek. En dan hoeft het ding ook echt niet vernietigd ofzo, maar je zet ook geen beeld van Hitler midden op de Dam, zeg maar.
Zak meel-effect.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe ga je dat opruimen?
Je mist altijd wel wat deeltjes... zo meteen adem je dat in
Niet?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
je zet ook geen beeld van Hitler midden op de Dam, zeg maar.
Heel erg flauw.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
maar je zet ook geen beeld van Hitler midden op de Dam, zeg maar.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:08 schreef Ama het volgende:
Moet ook wel want als je anders die urn een keer laat vallen ligt je oma, moeder, zus etc. daar over je vloer.
Eindelijk mensen over de vloer.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik mag hier eigenlijk niet om lachen.
Ik moest ook lachen tijdens het typen hoor. Het lijkt me echt mega lullig om mee te maken namelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik mag hier eigenlijk niet om lachen.
Wel eens gezien, maar ik kan me daar bijna niets meer van herinneren. Even op YouTube naar de scčne gekeken. Die kat maakte het wel af.quote:
Letterlijk!quote:
Ja, maar met je handen vind ik ook zo wat...quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen tijdens het typen hoor. Het lijkt me echt mega lullig om mee te maken namelijk.Je pakt ook niet even de stofzuiger dan.
Maar ja je gaat het ook niet met een blik en veger opvegen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spookstem van je moeder: 'Je mag hier weleens zuigen, dit kan écht niet.'
Dat heb ik steeds als ik naar mijn ramen kijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spookstem van je moeder: 'Je mag hier weleens zuigen, dit kan écht niet.'
stofbad voor je knaagdierquote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:12 schreef Ama het volgende:
Of dat je een hond hebt ofzo die denkt lekker even doorheen rollen.
Er zijn ook gradaties hč?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, een standbeeld geeft aanzien en dat je dát zo af en toe wil herzien, vind ik niet gek. En dan hoeft het ding ook echt niet vernietigd ofzo, maar je zet ook geen beeld van Hitler midden op de Dam, zeg maar.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:12 schreef Ama het volgende:
Of dat je een hond hebt ofzo die denkt lekker even doorheen rollen.
Oh weet niet meer.quote:
Ik moet laatste uur nog kijken. Zat weer eens halve avond naar die ratten te kijken.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is de sequel
zo maar eens fantastic beasts aanzetten..
Daarom benoem ik ook dat het niet stuk hoeft, alleen dat het verstandig is om te herzien of je bepaalde personen nog wil adoreren.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn ook gradaties hč?Een minder prominente plek geven is wat mij betreft ook best bij sommige standbeelden, maar je hele geschiedenis uitwissen is niet slim, lijkt me.
Ja, daarom stelde ik een bordje voor (hier staat X, hij was een loser), maar dat helpt niet heel veel als je een 30 meter hoog standbeeld van Stalin op je plein hebt, geef ik toe.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom benoem ik ook dat het niet stuk hoeft, alleen dat het verstandig is om te herzien of je bepaalde personen nog wil adoreren.
lol t werkt echtquote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:32 schreef Recce het volgende:
Ik heb iets nieuws ontdekt.Je kunt met de toetsen w en s door de posts scrollen op FOK! en met q quote je die post.
Die s en w wist ik wel, die quote nietquote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:32 schreef Recce het volgende:
Ik heb iets nieuws ontdekt.Je kunt met de toetsen w en s door de posts scrollen op FOK! en met q quote je die post.
Geniaal!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:32 schreef Recce het volgende:
Ik snap nog niet helemaal waarom deze lettersquote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die doen hetzelfde als w en s en c doet hetzelfde als q.
Volgens mij gebruikt een ouderwetse teksteditor ook j en k voor het scrollen. En w en s komt van gamen. Veel spelletjes gebruiken wasd als de pijltjestoetsen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik snap nog niet helemaal waarom deze letters
Zeker als je vroeger aan het multi-playeren was op 1 keyboardquote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt een ouderwetse teksteditor ook j en k voor het scrollen. En w en s komt van gamen. Veel spelletjes gebruiken wasd als de pijltjestoetsen.
Wow. Nog echt ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die doen hetzelfde als w en s en c doet hetzelfde als q.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |