Foto, leeftijd?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:48 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik heb eindelijk antwoord, cavia van vriendin is een vrouwtje.
Ik begraaf ze bij m'n ouders in de tuin. Kan het niet over m'n hart verkrijgen om ze te laten vernietigen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh, nou ja, wel fijn, een dierenarts met empathie
Misschien een beetje rare vraag, maar laat jij je overleden caafs altijd bij de dierenarts?
Ik dus wel, want voorheen had ik geen tuin en nu heb ik een tuin met tegels, waar al dieren in liggen en die hoef ik niet tegen te komen
Idem.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ze dood in het hok liggen, dan kunnen ze er even aan snuffelen en dan is het goed.
Bij inslapen laat ik ze gewoon daar, persoonlijk hecht ik weinig waarde aan een graf, geldt voor zowel mens als dier.
Weet niet of dat kan, twee oudjes bij elkaar, waarvan Muis nogal dominant is.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Is niet meer de jongste hoor maar kan wel even foto vragen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh wow iemand die mij begrijpt.Nee, herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het lijkt mij trouwens wel fijn om een natuurbegrafenis te hebben, als voeding voor een boom of zo..
Hoef ook geen kist, kost alleen maar geld ...Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Mijn moeder ligt in een vijver.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, herkenbaar![]()
Het lijkt mij trouwens wel fijn om een natuurbegrafenis te hebben, als voeding voor een boom of zo..
Hoef ook geen kist, kost alleen maar geld ...
Ah, wel fijn dat je daar een plekje hebt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik begraaf ze bij m'n ouders in de tuin. Kan het niet over m'n hart verkrijgen om ze te laten vernietigen.
Voor zekerheid toch een foto gevraagd. Had ik al gedaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet niet of dat kan, twee oudjes bij elkaar, waarvan Muis nogal dominant is.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn moeder ligt in een vijver.
Oke dit klinkt beetje hard maar het is wel zo.![]()
Hier was het maandenlang terror, maar nooit bloed.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet niet of dat kan, twee oudjes bij elkaar, waarvan Muis nogal dominant is.
Eh, was wel een goede periode voor de homo's?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, misschien moeten ze Juul dan gewoon voor de zekerheid cancellen vanwege white male privilege.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:57 schreef Ama het volgende:
Alleen had ik niet door toen dat een mens best veel as is dus dat viel beetje op maar gelukkig ging het daarna regenen.
Lekker op tijd wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:58 schreef Ama het volgende:
Alleen mijn tante ging laatst zeuren waar mijn moeders as is gebleven.Toen dacht ik fuck you als je het nu past vraagt.
Jaquote:
Nou, ik vind dat best mooi enzo, maar als je dan Noordzee-vis eet, dan eet je dus indirect ook stukjes mensquote:
Ze hebben hier recent zo'n ding opgetrokken, ziet er best ok uit eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:58 schreef CherryLips het volgende:
M'n oom ligt op zo'n natuurbegraafplaats, in een natuurgebied. Er lag een houten schijf met z'n naam enzo maar dat is allemaal overwoekerd.
Hier heb ik nooit bij stilgestaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat best mooi enzo, maar als je dan Noordzee-vis eet, dan eet je dus indirect ook stukjes mens
Ben je dan een verkapte kannibaal?
Echt zo van: "oh ja, ff vragen... "quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Jaecht dik 2 jaar later. Nou dan boeit het je ook niet echt hoor.
Sorry.quote:
Haha ja dat gesprek was ook zo klaar hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt zo van: "oh ja, ff vragen... "
Ja doei
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat best mooi enzo, maar als je dan Noordzee-vis eet, dan eet je dus indirect ook stukjes mens
Ben je dan een verkapte kannibaal?
Hmmz, ingewikkeld. Eigenlijk moeten ze een website maken die uitrekent of iemand gecancelt moet worden op basis van allerlei kenmerken.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, was wel een goede periode voor de homo's?
Die wil liever wat anders?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben hier recent zo'n ding opgetrokken, ziet er best ok uit eigenlijk.
Nu mogen ze me wat mij betreft de oven inschuiven, maar het hele cremeren past niet zo in kerel z'n idee van uitvaart.
Ik hou het zelf liever bij een "zie het verleden als iets leerzaams".quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmmz, ingewikkeld. Eigenlijk moeten ze een website maken die uitrekent of iemand gecancelt moet worden op basis van allerlei kenmerken.
quote:
Ja, dat lijkt me een beter idee. Het weghalen van veel standbeelden vind ik ook een beetje suf. Zet er dan een bordje bij met uitleg.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou het zelf liever bij een "zie het verleden als iets leerzaams".
Onze hond is dus gecremeerd. In de buurt van dat crematorium verkopen ze ook aardbeien en bessen langs de weg, dus als ik daar een bakje haal dan heb ik het idee dat die grond bevrucht is door de as van m'n hond.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hond van mijn ouders ligt in de tuin begraven. Dierenarts kwam ook naar huis om hond in te laten slapen.
Denk dat ik het misschien ook op die manier zou willen; of op een plek waar hij graag kwam maar illegaal begraven.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:05 schreef Ama het volgende:
Weet niet of dat nou kruiden waren of as.
Nee grapje.Slechte grap.
Sommige mensen hebben wel een urn in huis staan maar ik vind dat persoonlijk toch wel beetje deprimerend. En tering je zou dat ding maar een keer omstoten p.o. Hele woonkamer onder het as.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kweenie, ik hoef iemands as ook niet direct op de schouw of op het boekenkastje te hebben.
Brrrr
M'n opa is gecremeerd, maar m'n oma wilde begraven worden dus toen hebben we de urn er maar bij laten begraven. Zijn ze toch samen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kweenie, ik hoef iemands as ook niet direct op de schouw of op het boekenkastje te hebben.
Brrrr
Hoe ga je dat opruimen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben wel een urn in huis staan maar ik vind dat persoonlijk toch wel beetje deprimerend. En tering je zou dat ding maar een keer omstoten p.o. Hele woonkamer onder het as.
Het zit nog in een zakje toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben wel een urn in huis staan maar ik vind dat persoonlijk toch wel beetje deprimerend. En tering je zou dat ding maar een keer omstoten p.o. Hele woonkamer onder het as.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |