Plus rijke ouders 🤑quote:Op dinsdag 31 mei 2022 00:44 schreef Blues het volgende:
Waar woonden ze in Utreg, vogelenbuurt.. iemand
Verder giga-verbouwing + budget en niet mijn smaak, ik hoop dat ze er echt happy mee zijn op de lange termijn.
Valt nog mee 124 m2 aan oppervlak, wij hebben 120 m2quote:Op maandag 30 mei 2022 21:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Op Facebook nog wel.
https://m.facebook.com/st(...)l&id=164746313682101
Dit is zo vreselijk onpraktisch... Alleen omdat er per se een bad moest.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:34 schreef Heph844 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier had iemand wat langer over na moeten denken
Lekker donker ookquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:34 schreef Heph844 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet alleen onpraktisch, echt fraai kan ik het met die grote zwart/wit marmertegels ook niet noemen. En waarom hebben ze niet overal tot aan het plafond betegeld, want nu wordt dat onbetegelde deel nat als je een douche neemt...quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:34 schreef Heph844 het volgende:
[ afbeelding ]
4 ogen principe.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:34 schreef Heph844 het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt ik ben afgehaakt op die van volgende week.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:19 schreef DonDruiper het volgende:
Ik ben afgehaakt.
Als je 1 aflevering hebt gezien, dan heb je ze allemaal gezien.
Bad was vooral voor het kind/de kinderen..quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:40 schreef LC01 het volgende:
Vind de badkamer niet alleen onpraktisch maar ook ronduit gevaarlijk. Uit bad stappen, je hoofd intrekken om niet tegen het schuine dak aan te stoten, op een gladde vloer. Vragen om ongelukken. Bovendien lelijk gedaan, die marmer print is echt té ouderwets maar was ook slecht gelegd. Die naadjes op zowel vloer als wand vielen echt het eerste op.
Verkeerde zuinigheid dit. Ja ok, als je een grotere badkamer wil moet je een kamer opofferen maar een stel met 1 kind had toch zat kamers in dit huis, met de zolder erbij?
Sandra Viveen vond ik trouwens nog wel ok, ik krijg vooral ongelooflijke jeuk van de styliste Roos Reedijk...
Dan stoot je toch nog steeds je hoofd als je geknield op de grond bij je kind zit en daarna opstaat?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Bad was vooral voor het kind/de kinderen..
Bedankt voor de mededeling.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:19 schreef DonDruiper het volgende:
Ik ben afgehaakt.
Als je 1 aflevering hebt gezien, dan heb je ze allemaal gezien.
Waarom mag je een huis niet als tussenstap zien?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:59 schreef Candaasje het volgende:
Ik snap dat echt enorm veel geld in de verbouwing zelf gaat zitten (ik heb een huis in eenzelfde authentiek staat) maar ik vind het interieur wel echt zielloos. En de keuken en badkamer spuuglelijk.
Zonde.
Ook jammer dat dit stel het overduidelijk als tussenstap ziet. Dat is hun goedrecht hoor, maar dan gun ik het toch eerder een ander, om een huis helemaal verbouwd en ingericht te krijgen.
Maar misschien komt dat ook omdat ik mensen die dat huurhuis in Utrecht als 'erger dan dit kan het niet worden' een beetje wereldvreemd en over het paard getild vind
Precies wat ik zo verschrikkelijk vind aan die oude onpraktische meuk. Niets werkt fatsoenlijk, het tocht als de ziekte en je energiekosten gaan door het dak. Echt leuk, zo "karakteristiek wonen"... Niet aan mij besteedquote:Op maandag 30 mei 2022 21:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik wel, krakende houten vloeren, behang met ruitpatroon, glas in lood waar bij een bepaalde windrichting regendruppels naar binnen geperst worden![]()
Ik hoor niet thuis in K&W
Uhhh, hoiquote:Op maandag 30 mei 2022 22:06 schreef RedFever007 het volgende:
@:postbus100 zelfde idee hierhij was echt een zouteloze zal hooi
![]()
Verder WIE verzint die Gers deuren en WIE in GODSNAAM vind dat mooi
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:59 schreef Candaasje het volgende:
Maar misschien komt dat ook omdat ik mensen die dat huurhuis in Utrecht als 'erger dan dit kan het niet worden' een beetje wereldvreemd en over het paard getild vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |