Niet in mijn huis maar rondom mijn huisquote:
Jep en nestjes die eventueel onder de dakrand zitten. Daar gaan ze ook veel vervangen.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:54 schreef suzi1 het volgende:
o ja ze mogen niet zomaar alles platgooien he. net in het broedzeisoen enzo
Dacht dat het jeugd was die aan het belletje lellen warenquote:Op maandag 30 mei 2022 20:54 schreef Schakeltopia het volgende:
dat je niet denkt dat er een of andere malloot aan het stalken is.
of op dievenpad
Hier ben ik wel zelf mee akkoord gegaanquote:Op maandag 30 mei 2022 20:56 schreef suzi1 het volgende:
dat is wel zo netjes van ze ja.
en als je nou geen verbouwing wil plant je daar zelf een flink nest
Dat weet ik niet. Ik heb het voorstel gezien van wat ze allemaal gaan doen en daar stond toen ook al het nieuwe huurbedrag bij....volgens mij 40 euro erbij maar dat weet ik zo niet exact. Maar krijg ook nieuwe ramen, kozijnen en zonnepanelen dus ik ga ervanuit daar weer wat te besparen. En nieuwe badkamer en ventilatiesysteem...ik ben er wel blij meequote:Op maandag 30 mei 2022 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
zit er een max aan?
hier hadden ze een max verhoging. 5e per label dat je omhoog ging. dus zeg max 25e ofzo
ja sowieso altijd doen man. klinkt goedquote:Op maandag 30 mei 2022 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik heb het voorstel gezien van wat ze allemaal gaan doen en daar stond toen ook al het nieuwe huurbedrag bij....volgens mij 40 euro erbij maar dat weet ik zo niet exact. Maar krijg ook nieuwe ramen, kozijnen en zonnepanelen dus ik ga ervanuit daar weer wat te besparen. En nieuwe badkamer en isolatiesysteem...ik ben er wel blij mee
Eigenlijk alleen al voor de upgrade van de ramen was ik akkoord. Je voelt het gewoon door de ruit trekken als je op de bank zit.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja sowieso altijd doen man. klinkt goed
altijd fijn als ze de boel aanpakken. en helemaal nu met de energie prijzen enzo die omhoog gaan.
Zelf een nieuwe bank maken?quote:Op maandag 30 mei 2022 21:08 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga in de zomer ook even wat klussen in huis. nieuw bankie enzo. althans dat is het plan
nee die kopenquote:
dat had ik hier ook, die zonnepanelen moet je dan huren voor x bedrag ofzo. maar ik verbruik zo weinig, dat heb ik ook niet gedaanquote:Op maandag 30 mei 2022 21:11 schreef suzi1 het volgende:
wij konden ook zonnenpanelen doen. maar wel vast bedrag per maand dan. weet niet of ik er op voorruit zou gaan, dus niet laten doen wat dat betreft
Dat moet ik ook even voorstellen bij de woningbouwquote:
Hier zitten we met drie in één blok. Hoef dat verder niet te huren maar de opbrengst van die zonnepanelen wordt onder de drie woningen verdeeld.....geen idee wat ik daar door bespaar. Eigenlijk was dat ook meer bijzaak voor mij.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat had ik hier ook, die zonnepanelen moet je dan huren voor x bedrag ofzo. maar ik verbruik zo weinig, dat heb ik ook niet gedaan
hier kan het gasfornuis er eigenlijk ook wel uit en gwn een 2pitter. er wordt zo weinig gekookt. en die oven 2xpjquote:Op maandag 30 mei 2022 21:11 schreef Schakeltopia het volgende:
maar dan moet ik kookding ergens anders opknallen want die staat nu op de koelkast, maar ik wil wat grotere koelkast met wat meer vriesruimte voor de pozza
Ja ik snap wat je bedoeld. Dat ze kunnen zeggen we hebben de woningen zoveel % duurzamer gemaakt.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:15 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ze leggen het hier dan ook niet direct helemaal vol. ze hadden echt veel beter alles kunnen combineren. maar nu gaan ze per huis afhankelijk plaatsen. gemiste kans want daardoor hadden ze veel meer panelen kunnen plaatsen. maarja die doen dat enkel voor de statistieken en niet de max winst kwa energie ofzo
Ja dat had ik eerst. Dat was precies genoeg. Dat vakje past altijd net nietquote:Op maandag 30 mei 2022 21:17 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wil gewoon vriezertje in de koelkast, maar dan 2 lades ofzo. nu heb ik vriesvakje bovenin de koelkast. maar dat is 2 pozza's en dan is ie vol weet je wel
Wat is dezequote:
Godver al bezetquote:
Verkochtquote:
Werkelijk geen idee waar je dat vandaan haaltquote:
Ahaaa!quote:
quote:Op maandag 30 mei 2022 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee waar je dat vandaan haalt
facebook plaatjes zie ik nooit, dus ik moet dat via de url openen en dan zie ik datquote:
Niet zo praten over mijn eventuele toekomstige liefdequote:
Liever Dazzlerquote:Op maandag 30 mei 2022 21:32 schreef suzi1 het volgende:
welke dag is turn up the bass?
eigenlijk toch geen zak aan als hij gwn al die cd's draait?
is iets voor thunderangel!quote:Op maandag 30 mei 2022 21:32 schreef suzi1 het volgende:
welke dag is turn up the bass?
eigenlijk toch geen zak aan als hij gwn al die cd's draait?
quote:Op maandag 30 mei 2022 21:33 schreef suzi1 het volgende:
ze is geen ukrain
en deelt pikas van dannies koters.. dus ik vraag me af, is zij zn buitenvrouw
quote:
Als in de liefde bedrijven?quote:
Die woont in schotland als ik mij niet vergis...dat weet ik dan weerquote:
wtfquote:Op maandag 30 mei 2022 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Die woont in schotland als ik mij niet vergis...dat weet ik dan weer
Bijzondere hobbyquote:Op maandag 30 mei 2022 21:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
uit haar hoofd leren welke track op welke cd staat
Ik heb vorige week twee meiden up-tempo zien draaien op youtubequote:Op maandag 30 mei 2022 21:42 schreef Schakeltopia het volgende:
vandaar ook thunderangel, dat is haar dj naam.
maar ze moet nog dj worden
quote:
Van een afstandje misschien even naar kijkenquote:
misschien ziet ze je wel staanquote:Op maandag 30 mei 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Van een afstandje misschien even naar kijken
Ik kan wel goed hakkenquote:
haha ja 428 namen doorgescolled. niksquote:Op maandag 30 mei 2022 21:51 schreef Schakeltopia het volgende:
ondertussen is soesje facebook aan het afspeuren op zoek naar thunderangel
heeel soms welquote:Op maandag 30 mei 2022 21:59 schreef suzi1 het volgende:
ja maar die is er toch nooit op maandag? morgen even booken dus
quote:Op maandag 30 mei 2022 22:01 schreef suzi1 het volgende:
o nou goed dat jullie het ook in de gaatjes houden dan!
heb er nog nooit van gehoordquote:Op maandag 30 mei 2022 22:02 schreef suzi1 het volgende:
daar heb ik wijn mee leren drinken. niet veel procenten en zoet
Dat zei hij 22 minuten geleden ookquote:
Ja volgens mij wel. En ook meerdere talen installeren.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:23 schreef Schakeltopia het volgende:
kun je op android je taal van je toetsebord wisselen?
Jazekerquote:Op maandag 30 mei 2022 22:23 schreef Schakeltopia het volgende:
kun je op android je taal van je toetsebord wisselen?
https://support.oppo.com/(...)e%20%3E%20%5BDone%5D.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:27 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb in de opties staan nederlands, english (US)
oh dat had ik niet van jou verwacht, je doet toch iets met ict?quote:Op maandag 30 mei 2022 22:34 schreef Schakeltopia het volgende:
daarna ben ik weer overgestapt op simpele dumb phone
aaah cutequote:Op maandag 30 mei 2022 22:41 schreef suzi1 het volgende:
ik heb een babyweegschaal besteld. zodat ik de katjes voortaan makkelijker kan wegen
Mij nie bellen nie!quote:Op maandag 30 mei 2022 22:40 schreef Schakeltopia het volgende:
ze kunnen emailen, signal gebruiken of smsen. joe
Al bel ik maar zelden eigenlijk. Maar af en toe toch wel handig.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hahaha ja of bellen inderdaad haha
met m'n moederquote:Op maandag 30 mei 2022 22:54 schreef engine het volgende:
[..]
Al bel ik maar zelden eigenlijk. Maar af en toe toch wel handig.
quote:
nee bouwen moet iequote:Op maandag 30 mei 2022 23:02 schreef Schakeltopia het volgende:
die bouwvakkert gun ik ook wel even wat views
Kan jij lekker uitslapen? Zoja geniet ervanquote:
oh lekker etape slapenquote:Op maandag 30 mei 2022 23:14 schreef suzi1 het volgende:
ik sta meestal heel vroeg op en ga dan een paar uur later weer slapen. en daarna weer een paar uur
quote:Op maandag 30 mei 2022 23:21 schreef suzi1 het volgende:
die kunnen tijdens het uitbuiken tot je genomen worden
quote:Op maandag 30 mei 2022 23:23 schreef suzi1 het volgende:
ja double decker chci
muffin. pecanootbroodjes
quote:Op maandag 30 mei 2022 23:25 schreef suzi1 het volgende:
ja zoals als een wijf een vette pens heeft en over dr broek hangt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |