Niet in mijn huis maar rondom mijn huisquote:
Jep en nestjes die eventueel onder de dakrand zitten. Daar gaan ze ook veel vervangen.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:54 schreef suzi1 het volgende:
o ja ze mogen niet zomaar alles platgooien he. net in het broedzeisoen enzo
Dacht dat het jeugd was die aan het belletje lellen warenquote:Op maandag 30 mei 2022 20:54 schreef Schakeltopia het volgende:
dat je niet denkt dat er een of andere malloot aan het stalken is.
of op dievenpad
Hier ben ik wel zelf mee akkoord gegaanquote:Op maandag 30 mei 2022 20:56 schreef suzi1 het volgende:
dat is wel zo netjes van ze ja.
en als je nou geen verbouwing wil plant je daar zelf een flink nest
Dat weet ik niet. Ik heb het voorstel gezien van wat ze allemaal gaan doen en daar stond toen ook al het nieuwe huurbedrag bij....volgens mij 40 euro erbij maar dat weet ik zo niet exact. Maar krijg ook nieuwe ramen, kozijnen en zonnepanelen dus ik ga ervanuit daar weer wat te besparen. En nieuwe badkamer en ventilatiesysteem...ik ben er wel blij meequote:Op maandag 30 mei 2022 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
zit er een max aan?
hier hadden ze een max verhoging. 5e per label dat je omhoog ging. dus zeg max 25e ofzo
ja sowieso altijd doen man. klinkt goedquote:Op maandag 30 mei 2022 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik heb het voorstel gezien van wat ze allemaal gaan doen en daar stond toen ook al het nieuwe huurbedrag bij....volgens mij 40 euro erbij maar dat weet ik zo niet exact. Maar krijg ook nieuwe ramen, kozijnen en zonnepanelen dus ik ga ervanuit daar weer wat te besparen. En nieuwe badkamer en isolatiesysteem...ik ben er wel blij mee
Eigenlijk alleen al voor de upgrade van de ramen was ik akkoord. Je voelt het gewoon door de ruit trekken als je op de bank zit.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja sowieso altijd doen man. klinkt goed
altijd fijn als ze de boel aanpakken. en helemaal nu met de energie prijzen enzo die omhoog gaan.
Zelf een nieuwe bank maken?quote:Op maandag 30 mei 2022 21:08 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga in de zomer ook even wat klussen in huis. nieuw bankie enzo. althans dat is het plan
nee die kopenquote:
dat had ik hier ook, die zonnepanelen moet je dan huren voor x bedrag ofzo. maar ik verbruik zo weinig, dat heb ik ook niet gedaanquote:Op maandag 30 mei 2022 21:11 schreef suzi1 het volgende:
wij konden ook zonnenpanelen doen. maar wel vast bedrag per maand dan. weet niet of ik er op voorruit zou gaan, dus niet laten doen wat dat betreft
Dat moet ik ook even voorstellen bij de woningbouwquote:
Hier zitten we met drie in één blok. Hoef dat verder niet te huren maar de opbrengst van die zonnepanelen wordt onder de drie woningen verdeeld.....geen idee wat ik daar door bespaar. Eigenlijk was dat ook meer bijzaak voor mij.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat had ik hier ook, die zonnepanelen moet je dan huren voor x bedrag ofzo. maar ik verbruik zo weinig, dat heb ik ook niet gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |