Is dat park serieus van Gillis?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nog steeds een tyfuszooi![]()
Ze komen niet verder dan catastrofe
Jip. Die hebben ze gekocht.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is dat park serieus van Gillis?
Ik kijk dit niet vaak
Dat had iemand anders eens moeten flikken. Dan werd die foxwild.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:01 schreef Snowsquall het volgende:
Midden op het gras parkeren met die hoerensloep
Iedereen loopt continue verbaal op elkaar in te hakken. Errug chanant.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een verschrikkelijke mensen, echt vermakelijk.
Ja, ze zijn echt lievquote:Op maandag 30 mei 2022 21:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Iedereen loopt continue verbaal op elkaar in te hakken. Errug chanant.
Parkeren is geen talent maar een trucje dat je veel geoefend moet hebben.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:20 schreef Snowsquall het volgende:
Des te groter de auto, des te kleiner het talent#parkeren
Een paar seizoenen geleden lieten ze een keer zijn vriendin zien. Nog best een lekker ding ook nogquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:46 schreef mossad_agent het volgende:
Die Ruud is wel van de mannenliefde he?
Natuurlijk, hij heeft geld en ziet er nog redelijk fatsoenlijk uit en is volgens mij gewoon een lieve vent en iets te lief om de opvolger te zijn van pa.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:08 schreef ISVV het volgende:
[..]
Een paar seizoenen geleden lieten ze een keer zijn vriendin zien. Nog best een lekker ding ook nog
Denk dat het wel een goede vent is als je ziet hoe hij bijv. met dieren omgaat. Maar ik zou toch wel moe van hem worden. Hij heeft echt een paar ticks overgehouden door zijn langdurig drugsgebruik. Daarnaast komt ie zwaar onzeker over en probeert hij dat te compenseren door flauwe woordgrappen te maken. Het is ook altijd wat met hem, dan is zijn sleutels kwijt, dan is ie te laat, dan laat ie iets kapot vallen, dan flikkert ie in de vijver. Zou ik echt niet al te lang trekken.quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:55 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Natuurlijk, hij heeft geld en ziet er nog redelijk fatsoenlijk uit en is volgens mij gewoon een lieve vent en iets te lief om de opvolger te zijn van pa.
Langdurig drugsgebruik? Hij was overspannen toch.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:41 schreef ISVV het volgende:
[..]
Denk dat het wel een goede vent is als je ziet hoe hij bijv. met dieren omgaat. Maar ik zou toch wel moe van hem worden. Hij heeft echt een paar ticks overgehouden door zijn langdurig drugsgebruik. Daarnaast komt ie zwaar onzeker over en probeert hij dat te compenseren door flauwe woordgrappen te maken. Het is ook altijd wat met hem, dan is zijn sleutels kwijt, dan is ie te laat, dan laat ie iets kapot vallen, dan flikkert ie in de vijver. Zou ik echt niet al te lang trekken.
Klopt pa had hem manager gemaakt, is hij kapot aan gegaan.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:00 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Langdurig drugsgebruik? Hij was overspannen toch.
Heeft ook aan de shit gezeten, staat ook in het boek dacht ikquote:Op woensdag 1 juni 2022 11:00 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Maar dat geldt voor best veel bestemmingen in Nederland, dat je voor minder in het buitenland zitquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:31 schreef Jeroboam het volgende:
2000 euro voor 14 dagen, dan kun je een heel mooi huisje boeken in het buitenland
En Petertje Ferrari van rijdenquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:31 schreef Jeroboam het volgende:
2000 euro voor 14 dagen, dan kun je een heel mooi huisje boeken in het buitenland
Kan ookquote:Op maandag 6 juni 2022 20:42 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Denk dat ie eerder een trauma van Nicole krijgt.
Heel snugger komen ze inderdaad niet over.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:47 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik snap wel dat er zoveel klachten zijn, jeetje wat een volk werkt daar
Een beetje manager heeft HBO opleiding. Hier komen ze niet verder van mbo2 volgens mijquote:Op maandag 6 juni 2022 20:47 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik snap wel dat er zoveel klachten zijn, jeetje wat een volk werkt daar
Soms kwam die financiële kerel nog wel eens in beeld, zo zullen er wel meer figuren lopen ja.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:51 schreef Remco het volgende:
En toch kun je mij niet wijsmaken dat Peter en Mark niet per park wat afgestudeerde HBO'ers op kantoor hebben zitten die je niet ziet in de serie en die de grote lijnen uitzetten. Je kunt nooit zo'n groot bedrijf runnen met de Jan Pieters van deze wereld.
Zo kun je wel snel geld makenquote:
In dit topic stond eens een foto van de familie een jaar of 5 terug. Echt een verschil en onze Mark ziet er daar echt niet slecht uit (nohomo).quote:Op maandag 6 juni 2022 21:23 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Denk trouwens dat wanneer Mark flink afvalt het echt een knappe vent is.
Drank volgens dit artikel. https://blijned.nl/2021/1(...)gezocht-trdtr545454/quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:00 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dat zou best 'ns kunnen. Jammer alleen dat hij zo'n rotte persoonlijkheid heeft.quote:Op maandag 6 juni 2022 21:23 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Denk trouwens dat wanneer Mark flink afvalt het echt een knappe vent is.
Tering, die Mark was vrijwel onherkenbaar. Peter ook.quote:Op maandag 6 juni 2022 21:41 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
In dit topic stond eens een foto van de familie een jaar of 5 terug. Echt een verschil en onze Mark ziet er daar echt niet slecht uit (nohomo).
Het was dit filmpje:
Scroll er maar eens doorheen. Mark en Ruud zien er heel anders uit en ook Peter ziet er een stuk fitter uit.
Conclusie Nicolleke is een feederquote:Op maandag 6 juni 2022 21:41 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
In dit topic stond eens een foto van de familie een jaar of 5 terug. Echt een verschil en onze Mark ziet er daar echt niet slecht uit (nohomo).
Het was dit filmpje:
Scroll er maar eens doorheen. Mark en Ruud zien er heel anders uit en ook Peter ziet er een stuk fitter uit.
Gelukkig niet voor de gehele Nederlandse tv.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:28 schreef Minimunt het volgende:
Verschrikkelijk programma, verschrikkelijke vent, verschrikkelijke familie.
Dat dit scoort is wel toonaangevend voor het niveau van de Nederlandse tv. En vooral jammer dat ze hier ook flink aan verdienen.
En in de uitzending van gisteren deed juist de tv het niet op de hele campingquote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:00 schreef Nemrut het volgende:
Dit programma past precies bij SBS6, van oorsprong de 'campingzender'. …..
Je bent niet verplicht om te kijken hè.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:28 schreef Minimunt het volgende:
Verschrikkelijk programma, verschrikkelijke vent, verschrikkelijke familie.
Dat dit scoort is wel toonaangevend voor het niveau van de Nederlandse tv. En vooral jammer dat ze hier ook flink aan verdienen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:55 schreef spapaars het volgende:
Burgemeesters zijn helemaal klaar met Peter Gillis, campingmiljonair dreigt vergunningen te verliezen
https://www.ad.nl/binnenl(...)-verliezen~acc00433/Catastrofe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Dit dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om te kijken hè.
quote:Peter Gillis leunt met zijn linkerhand tegen de gevel van het gemeentehuis van Asten als hij zijn gulp heeft opengeritst. Zijn andere hand gebruikt hij om te mikken.
SBS, dus geen idee wat je bedoelt met belastingverspilling.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:54 schreef klipper het volgende:
[..]
Dit dus.
Heb 30 seconden gekeken en snap niet dat mensen naar deze bagger kijken.
Als je een beetje intelligentie heb, kijk je hier zeker niet naar.
Wat een belastingverspilling aan de kijkers van dit programma, het uitkeringsniveau mag echt wel omlaag als dit het niveau is waarop dit deel van de bevolking leeft.
je hebt het over intelligentie en weet niet eens dat sbs 0 belastingcenten ontvangt.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:54 schreef klipper het volgende:
[..]
Dit dus.
Wat een belastingverspilling aan de kijkers van dit programma, het uitkeringsniveau mag echt wel omlaag als dit het niveau is waarop dit deel van de bevolking leeft.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
je hebt het over intelligentie en weet niet eens dat sbs 0 belastingcenten ontvangt.
Je hoeft echt niet zo te etaleren dat je vader en moeder ook broer en zus zijn. Kunnen we aan je misvormde hoofd ook wel gewoon zien.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:54 schreef klipper het volgende:
[..]
Dit dus.
Hij vindt de dierentuin ook maar onzin omdat de apen geen intellectuele discussies voerenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet zo te etaleren dat je vader en moeder ook broer en zus zijn. Kunnen we aan je misvormde hoofd ook wel gewoon zien.
Het moet heerlijk zijn om je verheven te voelen boven een deel van de Nederlandse bevolkingquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:54 schreef klipper het volgende:
[..]
Dit dus.
Vind ik altijd vrij makkelijke journalistiek. Weinig ex medewerkers van welk bedrijf dan ook die erg positief zijn over hun oude baas.quote:Op zondag 12 juni 2022 21:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)en-over-peter-gillis
Och, met poep gooien heeft ook wel iets intellectueels.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:27 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hij vindt de dierentuin ook maar onzin omdat de apen geen intellectuele discussies voeren
Daar gaat z'n credo. Vertrouwen is goed, controleren is beter.quote:Op maandag 13 juni 2022 10:37 schreef GereDathan het volgende:
Ik ben niet verbaasd als de boel in elkaar klettert, al is dat wel heel sneu voor de hardwerkende mensen van het bedrijf.
Qua verpaupering vind ik het niet zo spannend, de mensen die naar zijn parken gaan komen daar bewust. De meesten zullen geen moeite hebben met wat herrie en een TV uit het jaar kruik. Daar is de prijs ook naar.
Maar de andere zaken zijn wel zorgwekkend. Als de instanties al samenwerken en jaren bezig zijn met onderzoek en dergelijken dan gaat er echt iets niet goed. Een onderneming als de Oostappen groep is groot en zal wel eens de randjes opzoeken (dat doen andere bedrijven ook), en dan zal het ook wel eens net over het randje zijn. Zolang het allemaal niet ernstig is denk ik dat men daar wel mee kan leven. Wat echter wel een hoop mensen zal steken is dat dhr. Gillis onstopbaar lijkt in het pronken met zijn (deels mogelijk illegaal verkregen) geld. Kasteeltje hier, Ferrari daar. En dan over de randjes gaan, dat zet kwaad bloed.
Toppunt natuurlijk dat hij daar buiten tegen een gebouw staat te plassen, hij denkt ondertussen dat hij overal mee weg zal komen. Maar dat zal nog wel eens goed tegen kunnen gaan vallen.
Als ik hem was zou ik dat credo heel snel in de vriezer stoppen en net doen of hij dat nooit gezegd heeftquote:Op maandag 13 juni 2022 12:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daar gaat z'n credo. Vertrouwen is goed, controleren is beter.![]()
quote:Op maandag 13 juni 2022 12:45 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik dat credo heel snel in de vriezer stoppen en net doen of hij dat nooit gezegd heeft
Die heb ik nog niet kunnen ontdekken, alleen kontelikkers en koffiedrinkend en de kantjes ervan af lopersquote:Op maandag 13 juni 2022 10:37 schreef GereDathan het volgende:
Ik ben niet verbaasd als de boel in elkaar klettert, al is dat wel heel sneu voor de hardwerkende mensen van het bedrijf. …
Jij denkt dus werkelijk dat elk park 3 mensen, die we dus op TV zien, in dienst heeft?quote:Op maandag 13 juni 2022 14:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet kunnen ontdekken, alleen kontelikkers en koffiedrinkend en de kantjes ervan af lopers
quote:Op maandag 13 juni 2022 14:57 schreef GereDathan het volgende:
Jij denkt dus werkelijk dat elk park 3 mensen, die we dus op TV zien, in dienst heeft?
Bedoel je die vent met die dikke hond?quote:Op maandag 13 juni 2022 15:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Dat zeg ik helemaal niet, maar van al die mensen die daar werken heb ik er nog nooit eentje hard zien werken, zelfs de bedrijfsleider niet
Zeg je nu dat je daar op vakantie gaat?quote:Op maandag 13 juni 2022 15:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Dat zeg ik helemaal niet, maar van al die mensen die daar werken heb ik er nog nooit eentje hard zien werken, zelfs de bedrijfsleider niet
Vrijwilligquote:Op maandag 13 juni 2022 15:02 schreef GereDathan het volgende:
Zeg je nu dat je daar op vakantie gaat?
Daar is toch niks mis mee. Leven en laten levenquote:Op maandag 13 juni 2022 15:02 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je daar op vakantie gaat?
Die Egyptische horecaman werkt wel hard, althans op de camera.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Ook weer leuk geacteerdquote:Op maandag 13 juni 2022 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch wel apart dat Peter geen woord Engels spreekt.
En toch zijn het van harte geen slechte mensen denk ik. Wel simpel en irritant jaquote:Op maandag 13 juni 2022 20:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die ouders vind ik pas vreselijk...
Kloptquote:Op maandag 13 juni 2022 20:45 schreef ISVV het volgende:
[..]
En toch zijn het van harte geen slechte mensen denk ik. Wel simpel en irritant ja
Precies ditquote:Op maandag 13 juni 2022 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
KloptAch... ze zijn allemaal vreselijk, daarom kijkt het lekker weg. Al is het met de jaren te nep geworden, desondanks, kijken
Nee idd... hij kan toch niet met die instelling zoveel parken runnen dunkt mijquote:Op maandag 13 juni 2022 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Gelijk een bod plaatsen (zonder verder onderzoek) is niet heel geloofwaardig. Het is geen pakje boter wat je koopt.
Peter is van het type "creatief" zaken doen; wellicht dat hij daarom zo succesvol is.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee idd... hij kan toch niet met die instelling zoveel parken runnen dunkt mij
Er is toch een verschil tussen creatief en dom... Zoals hij dit doet kan hij zo in Het Roer Om of Ik Vertrekquote:Op maandag 13 juni 2022 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Peter is van het type "creatief" zaken doen; wellicht dat hij daarom zo succesvol is.
En kan wel normaal met het personeel omgaan.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:04 schreef JJ76 het volgende:
Die Ruud is wel enige die echt werkspirit heeft.
Dat zeezicht vanuit het huis; Ik zag een braakliggend bouwterrein. Binnen twee jaar staan er twee hotels voor hun neus.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Gelijk een bod plaatsen (zonder verder onderzoek) is niet heel geloofwaardig. Het is geen pakje boter wat je koopt.
quote:Op maandag 13 juni 2022 20:22 schreef Jeroboam het volgende:
Die Egyptische horecaman werkt wel hard, althans op de camera.
Ach beetje witwassenquote:Op maandag 13 juni 2022 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
meeehhh zo schoon was die keuken niet echt. En moet hij als manager alleen in die keuken staan te werken?quote:
Ze hebben duidelijk geen hogere toneelschool gedaan iddquote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:39 schreef JJ76 het volgende:
[..]
meeehhh zo schoon was die keuken niet echt. En moet hij als manager alleen in die keuken staan te werken?
Dat komt over als zelfde dat parkmanager achter de bar staat en drank op terras bezorgd(leek overigens dat er een serveerster in deuropening stond te kijken). slecht toneelspel.
Mooi, indien schuldig 30 jaar cel.quote:Op maandag 20 juni 2022 17:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)erval-op-mark-gillis
En dat is drie![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |