Ik heb er ook geen moeite mee opzich, maar vond dit wel een beetje overdreven. Kwam een beetje over als: "oh het kantoor moet nog lijken op dat van BB dus snel in elkaar flansen een shot filmen".quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik had absoluut geen moeite met de tijdsprong (van ongeveer 4 jaar, 2004 - 2008). Had ook niet echt behoefte aan nog 2 of 3 afleveringen kijken hoe Saul z'n kantoor verbouwt en trieste criminelen aanhoort of hoe Mike een team zoekt om dat ondergrondse lab af te maken. Dat kan ik prima zelf invullen.
Het was ook zeker mooi, maar ik vraag mij af wat het nog bijdraagt op het eind van een serie. Er gaat geen enkele verhaallijn meer uitkomen en komt in BB ook totaal niet naar voren.quote:Het stukje aan de bar met Gus vond ik juist wel mooi. Toch een heel klein inkijkje in z'n leven, z'n gevoelens voor die mannelijke ober en hoe hij al het plezier in z'n leven wegstopt omdat z'n drugszaken belangrijker zijn.
Undercover?quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:04 schreef junkiesietze het volgende:
Is dit eigenlijk wel eens eerder voorgekomen, dat een spin off uiteindelijk weer overloopt in de originele serie?
kan me niks bedenken
Wat mij betreft had er iets meer aanloop in mogen zitten naar het moment supreme. Het abrupte gesprek in de flat vond ik wel absoluut passend.quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat abrupte einde vind ik juist sterk. Het is over, klaar. Alles is gezegd. Ze hebben iedere keer tot het randje geleefd en deze keer erover. Wat er nu met Kim gebeurt is iets voor de fantasie. Of ze moet nog ergens opduiken, maar dat verwacht ik niet.
The Book of Boba Fett met The Mandalorian.quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:04 schreef junkiesietze het volgende:
Is dit eigenlijk wel eens eerder voorgekomen, dat een spin off uiteindelijk weer overloopt in de originele serie?
kan me niks bedenken
Die overgang verwarde me een beetje, omdat ik de tijdlijn niet duidelijk had en het ook niet duidelijk gemaakt werd. Ik denk dat er opzettelijk voor is gekozen om het zo te doen voor het symbolisme, maar het is wel een riskante overgang. Als ik moet gokken denk ik dat het gemiddelde publiek even compleet kwijt was wat er gebeurde.quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:31 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee opzich, maar vond dit wel een beetje overdreven. Kwam een beetje over als: "oh het kantoor moet nog lijken op dat van BB dus snel in elkaar flansen een shot filmen".
Net als dat stukje met die dame van plezier. Ene moment is Kim haar koffers aan het pakken en het volgende moment woont Saul in een gigantisch huis en wordt hij wakker met een dame van plezier.
[..]
Het was ook zeker mooi, maar ik vraag mij af wat het nog bijdraagt op het eind van een serie. Er gaat geen enkele verhaallijn meer uitkomen en komt in BB ook totaal niet naar voren.
Ik ben dat volgens mij compleet vergeten... Liefdespartner? Door kartel vermoord? En Gus is gay?quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:30 schreef MikeyMo het volgende:
De scene van Gus was belangrijk.
Eerst staarde hij in dat zwembad en dacht terug aan zijn voormalige zaken- en liefdespartner die door het kartel vermoord is.
Dat is de reden waarom hij plots wegliep. Hij weet dat als hij iets romantisch zou gaan beginnen met de ober deze in zijn wereld gezogen zou worden en wellicht hetzelfde lot zou wachten.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik ben dat volgens mij compleet vergeten... Liefdespartner? Door kartel vermoord? En Gus is gay?So many questions!
quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik ben dat volgens mij compleet vergeten... Liefdespartner? Door kartel vermoord? En Gus is gay?So many questions!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.diseased rhinoceros pizzle
Dit idd. Kim kan niet leven met de Howard situation, verlaat Jimmy daarom en Jimmy is ineens de BB-Saul waarin Kim geen rol had. Dat vond ik ook erg snel gaan ineens. BCS trekt normaal seizoenen uit om verhaallijnen te vertellen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 08:19 schreef GereDathan het volgende:
Het ging mij gisteren te snel qua tijdsprongen. Had absoluut niet het gevoel vooraf dat het niet goed ging tussen Kim en Jimmy en 1 scene is voldoende om een zeer belangrijk hoofdpersoon af te serveren? Ook dat zijn kantoor ineens in BB stijl i
Dat Jimmy full blown Saul ging na het vertrek van Kim is uiteraard gewoon een coping mechanisme voor het verlies. Tsja ik vind het persoonlijk voor de verandering wel fijn dat we niet nog 3 aflevering gaan kijken naar Jimmy die zwaar depressief is en vervolgens maar besluit om zich 100% op z'n werk te storten inclusief een verbouwing van z'n kantoor. Dat plaatje heb ik zelf ingevuld. Zelfde met Mike die in opdracht van Fring het ondergrondse lab gaat afbouwen. Zelf ingevuld hoe hij daar een nieuw team voor samenstelt dat de klus zonder al teveel problemen klaart.quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dit idd. Kim kan niet leven met de Howard situation, verlaat Jimmy daarom en Jimmy is ineens de BB-Saul waarin Kim geen rol had. Dat vond ik ook erg snel gaan ineens. BCS trekt normaal seizoenen uit om verhaallijnen te vertellen.
Ik ook, maar dan misschien alleen het eerste en laatste seizoen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 06:54 schreef Breuls het volgende:
Bedankt voor die video's en toelichting! Ik herinner me daar helemaal niets meer van.
(Ik denk toch serieus dat ik na BCS weer terugga naar BB.)
Misschien komt het ook omdat ik Kim en Jimmy de hele BCS-serie nooit een geloofwaardig liefdeskoppel heb gevonden. Het leek een beetje alsof ze zich altijd bewust van de camera waren en zich daarom inhielden.quote:Op donderdag 21 juli 2022 06:45 schreef Nielsch het volgende:
En bovendien, de break-up was niet alleen die ene scène in het appartement hé, het was echt al de hele aflevering.
Ik heb dit geprobeerd maar er zaten ook teveel dingen in die me storen en veel te veel tijd nodig hebben om op te bouwen, dus dat heb ik na 5 afleveringen maar weer stopgezet.quote:Op donderdag 21 juli 2022 06:54 schreef Breuls het volgende:
Bedankt voor die video's en toelichting! Ik herinner me daar helemaal niets meer van.
(Ik denk toch serieus dat ik na BCS weer terugga naar BB.)
Haha beide zullen er straks ingezeten hebben. Echt balen.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik hoop niet dat ze dingen gaan toevoegen die met breaking bad te maken hebben om de kijkcijfers op te krikken, bv gus' background verhaal of een per ongelukkige prequel ontmoeting met Walt of Jesse.
Was ook gek geweest als ze nergens de link naar BB zouden leggen met Walt en Jessequote:Op donderdag 21 juli 2022 08:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Haha beide zullen er straks ingezeten hebben. Echt balen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |