oplichting is oplichting hoe je het ook vormt, of het nou de kip met goud geverfde eieren of een belastingconstructie is, je krijgt je geld er nimmer terug mee.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die vorm als aannemer klus aannemen, betalingen innen en jezelf dan falliet laten verklaren
ja echt erg.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
oplichting is oplichting hoe je het ook vormt, of het nou de kip met goud geverfde eieren of een belastingconstructie is, je krijgt je geld er nimmer terug mee.
Snap ik kwiwi. Sterkte en het komt goedquote:Op maandag 30 mei 2022 20:00 schreef kwiwi het volgende:
Nou ja goed, is gebeurd.. we moeten verder. Kom hier weer kijken als ik wat vrolijker ben.
Ghost hug.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:00 schreef kwiwi het volgende:
Nou ja goed, is gebeurd.. we moeten verder. Kom hier weer kijken als ik wat vrolijker ben.
Er wordt aan alle kanten gefraudeerd met kindertoeslagen in het buitenland en die mensen hier worden driedubbel genaaid.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt erg.
richten ze zich hier in nederland met man en macht op de kinderopvangtoeslag 'fraudeurs' maar al dat andere ongedierte komt er zo mee weg
quote:Op maandag 30 mei 2022 20:00 schreef kwiwi het volgende:
ja hele levens verwoestquote:Op maandag 30 mei 2022 20:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er wordt aan alle kanten gefraudeerd met kindertoeslagen in het buitenland en die mensen hier worden driedubbel genaaid.
is wat veel misschien.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2022 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is wat veel misschien.
Vannochtend is er een Caaf van Gerrie overleden![]()
en Kwiwi melde net dat ze voor heel veel geld zijn opgelicht door de aannemer
Het went.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:12 schreef bitterbal het volgende:
ik zou echt intens verdrietig zijn als ik een huisdier zou verliezen
de bitterballen die je niet opkunt zijn geen hamsters hoor.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:12 schreef bitterbal het volgende:
Dit jaar gaat het wel vlotquote:Op maandag 30 mei 2022 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja cavia’s komen en gaan natuurlijk, elke 2-3jaar gaan ze wel dood
waar val je op?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:13 schreef CherryLips het volgende:
Heb een beetje gekeken naar een nieuw maatje voor Muis maar heb geen caaf gezien waar ik meteen verliefd op was.
Heb ooit een wandelende tak verloren. Klinkt stom maar dat vond ik echt heel ergquote:Op maandag 30 mei 2022 20:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
de bitterballen die je niet opkunt zijn geen hamsters hoor.
Heb nog steeds een cavia voor je in de aanbieding.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:13 schreef CherryLips het volgende:
Heb een beetje gekeken naar een nieuw maatje voor Muis maar heb geen caaf gezien waar ik meteen verliefd op was.
Kun je echt een wandelende tak verliezen? deze wandelt bij jou weg, of jij wandelt bij deze weg, erg is het niet, zo werken relaties nou eenmaal.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ooit een wandelende tak verloren. Klinkt stom maar dat vond ik echt heel erg
met de nodige verloren huisdieren kan ik je uit ervaring vertellen dat dat wel gebeurd ja.. al verschilt het gek genorg per huisdier, ik had duidelijke favorieten, en dan niet dat ik niet verdrietig om die andere was hoor.. maar de een heeft wat meer impact dan de anderquote:Op maandag 30 mei 2022 20:12 schreef bitterbal het volgende:
nee heb em vermoord. Perongelukquote:Op maandag 30 mei 2022 20:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kun je echt een wandelende tak verliezen? deze wandelt bij jou weg, of jij wandelt bij deze weg, erg is het niet, zo werken relaties nou eenmaal.
wat was je favoriete huisdier?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
met de nodige verloren huisdieren kan ik je uit ervaring vertellen dat dat wel gebeurd ja.. al verschilt het gek genorg per huisdier, ik had duidelijke favorieten, en dan niet dat ik niet verdrietig om die andere was hoor.. maar de een heeft wat meer impact dan de ander
cavia doner, zou dat smaken eilk?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:17 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat pita en de caaf niet samen kunnen
wat heb je dan?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee dat niet
10 dagen antibiotica en dan naar de vaatchirurgie
Heb het over de caafsquote:Op maandag 30 mei 2022 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krullen, een mooie lach, mooie ogen, zwarte humor...
O wacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |