ze hebben jullie gewoon laten zitten?quote:Op maandag 30 mei 2022 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik zei al vanmiddag, was er maar een knokploeg die we in konden huren
Het kost met de huidige benzine prijzen al een vermogen omde bergen in te komenquote:Op maandag 30 mei 2022 19:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben jullie gewoon laten zitten?
Nee godverdomme, wat een klootzakken.quote:
dan gaan ze maar op een ezelquote:Op maandag 30 mei 2022 19:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het kost met de huidige benzine prijzen al een vermogen omde bergen in te komen
Probleem is dat je van een failliete kip niet kunt plukken.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaan jullie niet nog voor een second opinion ergens anders?
oplichting bestaat al sinds de uitvinding van ruilhandel en is niet grensgebonden oid.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:49 schreef bitterbal het volgende:
In nederland bestaat deze vorm van fraude/oplichting ook trouwens
nee maar misschien heeft hij ergens andres nog bezittingen verstopt die een andere advocaat wel kan achterhalen? Ik denk altijd dat een rechtsbijstand advocaat niet het meest maximale doetquote:Op maandag 30 mei 2022 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Probleem is dat je van een failliete kip niet kunt plukken.
dat zal het ook wel doenquote:Op maandag 30 mei 2022 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook, dat is m'n grootste zorg op het moment.
Nou ik was vanmorgen al in staat om zo'n wildparkeerder aan te vliegen.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:51 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon Gerrie d'r chocolade afpakken, Fles zijn biljetjes door midden scheuren en ballie een messenset geven, dan geven ze het driedubbele terug
nou ja als ik echt zo stoer was was ik wel verhaal gaan halenquote:Op maandag 30 mei 2022 19:51 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon Gerrie d'r chocolade afpakken, Fles zijn biljetjes door midden scheuren en ballie een messenset geven, dan geven ze het driedubbele terug
ja maar die vorm als aannemer klus aannemen, betalingen innen en jezelf dan falliet laten verklarenquote:Op maandag 30 mei 2022 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
oplichting bestaat al sinds de uitvinding van ruilhandel en is niet grensgebonden oid.
Nee, dat is het helemaal mee misgelopen en dit is het resultaat. Nou ja goed, lang verhaal. In ieder geval, ik leef nog, ben alleen een soort van ingedeukte kwiwi op het momentquote:Op maandag 30 mei 2022 19:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zal het ook wel doen
zitten jullie wel al in dat huis?
quote:Op maandag 30 mei 2022 19:52 schreef Ama het volgende:
Ik heb vooral een grote bek maar daar stopt het ook wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of het zo gaat als in Nederland, maar bedrijven kunnen zich failliet laten verklaren en dan moet je in de rij gaan staan om te kijken of er nog kruimels overblijven. Meestal niet. Belastingdienst gaat volgens mij voor.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als ik echt zo stoer was was ik wel verhaal gaan halen
quote:Op maandag 30 mei 2022 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]Godverdomme mijn hele beeld bij jou nu verpest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ja begrijp ik. Werkelijkwaar een smerige teringstreek wat ze jullie hebben geleverdquote:Op maandag 30 mei 2022 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, dat is het helemaal mee misgelopen en dit is het resultaat. Nou ja goed, lang verhaal. In ieder geval, ik leef nog, ben alleen een soort van ingedeukte kwiwi op het moment
Ik scheld alleen in de auto.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:52 schreef Ama het volgende:
Ik heb vooral een grote bek maar daar stopt het ook wel.
ja is echt waardeloos geregeld hoe makkelijk men hier kan oplichten zonder ernstige gevolgen voor de kakkerlakquote:Op maandag 30 mei 2022 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo gaat als in Nederland, maar bedrijven kunnen zich failliet laten verklaren en dan moet je in de rij gaan staan om te kijken of er nog kruimels overblijven. Meestal niet. Belastingdienst gaat volgens mij voor.
En dan gewoon een doorstart en op dezelfde manier verder gaan. Zijn ook wat vertaalbureautjes die zo werken. Dus altijd even navragen bij anderen voor je met een nieuw bedrijfje in zee gaat.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is echt waardeloos geregeld hoe makkelijk men hier kan oplichten zonder ernstige gevolgen voor de kakkerlak
Wats gebeurt?quote:Op maandag 30 mei 2022 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook, dat is m'n grootste zorg op het moment.
Ja dat is nog het ergste van alles, dat iemand met naam en toenaam bij de politie bekend is nu, en loopt gewoon weg zonder enige consequentie.. hoe danquote:Op maandag 30 mei 2022 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp ik. Werkelijkwaar een smerige teringstreek wat ze jullie hebben geleverd
Is er iemand die jullie nog verder bijstaan daar?
ja of die thuishulp bedrijfjes ook dacht ikquote:Op maandag 30 mei 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan gewoon een doorstart en op dezelfde manier verder gaan. Zijn ook wat vertaalbureautjes die zo werken. Dus altijd even navragen bij anderen voor je met een nieuw bedrijfje in zee gaat.
hoe zijn jullie aan deze aannemer gekomen?quote:Op maandag 30 mei 2022 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is nog het ergste van alles, dat iemand met naam en toenaam bij de politie bekend is nu, en loopt gewoon weg zonder enige consequentie.. hoe danBizar hoe makkelijk je als oplichter je 'werk' kunt doen.
Ik mag niet lachen maar je zegt het zo grappig.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net m'n smoel verbrand aan de smerige aspergesoep.
Via referenties notabenequote:Op maandag 30 mei 2022 19:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe zijn jullie aan deze aannemer gekomen?
Is al wegquote:Op maandag 30 mei 2022 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
staat boven in spoiler wat gebeurd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |