Ik wou niet gekaapt worden zoals vorige keer.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:03 schreef DerRabbit het volgende:
Waarom heb je de TT niet aangepast @:aloa
Ahah!quote:Op maandag 30 mei 2022 19:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wou niet gekaapt worden zoals vorige keer.
Waar had je het pakketje besteld?quote:Op maandag 30 mei 2022 19:16 schreef Rafeiro het volgende:
Meh, pakketje dat ik vrijdag al verwachtte is er nog steeds niet.
Begin nu wel enigszins boos te worden.
Als het er morgen nog niet is ga ik de betaling storneren.
Externe shop via bol.com kan wel problematisch worden. Dan kan de klantenservice van bol er ook minder mee.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:27 schreef Rafeiro het volgende:
webshop via bol.com.
maar wel ¤ 169.-
Prima als er wat vertraging is maar communiceer het dan.
Raar idd dat niks hoort dat het later bezorg wordtquote:Op maandag 30 mei 2022 19:27 schreef Rafeiro het volgende:
webshop via bol.com.
maar wel ¤ 169.-
Prima als er wat vertraging is maar communiceer het dan.
Oh jezus, lekker professioneel danquote:Op maandag 30 mei 2022 19:33 schreef Rafeiro het volgende:
Beste <naam>,
Ik heb het even nagekeken maar helaas heeft DHL vertraging opgelopen door Hemelvaartsdag.
Ik krijg nu deze melding
Ik ga er vanuit dat er morgen of maandag geleverd zal worden.
Met vriendelijke groet,
<andere naam>
Dat kreeg ik dus de 27e.
Ik zal gewoon even nog na vragenquote:Op maandag 30 mei 2022 19:33 schreef Rafeiro het volgende:
Beste <naam>,
Ik heb het even nagekeken maar helaas heeft DHL vertraging opgelopen door Hemelvaartsdag.
Ik krijg nu deze melding
Ik ga er vanuit dat er morgen of maandag geleverd zal worden.
Met vriendelijke groet,
<andere naam>
Dat kreeg ik dus de 27e.
je zoekt iets en dan komt dit soort meuk naar boven. geweldig tochquote:
ik zal het hierbij latenquote:Op maandag 30 mei 2022 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
Glitter Gifjes Kwartiertje is weer aangebroken
Genoeg te vinden inderdaadquote:Op maandag 30 mei 2022 19:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je zoekt iets en dan komt dit soort meuk naar boven. geweldig toch
lange leve het internet
Zeker wetenquote:Op maandag 30 mei 2022 19:51 schreef Schakeltopia het volgende:
hoe gaat ie met mrsloveable, heb je ook een fijne dag gehad net zoals ik?
Daarom dan mag je wel meer posten hoorquote:Op maandag 30 mei 2022 19:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik post natuurlijk enkel de echte pareltjes voor jullie
Doe ikquote:Op maandag 30 mei 2022 19:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mooi dat vind ik fijn om te horen
hou dat vast
misschien een andere keer weerquote:Op maandag 30 mei 2022 19:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daarom dan mag je wel meer posten hoor
Jawel, je kan ook oefen op een oefen baanquote:Op maandag 30 mei 2022 20:12 schreef Schakeltopia het volgende:
zo zo even lekker balletje slaan![]()
ging het een beetje?
quote:Op maandag 30 mei 2022 20:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel, je kan ook oefen op een oefen baan
Leer je de fijne kneepjes van het golfen
Ballenknijpertquote:Op maandag 30 mei 2022 20:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel, je kan ook oefen op een oefen baan
Leer je de fijne kneepjes van het golfen
Hier hebben ze vandaag 200 euro aan LEGO gewoon voor de deur gezetquote:Op maandag 30 mei 2022 21:56 schreef FranticDJ het volgende:
DPD is hier wel redelijk okay..
alleen rete traag
Zover ik weet welquote:
dan doet een Gen X het tochquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Het moet verboden worden om als boomer tussen 6 en 10 bruggen open te laten gaan.
Je stond elke keer voor een open brug?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Het moet verboden worden om als boomer tussen 6 en 10 bruggen open te laten gaan.
Ik heb al sinds vorige week maandag elke dag één van de twee bruggen tegen. Vandaag stonden ze zelf allebei tegelijk open.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je stond elke keer voor een open brug?
Mwa is wel vervelend natuurlijk als moet wachten.. of je moet eerder weg gaanquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb al sinds vorige week maandag elke dag één van de twee bruggen tegen. Vandaag stonden ze zelf allebei tegelijk open.
Nu heb ik beeld, dat Nattekat zijn poederdoosje pakt en zijn gezicht poedertquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:52 schreef greysbones het volgende:
heb je in ieder geval tijd je make up te fatsoeneren
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu heb ik beeld, dat Nattekat zijn poederdoosje pakt en zijn gezicht poedert
hier allang wakkerquote:
oepsquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier allang wakker
zoonlief had theorie examen voor de brommer
gezakt
Als ik iets eerder was gegaan, had ik voor die andere brug gestaan dusquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa is wel vervelend natuurlijk als moet wachten.. of je moet eerder weg gaan![]()
Het seizoen is ook al weer begonnen
nee echt nietquote:
We gaan het zien.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee echt niet
fris hier
dus waar dat onweer vandaan moet komen straks
geen idee
Oh ja daar schiet je dan indd niet veel mee opquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik iets eerder was gegaan, had ik voor die andere brug gestaan dus
En gisteren was ik al eerder weg gegaan omdat ik dacht dat het het tijdstip was, en had ik helemaal geen last gehad als ik niet eerder was weggegaan.
Hier ook lekker zonnig weer, ga zo even een ommetje maken..quote:
Missquote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier ook lekker zonnig weer, ga zo even een ommetje maken..
Boomers verbieden dus. Optyfen, er zijn ook mensen die moeten werken of naar school moeten. Echt, de keren dat ik laat was op school doordat ik weer eens voor twee bruggen stondquote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh ja daar schiet je dan indd niet veel mee op
Ach mensen genieten van hun pensioen en gaan dan lekker varen, geef ze groot gelijk..quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Boomers verbieden dus. Optyfen, er zijn ook mensen die moeten werken of naar school moeten. Echt, de keren dat ik laat was op school doordat ik weer eens voor twee bruggen stond
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Boomers verbieden dus. Optyfen, er zijn ook mensen die moeten werken of naar school moeten. Echt, de keren dat ik laat was op school doordat ik weer eens voor twee bruggen stond
Of ze zijn dicht, maar de slagbomen blijven naar benedenquote:
hier in de buurt een brug die in de zomer vaak niet meer naar beneden wil.. vanwege de hittequote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of ze zijn dicht, maar de slagbomen blijven naar beneden
Of de brug gaat niet meer naar benedenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heel lulligquote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier in de buurt een brug die in de zomer vaak niet meer naar beneden wil.. vanwege de hitte
sta je er zo een uur te wachten
Hoor ook vaak inderdaad. volgens mij ook een brug ergens in de stad die daar last van heeftquote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier in de buurt een brug die in de zomer vaak niet meer naar beneden wil.. vanwege de hitte
sta je er zo een uur te wachten
Hier koelen ze de bruggen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoor ook vaak inderdaad. volgens mij ook een brug ergens in de stad die daar last van heeft
Eén keer meegemaakt toen ik uit school kwam. Een mooier voorbeeld van 'als er één schaap over de dam is...' bestaat er nietquote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
ja hier ookquote:
Ik ga dat saboteren zodat ze niet meer open kunnen.quote:
of ze sluiten de hele boel omdat de brug niet meer open of dicht wilquote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga dat saboteren zodat ze niet meer open kunnen.
Inb4 backfire en ze gaan niet meer dicht
Hoi hoiquote:
Die is net als ik druk aan het werkquote:
quote:
quote:
Al een gastank gekocht voor in de achtertuin?quote:
gaat ie z'n scheetjes opvangen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Al een gastank gekocht voor in de achtertuin?
Sunny side upquote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hele of kapotte dooiers? sunny side up of beide zijden gebakken?
Nee joh hoezo?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Al een gastank gekocht voor in de achtertuin?
Ik heb sinds begin deze maand een nieuw (flexibel) contract bij eneco.quote:
Trek wel een trui extra aan. Alleen koken wordt wat lastig hier zonder gasquote:
Ze verwachten bij mij dat ik 900-1100 terug krijg.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb sinds begin deze maand een nieuw (flexibel) contract bij eneco.
Betaal ietsjes meer maar niet schokkend.
Best grappig dat na een maand er al staat dat ze verwachten dat ik op mijn jaarnota tussen de 450 en 475 euro terug krijg.
Ik ben bezig om mijn stoppenkast geschikt te maken voor koken op inductie. Dat zal wel iets gaan schelen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Trek wel een trui extra aan. Alleen koken wordt wat lastig hier zonder gas
Ja doe ik ook altijd hoor. Ook nu weer nu de bedragen iets hoger liggen vanwege het gas. Speel altijd op safe.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze verwachten bij mij dat ik 900-1100 terug krijg.
Helemaal prima. Betaal liever iets meer door het jaar heen dan dat ik straks mag terug betalen
eens.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze verwachten bij mij dat ik 900-1100 terug krijg.
Helemaal prima. Betaal liever iets meer door het jaar heen dan dat ik straks mag terug betalen
echt!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb sinds begin deze maand een nieuw (flexibel) contract bij eneco.
Betaal ietsjes meer maar niet schokkend.
Best grappig dat na een maand er al staat dat ze verwachten dat ik op mijn jaarnota tussen de 450 en 475 euro terug krijg.
zou ook niet aan een warmtepomp beginnenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben bezig om mijn stoppenkast geschikt te maken voor koken op inductie. Dat zal wel iets gaan schelen.
Dat warmtepomp gelul geloof ik nog niet zo in eerlijk gezegd.
Ja dat kan ik hier ook doen maar is voor eigen rekening en dat ga ik niet doen in een huurwoning. En heb 6 maanden terug een nieuwe kookplaat gekocht dus beetje zonde om dan nu alweer over te stappen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben bezig om mijn stoppenkast geschikt te maken voor koken op inductie. Dat zal wel iets gaan schelen.
Dat warmtepomp gelul geloof ik nog niet zo in eerlijk gezegd.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat kan ik hier ook doen maar is voor eigen rekening en dat ga ik niet doen in een huurwoning. En heb 6 maanden terug een nieuwe kookplaat gekocht dus beetje zonde om dan nu alweer over te stappen.
Desnoods ga ik op het balkon fik stoken om boven te koken
Wel lekker icm zonnepanelenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou ook niet aan een warmtepomp beginnen
je betaald je dan scheel aan elektriciteit
wat voor een? een gaggenau?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:59 schreef greysbones het volgende:
ik heb een prachtig duur fornuis op gas
dus die doe ik ook niet maar zo weg
ik geloof dat je behoorlijk veel meer gaat verbruikenquote:
Ik denk dat het voor de meeste mensen schokkend is omdat ze altijd het advies bedrag van de energiemaatschappij aanhouden. Zodat ze precies net uit komen op de jaarnota. Dan gaat je nieuwe termijnbedrag wel ineens extreem omhoog ja. Terwijl als je altijd al iets meer betaalde dan het advies je vaak andere verhalen hoort dat het juist weer meevalt.quote:
hoe bevalt dat die drie ovens? Hoe vaak gebruik je dat?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
niet zo duur![]()
een Stoves
100 cm 3 ovens
hier als het goed is geld terugquote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de meeste mensen schokkend is omdat ze altijd het advies bedrag van de energiemaatschappij aanhouden. Zodat ze precies net uit komen op de jaarnota. Dan gaat je nieuwe termijnbedrag wel ineens extreem omhoog ja. Terwijl als je altijd al iets meer betaalde dan het advies je vaak andere verhalen hoort dat het juist weer meevalt.
er gebruik er voornamelijk 1quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe bevalt dat die drie ovens? Hoe vaak gebruik je dat?
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou ook niet aan een warmtepomp beginnen
je betaald je dan scheel aan elektriciteit
Ik heb gekeken voor zonnepanelen maar mijn dak is daar niet geschikt voor. Heb een boogconstructie.quote:
Dat is wel jammerquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:01 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gekeken voor zonnepanelen maar mijn dak is daar niet geschikt voor. Heb een boogconstructie.
Opzich wel jammer want ik woon uitermate gunstig qua zon.
Ik wil als ik groot ben een goede oven in de keuken en een wat duurdere broodbakoven in de bijkeuken.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
er gebruik er voornamelijk 1
de andere enkel met kerst ofzo
en ook geen schuur of veranda waar ze op kunnen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:01 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gekeken voor zonnepanelen maar mijn dak is daar niet geschikt voor. Heb een boogconstructie.
Opzich wel jammer want ik woon uitermate gunstig qua zon.
ik ben nog steeds blij dat ik dit fornuis heb gekocht destijdsquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik wil als ik groot ben een goede oven in de keuken en een wat duurdere broodbakoven in de bijkeuken.
Mja ik wil een fatsoenlijke oven waar stoom bij kan voor brood.. En wil wat meer dan 1 brood tegelijk bakken zeg maar.. Dus bv. een Rofco 'erbij' of iets in die richtingquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben nog steeds blij dat ik dit fornuis heb gekocht destijds
1 oven is groot en passen zeker 6 plaatpizza's in bijvoorbeeld
en het gasfornuis ook lekker ruim zodat je nooit zit te klieren met pannen
en een grill gedeelte
dat ik amper gebruik
en ga je dat vaak doen denk je?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja ik wil een fatsoenlijke oven waar stoom bij kan voor brood.. En wil wat meer dan 1 brood tegelijk bakken zeg maar.. Dus bv. een Rofco 'erbij' of iets in die richting
heb een plafond unit(die afzuigt naar buiten)quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:06 schreef FranticDJ het volgende:
Maar zou ook een inductieplaat van minimaal 90 cm breed willen.
En een afzuigkap die rechtstreeks naar buiten afzuigt
dan is het zeker de moeite waardquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in m'n vorig huis bakte ik wekelijks brood, voor de hele week en regelmatig ook voor anderen)
ja mn ouders ook.. m'n moeder zou nu kiezen voor een ingebouwde. maar dat zijn ook vaak recirculatie apparaten.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb een plafond unit(die afzuigt naar buiten)
spijt van
duur en doet het gewoon niet goed genoeg
vind ik ook waardeloos inderdaadquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja mn ouders ook.. m'n moeder zou nu kiezen voor een ingebouwde. maar dat zijn ook vaak recirculatie apparaten.
ja dat heb ik dus nuquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind ik ook waardeloos inderdaad
moet je toch elke keer weer een filter bij halen
precies dat dusquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus nuen die filters zijn al niet meer verkrijgbaar
Ja groot dakterras maar dat zit qua zonuren net aan de verkeerde kantquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
en ook geen schuur of veranda waar ze op kunnen?
mooi balen!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja groot dakterras maar dat zit qua zonuren net aan de verkeerde kant
Of ik moet een gedeelte van mijn tuin opofferen maar dat is echt een absolute no go hierquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooi balen!
misschien nog even geduld
ze zijn druk bezig met dakpannen met zonnecellen erop
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan helemaal naar godverdomme Duitsland rijden met een halve tank, mijn tank volgooien, helemaal naar huis rijden, en dan met een halve tank eindigen. Je hebt er geen zak aan, maar dan heb je wel goedkoop getankt
Ik heb gister nog in België getankt op kosten van de zaakquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan helemaal naar godverdomme Duitsland rijden met een halve tank, mijn tank volgooien, helemaal naar huis rijden, en dan met een halve tank eindigen. Je hebt er geen zak aan, maar dan heb je wel goedkoop getankt
WC dacht ikquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Ga je die op hangen in de woonkamer of slaapkamer?
iddquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:58 schreef Schakeltopia het volgende:
was toch code speciaal vandaag. blij met dooie mus weer
Komen nog meer buien.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:58 schreef Schakeltopia het volgende:
was toch code speciaal vandaag. blij met dooie mus weer
mooie dingen!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee dan kunnen bezoekers er ook een fapje op doen zodat ik er geen last van heb
Het voelt hier warmer aan dan het daadwerkelijk is.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanmorgen scheen de zon heerlijk was t ook nog best wel warm. en in de middag zon weg en koud brr
Ah netjes in de wc pot ik snap hetquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee dan kunnen bezoekers er ook een fapje op doen zodat ik er geen last van heb
Hier niet brr.. Vrijdag wel zonnig weerquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Het voelt hier warmer aan dan het daadwerkelijk is.
al die squirtende deernes..quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah netjes in de wc pot ik snap het
Temperatuur gaat iets omhoog gelukkig.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier niet brr.. Vrijdag wel zonnig weer
bartjequote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:08 schreef FranticDJ het volgende:
oh rijst met bonen
Groninger rijsttafel?
Kloptquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
rijst moet altijd nog even staan he, althans bij mij
oh geen idee.. maak bijna nooit rijstquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
rijst moet altijd nog even staan he, althans bij mij
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh geen idee.. maak bijna nooit rijst
saus met rijst bedoel jequote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik hou wel van rijst met een sausjeof nasi
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:11 schreef Schakeltopia het volgende:
ik eet best vaak rijst. lekker en makkelijk wel
Ik was laatst bijna een heel pak rijst kwijt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:11 schreef Schakeltopia het volgende:
ik eet best vaak rijst. lekker en makkelijk wel
hahahaquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik was laatst bijna een heel pak rijst kwijt.
Mijn dochter had op school geleerd hoe e stressballen moest maken.
Ja leuk idee hoor.
jij helemaal met stress in je ballen bij die lerares verhaal gaan halen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik was laatst bijna een heel pak rijst kwijt.
Mijn dochter had op school geleerd hoe e stressballen moest maken.
Ja leuk idee hoor.
Rijstepapquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik hou wel van rijst met een sausjeof nasi
Hoe werkt dat danquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:24 schreef FranticDJ het volgende:
Ik bak rijstevlaai altijd zonder deegbodem
Mja heb een recept ergens en die flikker ik zo in een vorm. Bak ik. Stort ik. en dan heeft de buitenkant een 'korstje' gevormd. Veel lekkerder dan die gortdroge standaard vlaaidegen of bladerdeeg.quote:
Ga ik volgende keer ook eens proberen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja heb een recept ergens en die flikker ik zo in een vorm. Bak ik. Stort ik. en dan heeft de buitenkant een 'korstje' gevormd. Veel lekkerder dan die gortdroge standaard vlaaidegen of bladerdeeg.
spannend!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Soms denk je dat. Bij een naderende onweersbui ofzo
https://nl.pinterest.com/pin/516788125993278885/ zoiets is t recept.. geen zin om nu te gaan zoekenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga ik volgende keer ook eens proberen.
Thanks, heb hem gebookmarkedquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://nl.pinterest.com/pin/516788125993278885/ zoiets is t recept.. geen zin om nu te gaan zoeken
Ik ookquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
Zo, ik heb mijn 10k stappen weer gehaald vandaag
Ik winquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
Zo, ik heb mijn 10k stappen weer gehaald vandaag
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja heb een recept ergens en die flikker ik zo in een vorm. Bak ik. Stort ik. en dan heeft de buitenkant een 'korstje' gevormd. Veel lekkerder dan die gortdroge standaard vlaaidegen of bladerdeeg.
Als je telefoon krijgt en ze zeggen: "we komen over ongeveer een half uurtje even een bakkie doen"quote:
Nu zet Aloa een TRquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:43 schreef maily het volgende:
[..]
Als je telefoon krijgt en ze zeggen: "we komen over ongeveer een half uurtje even een bakkie doen"
Schrik
Zoveel haal ik ook makkelijk als ik mijn smart watch om mijn fap arm doequote:
Ding dongquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen, als users (zoals jij) mij een kogel door mijn kop willen schieten.
Kuch !!!!quote:
Daar heeft iedereen het over.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga eindelijk beginnen aan seizoen 4 van stranger things![]()
Is ook een heel goede seriequote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar heeft iedereen het over.
[ afbeelding ]
hallo allerleukste DILFquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:31 schreef dud0r het volgende:
hallo schatjes en patatjes, sletjes en kroketjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |