SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Wat ik zelf altijd heb (ook met de dierenarts trouwens). Dat je voor 1 ding gaat maar dat ze ineens nog 10 dingen vinden.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat is dat toch voor magisch effect van tandartsen.Ik hoef alleen maar voor vormpjes te happen en toch ben ik nerveuzig.
Stereotypering in kinderseriesquote:Op maandag 30 mei 2022 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat is dat toch voor magisch effect van tandartsen.Ik hoef alleen maar voor vormpjes te happen en toch ben ik nerveuzig.
Eén wortelkanaalbehandeling en elk bezoek voelt als een uurtje Guantanamo Bayquote:Op maandag 30 mei 2022 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stereotypering in kinderseries
Mwah, meer het "hulpeloze in je bakkes graven", denk ik.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk eerder omdat tandartsen vaak sociaal een beetje awkward zijn.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Steek je hand op als het zeer doetquote:Op maandag 30 mei 2022 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk eerder omdat tandartsen vaak sociaal een beetje awkward zijn.
M'n laatste keer is alweer even geleden, maar ik weet nog wel dat ik niet perse fan was nee.quote:
Geven lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:09 schreef UitStraling het volgende:
En een wortelkanaalbehandeling is nu eenmaal net wat minder prettig dan een blowjob.
Moet je maar beter poetsenquote:Op maandag 30 mei 2022 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén wortelkanaalbehandeling en elk bezoek voelt als een uurtje Guantanamo Bay
Oh, die andere ook wel hoor.quote:
5quote:Op maandag 30 mei 2022 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Mijn tandarts is heel lief. Die telt af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |