begrijpelijk.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de ontsteking zit in één been maar ze halen ze er allebei af, anders loopt ze zo raar.
Oh ja, jij houdt ook niet zo van medische dingen toch?quote:Op maandag 30 mei 2022 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Er is geen ander onderwerp dus praat ik hier maar over mee.
Blade runner jongen.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
begrijpelijk.
meteen rolstoeltje er bij
Ja, anders krijgt ze een scheve rug.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de ontsteking zit in één been maar ze halen ze er allebei af, anders loopt ze zo raar.
Klopt daarom vraag ik aan mijn huisarts advies en trek ik weinig meer aan van het internet.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, jij houdt ook niet zo van medische dingen toch?
Ja, logisch hoor. Jezus, zo’n ontdekking doen als je wakker wordt en dan die hele rollercoaster ride erna.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook nog een beetje van de leg
ja hoor geen probleemquote:Op maandag 30 mei 2022 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wijken? Neem je Bos' werk er ook meteen bij?
Nog niet, duurt zo lang tot m'n avondeten dan.quote:
wordt ballie de nieuwe Marlou van Rhijn?quote:
Gelukkig kan ik hier lekker ouwehoeren.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, logisch hoor. Jezus, zo’n ontdekking doen als je wakker wordt en dan die hele rollercoaster ride erna.
Is ook wel weer zo.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog niet, duurt zo lang tot m'n avondeten dan.
Heb m'n lunch wel al opgegraven uit m'n tas, maar meh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |