quote:"Zoals een bloem de zon nodig heeft om bloem te worden, zo heeft een mens de liefde nodig om mens te worden.." - Phil Bosmans
Je mag hem van mij aanpassen hoorquote:
Nee. Heb dat nooit door.quote:
Ik ook niet hoor, ging kijken of jij al antwoord had gegeven en zag geen topicquote:
😭quote:Op maandag 30 mei 2022 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ging kijken of jij al antwoord had gegeven en zag geen topic
Zag dat ik laatste post had, nog even gewacht maar geen Laf
Er zijn er die er echt op letten hoever het is met de posten voor men de laatste post kan zetten..quote:
Ik post (per ongeluk) gewoon door het slotje heen.quote:Op maandag 30 mei 2022 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn er die er echt op letten hoever het is met de posten voor men de laatste post kan zetten..
Ik kijk daar nooit naar eerlijk gezegd.
Ook herkenbaarquote:Op maandag 30 mei 2022 08:01 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik post (per ongeluk) gewoon door het slotje heen.
quote:Op maandag 30 mei 2022 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook herkenbaarHebben er ook meer last van
Ik heb ooit vogels gehad als huisdieren.quote:Op maandag 30 mei 2022 06:44 schreef Dotteke het volgende:
Welkom in het enige echte F&L SC-topic!
Hier geen geneuzel over wie wie wel of niet begrijpt, geen gedoe over of God subjectief is, maar wel extreem toffe mensen die extreem toffe dingen bespreken, zoals bier, mooie vrouwen en huisdieren.
Quote van de dag:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook en vissen en een hond, een mooie vrouw heb ik nooit gehadquote:Op maandag 30 mei 2022 08:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb ooit vogels gehad als huisdieren.
Je kan deze ook gewoon sluiten en een nieuwe maken,quote:Op maandag 30 mei 2022 08:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ga deze gewoon vullen met mijn gelul en dan het in de gaten houden.
Dat is ook geen huisdier.quote:Op maandag 30 mei 2022 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook en vissen en een hond, een mooie vrouw heb ik nooit gehad
quote:Op maandag 30 mei 2022 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan deze ook gewoon sluiten en een nieuwe maken,
We zijn al hard op weg naar post 301quote:
Dat ben je toch gewoon zelfquote:Op maandag 30 mei 2022 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook en vissen en een hond, een mooie vrouw heb ik nooit gehad
Ja die OP ga ik lekker eens aanpassen.quote:Op maandag 30 mei 2022 08:44 schreef Dotteke het volgende:
Er staat ook mooie vrouwen en bier bij![]()
toffe dingen bespreken, zoals bier, mooie vrouwen en huisdieren.
A die is weg?quote:Op maandag 30 mei 2022 08:45 schreef Dotteke het volgende:
Even @:Leonos vragen die telt wel even naar 301
quote:Op maandag 30 mei 2022 08:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja die OP ga ik lekker eens aanpassen.
Nog nooit een foto van gezien.quote:
Ik ben een roze beertjequote:Op maandag 30 mei 2022 08:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Nog nooit een foto van gezien.
En ben jij ook zo mooi?
Dat is zeker waar,quote:
Een nieuwe quote bijvoorbeeld.quote:
Ben benieuwdquote:
Care natuurlijkquote:
Snap niet waarom niet elke nieuwe SC een nieuwe quote?quote:
Ik zeg je eerlijk, kijk nooit de OP Of men moet ergens op wijze dan ga ik kijkenquote:Op maandag 30 mei 2022 08:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Snap niet waarom niet elke nieuwe SC een nieuwe quote?
Er mag ook wel wat over mooie mannen staan hoor.quote:Op maandag 30 mei 2022 08:44 schreef Dotteke het volgende:
Er staat ook mooie vrouwen en bier bij![]()
toffe dingen bespreken, zoals bier, mooie vrouwen en huisdieren.
En wijn?quote:Op maandag 30 mei 2022 08:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Er mag ook wel wat over mooie mannen staan hoor.
Enige SC van FOK! waar men moet nadenken om het nieuwe deel te openen. Zou cool zijn.quote:Op maandag 30 mei 2022 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg je eerlijk, kijk nooit de OP Of men moet ergens op wijze dan ga ik kijken
Ja, bier is voor VBL, ONZ, en KLB.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2022 08:51 schreef laforest het volgende:
[..]
[ [url=https://flyingmycolors.myfreesites.net/x/cdn/?https://storage.googleapi(...)n_400.png]afbeelding[/url] ]
Interessant.
Heb er een nieuwe quote ingezet meneerquote:Op maandag 30 mei 2022 08:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Er mag ook wel wat over mooie mannen staan hoor.
JIj hebt er al vroeg zin inquote:
Daarom open jij nooit een nieuw deelquote:Op maandag 30 mei 2022 08:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Enige SC van FOK! waar men moet nadenken om het nieuwe deel te openen. Zou cool zijn.
Nah, hoeft nog niet, hoorquote:
Ja dat lijkt mij ook. Ik ben morgen de gelukkige, en het domme is ik heb het zelf ingeplandquote:Op maandag 30 mei 2022 08:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nah, hoeft nog niet, hoor
Erover posten is op dit moment nog ruim voldoende. Heb ook nog twee vergaderingen vandaag, dus lijkt me wel handig om daar nuchter te verschijnen
quote:Op maandag 30 mei 2022 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er een nieuwe quote ingezet meneer
Uhm, ik sla over.quote:
quote:
Anders ga ik gewoon een foto van mezelf in de OP zetten.quote:
Ga je gangquote:Op maandag 30 mei 2022 09:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Anders ga ik gewoon een foto van mezelf in de OP zetten.
Eerst deze vollullen.quote:
quote:
Misschien moet ik een quote uit mijn eigen werk kiezen.quote:
Prima,quote:Op maandag 30 mei 2022 09:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Misschien moet ik een quote uit mijn eigen werk kiezen.
Dat is vroegquote:
Ja, en toen was ik al een uur op pppfquote:Op dinsdag 31 mei 2022 06:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat is vroeg
Mogguh.
Lekkere koffie, mits heet.
Ohquote:Op dinsdag 31 mei 2022 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en toen was ik al een uur op pppfeen bakkie hete koffie
Ik hou mijn staandequote:
Oh, jemig. En je bent al lang wakker (en meetings zijn al zo slaapverwekkendquote:Op dinsdag 31 mei 2022 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou mijn staande
Nog een drukke dag ook vandaag
Zometeen komt de ruitenzetter, ze moeten de glaslaten weghalen, opnieuw kitten latten er weer voor afkitten
Dan vanmiddag vergadering van 14 uur tot 16.30 ur en dan vanavond een korte ingelaste vergadering van 18.30 uur tot 19.30 uur en dan aansluitend een overleg tot 21.30 uur.
Als ik er aan denk ben ik nu al moe
Ik kijk hoelang ik het vol houdt met deze pijn
Ik ga eerst kijken hoe het gaat, kan altijd nog afhakenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 06:49 schreef laforest het volgende:
[..]
Oh, jemig. En je bent al lang wakker (en meetings zijn al zo slaapverwekkend)
Ja, anders moet je dat gewoon melden dat het niet gaat door de pijn.
Dat kun jijzelf het beste beoordelen. Succes.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga eerst kijken hoe het gaat, kan altijd nog afhaken
Pijn heb ik toch of ik nu hier zit of daar.
Maar als het te erg wordt ga ik wel naar huis
Kijk jij Star Wars? 🤔quote:Op dinsdag 31 mei 2022 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga eerst kijken hoe het gaat, kan altijd nog afhaken
Pijn heb ik toch of ik nu hier zit of daar.
Maar als het te erg wordt ga ik wel naar huis
Nee, niet echt mijn dingquote:
Nooit opgeven voor je begint. Opgeven kan altijd nogquote:Op dinsdag 31 mei 2022 06:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat kun jijzelf het beste beoordelen. Succes.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit opgeven voor je begint. Opgeven kan altijd nog
Gisteren nog een leuke dag gehad?quote:
Ja, was erg gezellig.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren nog een leuke dag gehad?
Wat ga jij doen als je zoon straks leerplichtig is?
Gaat hij dan daar naar school of ga je verkassen?
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 07:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, was erg gezellig.
Hmm, intensief aan mijn boeken werken zonder afleiding, en wil graag aan mijn PhD beginnen.
Hij is 3-talig. Gaat dan naar een private school, niet public.
Je wilt echt het topic snel vol hebbenquote:
3talig, Engels Nederlands en Grieks?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 07:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, was erg gezellig.
Hmm, intensief aan mijn boeken werken zonder afleiding, en wil graag aan mijn PhD beginnen.
Hij is 3-talig. Gaat dan naar een private school, niet public.
😖😖😖quote:Op dinsdag 31 mei 2022 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Je wilt echt het topic snel vol hebben
Jep.quote:
Heb al een OP klaarstaan.quote:
Hoeveel talen spreek je zelf dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 07:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Jep.
Als hij iets ouder is, dan ga ik hem nog meer talen leren.
Nou snel posten dan maarquote:
Je woont in Griekenland?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 07:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Jep.
Als hij iets ouder is, dan ga ik hem nog meer talen leren.
Drukte verkeerde knopquote:
Okem ik doe meequote:
Hey Mss Slyquote:
Ik vind dat zo grappig aan FOK! In gedachten plaats je mensen toch snel onbewust in NL, terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo hoeft te zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 07:56 schreef laforest het volgende:
[..]
Drukte verkeerde knop
Antwoord
O.a., maar op het moment mijn hoofdzetel.
Goedemorgenquote:
Getrouwd met een Griekse.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind dat zo grappig aan FOK! In gedachten plaats je mensen toch snel onbewust in NL, terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo hoeft te zijn.
Hoe ben je daar terechtgekomen?
De liefdequote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Getrouwd met een Griekse.
Ja, snap ik. Ben gewoon in Nederland geboren en getogen hoor.
Ja echt een druk dagje vandaag,quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Goedemorgen
Drukke dag voor de boeg jij. Wat rot van die zenuwpijnen. Ik kan me er gelukkig niets bij voorstellen, alleen dat een leven met constante pijn me echt heel vreselijk lijkt
Nee, net een jaar. Eerst werkte ik voor een werkgever overal in Europa. Echter, nu hoef ik niet meer te werken (nee ik ben geen 65 plusser of arbeidsongeschiktheid) en daarom nu lekker hier.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De liefde
Woon je daar al lang?
Ik had altijd de stiekeme droom om ook eens een tijdje ergens in het buitenland te wonen. Maar ja, dat bereik je niet met dromen alleen, natuurlijk
Waar zou je nog graag een keer willen wonen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, net een jaar. Eerst werkte ik voor een werkgever overal in Europa. Echter, nu hoef ik niet meer te werken (nee ik ben geen 65 plusser of arbeidsongeschiktheid) en daarom nu lekker hier.
Ik heb ook in Ierland, VK en ook Oostenrijk gewoond.
Volg je dromen.
Sloveniė en Canada.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar zou je nog graag een keer willen wonen?
Gaat dat nog gebeuren denk je?quote:
Ik ga niet meer in Canada wonen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat dat nog gebeuren denk je?
Gaat strak wel wat moeilijker natuurlijk als die kleine wat groter wordt
Ben er nooit geweest, maar ik ben ook niet zo reizigerquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ga niet meer in Canada wonen.![]()
Sloveniė ga ik wellicht een vakantiehuis kopen en anders regelmatig op vakantie. Kom er regelmatig. Zo klein, zo mooi, zo relaxed.
Het is er erg mooi.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er nooit geweest, maar ik ben ook niet zo reiziger
Dat ziet er zeker heel mooi en knus uit zegquote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:01 schreef laforest het volgende:
[..]
Het is er erg mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hieronder rechts zit ik met enige regelmaat een wijntje te nuttigen. De stad van de liefde, Ljubljana.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog veeeeel meer voor zo'n klein landje. Ik combineer het vaak met een bezoek aan een vriend (die graaf van die ganzenveerpen) in Venetiė en Pordenone woont.
Heel erg.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ziet er zeker heel mooi en knus uit zeg
Kan mij voorstellen dat je daar wel wilt wonen.quote:
Niet voor altijd, maar een jaartje (of 2) zou ik leuk vinden (of vakantiehuisje kopen en gewoon gaan wanneer ik wil).quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen dat je daar wel wilt wonen.
Is ie al vol?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen dat je daar wel wilt wonen.
Nog niet op de helft. post eens doorquote:
Vind je zwart leuker dan blauw?quote:
Want?quote:
Omdat Smurfen over het algemeen blauw zijn en zwart geen kleur is.quote:
Wij zijn blauw, dus vallen we onder de smurfenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat Smurfen over het algemeen blauw zijn en zwart geen kleur is.
Dotteke is wel een heel smurfige naam.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij zijn blauw, dus vallen we onder de smurfen
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Dotteke is wel een heel smurfige naam.
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit over Sloveniė nagedacht, maar dit ziet er wel heel prachtig uitquote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:01 schreef laforest het volgende:
[..]
Het is er erg mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hieronder rechts zit ik met enige regelmaat een wijntje te nuttigen. De stad van de liefde, Ljubljana.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog veeeeel meer voor zo'n klein landje. Ik combineer het vaak met een bezoek aan een vriend (die graaf van die ganzenveerpen) in Venetiė en Pordenone woont.
Zo oud ben ik heul nietquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:48 schreef Dotteke het volgende:
Laforest, de filosoof smurf![]()
[ afbeelding ]
Prachtig land voor vakantie.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit over Sloveniė nagedacht, maar dit ziet er wel heel prachtig uit
Smurfen lijken ouder dan ze zijn.quote:
Komt van de decaf.quote:
Omdat ze blauw zijnquote:
Gaat op het lijstje!quote:
Hoe werkt dat dan?quote:
Kan ik aanraden.quote:
Veel plezier en tot laters.quote:
Oogt niet zo fris en fruitig, natuurlijk!quote:
Succes met alle druktequote:
Ons lijstje wordt ineens langquote:
Ik vind mijn FOK! blauw best fris en fruitig.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Oogt niet zo fris en fruitig, natuurlijk!
Wel eens een fris blauw blaadje gezien? Of een fruitig blauw appeltje?
Aww leuk toch? Hoop dat mijn zoontje later ook veel wil reizen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ons lijstje wordt ineens lang
Dochter was tot voor kort niet heel avontuurlijk en wilde graag op vakantie naar iets dat ze al kende.
Ineens (ze wordt 13 over twee maanden) is de wereld groot, interessant en geweldig om te ontdekken. Dus nu is het lijstje ineens gegroeid van 'camping Frankrijk' naar Griekenland, Italiė, Japan, VS, Engeland, Duitsland, Scandinaviė....meer wensen dan tijd
Heel leuk! Een van de leukste dingen, vind ik, reizen met je kind. Jammer is alleen dat je aan de vakanties vastzit. Maar we gaan nog wel wat mooie reizen maken als het coronatechnisch dadelijk allemaal weer een beetje gewoon kan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Aww leuk toch? Hoop dat mijn zoontje later ook veel wil reizen.
Dat is wel redelijk fris en fruitigquote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:21 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vind mijn FOK! blauw best fris en fruitig.
Mijn zoontje is net 3 maar heeft al best vaak gevlogen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heel leuk! Een van de leukste dingen, vind ik, reizen met je kind. Jammer is alleen dat je aan de vakanties vastzit. Maar we gaan nog wel wat mooie reizen maken als het coronatechnisch dadelijk allemaal weer een beetje gewoon kan.
Toen mijn dochter jonger was, hebben we ook wel wat reisjes gemaakt. Naar Antalya, daar woonden vrienden van ons, en naar Egypte, vaak naar Frankrijk ook, Berlijn, Kopenhagen. Maar op een bepaald moment was haar reisdrang er gewoon even niet. En met een kind dat niet wil op reis gaan, is niet echt heel relaxtquote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Mijn zoontje is net 3 maar heeft al best vaak gevlogen.
Ja, zodra hij naar school moet wordt het lastiger. 😖
Snap ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Toen mijn dochter jonger was, hebben we ook wel wat reisjes gemaakt. Naar Antalya, daar woonden vrienden van ons, en naar Egypte, vaak naar Frankrijk ook, Berlijn, Kopenhagen. Maar op een bepaald moment was haar reisdrang er gewoon even niet. En met een kind dat niet wil op reis gaan, is niet echt heel relaxtDus een aantal jaren naar een bekende camping in Frankrijk. Wel in een heel toffe omgeving met heel interessante bezienswaardigheden als archeologische sites, kastelen, mooie natuur en grotten
Mogguhquote:
Morguhquote:Op woensdag 1 juni 2022 05:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Mogguh
Koffie please.
Alles goed gegaan gisteren?
Bijnaquote:
Dankjewelquote:Op woensdag 1 juni 2022 05:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguhen een bakkie
![]()
Ja alles goed gegaan, maar was kapotski heb het wel allemaal uitgezeten
Hmmm was erg vermakelijk in KLB gisteren.quote:Op woensdag 1 juni 2022 05:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna![]()
Had wel verwacht dat je gisteren meer gepost zou hebben om eerder bij post 300 te zijnn
Ja man 3.45 stond ik al weer beneden.quote:Op woensdag 1 juni 2022 05:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Dankjewel
Ik ben trots op je hoor!
En toch weer vroeg op.
O daar kom ik eigenlijk nooit, maaruhhhhh je moet het hier volposten niet daarquote:Op woensdag 1 juni 2022 05:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Hmmm was erg vermakelijk in KLB gisteren.
Ik kwam er achter dat ik nog geen 4 huidige nieuwe popartiesten ken.
Ik was om 6 op. Wordt lekker warm vandaag.quote:Op woensdag 1 juni 2022 05:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja man 3.45 stond ik al weer beneden.
Vanmorgen al weer wat stukken de deur uitgedaan. Klaar is maar klaar denk ik dan.
Ja maar, maarquote:Op woensdag 1 juni 2022 05:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar kom ik eigenlijk nooit, maaruhhhhh je moet het hier volposten niet daar![]()
Ik ken wel nummers van nu heb vaak radio 538 aan staan overdag, maar namen ben ik ook geen held in.
Het is hier best fris de afgelopen dagen niet echt lekker lenteweer. Toen ik gisteren naar huis reed begon het net weer te regenen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 05:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik was om 6 op. Wordt lekker warm vandaag.
Ja echt wel. Goed werk van je hoor. Scheelt straks ook weer.
Op een of andere manier luister ik die reclames niet. Ik heb ze denk ik geblokkeerd in mijn orenquote:Op woensdag 1 juni 2022 05:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja maar, maar
Oh, ik ken ze ook niet als nummers. Ik luister alleen classic FM soms. Geen tijd voor radio met van die troep en reclames tussenin.
Juni vandaag.quote:Op woensdag 1 juni 2022 05:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hier best fris de afgelopen dagen niet echt lekker lenteweer. Toen ik gisteren naar huis reed begon het net weer te regenen.
Ik heb het helemaal geblokkeerd.quote:Op woensdag 1 juni 2022 05:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op een of andere manier luister ik die reclames niet. Ik heb ze denk ik geblokkeerd in mijn oren
Ja van mij mag het iedere dag wel even regenen, in de nachtelijke uurtjesquote:Op woensdag 1 juni 2022 05:59 schreef laforest het volgende:
[..]
Juni vandaag.
Zomer komt eraan.
Van mij mag het best 1 keer per week regenen hier.
Vind het altijd wel gezellig een beetje muziek, een beetje gebabbel, Beetje humor en tussen door wat nieuws. Wat nu de laatste tijd niet echt leuk meer is trouwensquote:Op woensdag 1 juni 2022 06:00 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal geblokkeerd.
Ik kan het niet aanhoren.
Nog maar 140 berichtenquote:Op woensdag 1 juni 2022 06:01 schreef laforest het volgende:
[..]
Zien jullie dat?? Half al weer vol @:CharlesKinbote @:Libertarisch @:hoatzin
Het is goed voor de grond hierquote:Op woensdag 1 juni 2022 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja van mij mag het iedere dag wel even regenen, in de nachtelijke uurtjes
Ik houd van muziek die mijn denk stimuleert, niet afkapt.quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het altijd wel gezellig een beetje muziek, een beetje gebabbel, Beetje humor en tussen door wat nieuws. Wat nu de laatste tijd niet echt leuk meer is trouwens
Wat voor muziek hou jij danquote:Op woensdag 1 juni 2022 06:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik houd van muziek die mijn denk stimuleert, niet afkapt.
Hier een mok voor je:quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zit aan m'n tweede mok. Uit de cafetičre.
Hey Makrelisquote:Op woensdag 1 juni 2022 06:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zit aan m'n tweede mok. Uit de cafetičre.
Klassiek, vooral strijkkwartetten en opera.quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor muziek hou jij dan
Ik luister ehet liefste rock of blues
Klassieke muziek word ik helemaal dol van
Sommige muziek van deze tijd vind ik ook wel leuk
Ik schrik niet zo snel hoorquote:Op woensdag 1 juni 2022 06:10 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hall0n.Niet schrikken. Ik ben van de KLB.
Cool.quote:
Daar loop ik dus hard voor weg, vooral viool muziekquote:Op woensdag 1 juni 2022 06:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Klassiek, vooral strijkkwartetten en opera.
Ik houd wel van Guns n Roses en Alice Cooper enzo.
Black metal.
Voornamelijk klassiek.
Ik ookquote:Op woensdag 1 juni 2022 06:10 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hall0n.Niet schrikken. Ik ben van de KLB.
? Waar?quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:12 schreef laforest het volgende:
[..]
Cool.
Dus ja, paars. Ziet er zo vriendelijk uit. Dan wil ik daar zwemmen.
Huhquote:Op woensdag 1 juni 2022 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar loop ik dus hard voor weg, vooral viool muziek
Nee, aan mij niet besteed klassieke muziek, word er altijd opgefokt van
IK was al hier toen FOK! even down (zoals iedere nacht) was Ben toen maar wat anders gaan doenquote:
Ik had het met Laforest over zwemmen in Aziė en ik doelde zelf op Palawan. Check maar ff Google. Echt heel mooi daar. Ik ben 'r drie keer drie weken geweest.quote:
Behalve van klassieke muziek.quote:
FOK! was down?quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK was al hier toen FOK! even down (zoals iedere nacht) was Ben toen maar wat anders gaan doen
Van deze inderdaad niet maar ik vind het ook niet mooi, de foto's er bij dan wel weerquote:Op woensdag 1 juni 2022 06:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Huh
Opgefokt?
Kun je echt zeggen dat je hiervan opgefokt raakt?
Geloof ik niks van.
Om vier uur is dat. Server reboot.quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:17 schreef laforest het volgende:
[..]
FOK! was down?
Mijn leven, wat doen ze!!
Ik ga Google zo even vragen,quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:15 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik had het met Laforest over zwemmen in Aziė en ik doelde zelf op Palawan. Check maar ff Google. Echt heel mooi daar. Ik ben 'r drie keer drie weken geweest.
Waren in KLB ook aan het kletsen.quote:
Daar wil ik wel voor weglopen inderdaad.quote:
Niet mooi?quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van deze inderdaad niet maar ik vind het ook niet mooi, de foto's er bij dan wel weer
quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar wil ik wel voor weglopen inderdaad.
Maar schrikken is weer wat anders
Slapen jullie überhaupt?quote:
Iedere nacht rond 3.30 uur meestal 3.38quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:17 schreef laforest het volgende:
[..]
FOK! was down?
Mijn leven, wat doen ze!!
Denk jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja had het al doorquote:
Ik ben om half vijf opgestaan. Om vijf uur de PC aangeslingerd. Om zes uur is er event reset in m'n Star Trek Fleet Command spel. Straks om zeven uur wachtverslag doornemen. Ik ben deze week back up technicus voor de dagdienst.quote:
Dat is best lang.quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedere nacht rond 3.30 uur meestal 3.38
Dan ligt FOK! er even uit soms 20 min of langer
Voor de spelers in DTS is het vaak een strijd om dan laatste post te hebben, ze hebben dan minimaal 20 punten er bij. Er zijn er bij die er wel eens de wekker voor zetten
Ja, als de radio aanstaat op het werk dan vangen die simpele deuntjes je vanzelf (onder het genot van koffie).quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je![]()
Heb je gehoord dat koffie drinken gezond is je beschermd tegen hart en vaatziekte en bepaalde kankersoorten?
Oh ik weet niet of koffie daar tegen beschermd.quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je![]()
Heb je gehoord dat koffie drinken gezond is je beschermd tegen hart en vaatziekte en bepaalde kankersoorten?
Nee, werd niet opgefokt, heb het zelfs nog opstaan. Maar ik loop er ook niet warm voor.quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Niet mooi?
Wat vind jij wel mooi dan?
Maar je werd niet opgefokt.
Nee, werd niet opgefokt, heb het zelfs nog opstaan. Maar ik loop er ook niet warm voor.quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Niet mooi?
Wat vind jij wel mooi dan?
Maar je werd niet opgefokt.
Geen Star Wars?quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:24 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik ben om half vijf opgestaan. Om vijf uur de PC aangeslingerd. Om zes uur is er event reset in m'n Star Trek Fleet Command spel. Straks om zeven uur wachtverslag doornemen. Ik ben deze week back up technicus voor de dagdienst.
Ik kan dit niet ontcijferen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, werd niet opgefokt, heb het zelfs nog opstaan. Maar ik loop er ook niet warm voor.
Ik vind best veel mooi, maar dan in Rock of blues, soms pop
Magna Carta vond ik ook altijd wel mooi
[..]
Vol
[..]
Hoorde het vannacht in de herhalingen van het nieuws
Leuke ringtone.quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:32 schreef Dotteke het volgende:
Deze vind ik ook mooi ( heb hem als beltone) hahah altijd leuk als je tijdens een vergadering vergeten bent je tel uit te zetten
Ja dat is een dingetje. Men is of van Star Wars of men is een Trekkie. Allebei gaat niet.quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Geen Star Wars?
Klinkt interessant.
Ik ga vandaag lezen en zwemmen. Ik heb weinig te doen vandaag. Wil nog ff N64 spelen.
Ik kon niet meer verzenden, de boel liep vast.quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik kan dit niet ontcijferen.
Weet nog steeds niet wat DTS is.
En je bent posts aan het besparen.
DTS is het DodenTopicSpel in ONZquote:Op woensdag 1 juni 2022 06:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik kan dit niet ontcijferen.
Weet nog steeds niet wat DTS is.
En je bent posts aan het besparen.
O vertel, wat voor muziek is datquote:Op woensdag 1 juni 2022 06:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Leuke ringtone.
Ik heb mijn eigen compositie/muziek as ringtone.
Ook mooi op tijd dusquote:Op woensdag 1 juni 2022 06:24 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik ben om half vijf opgestaan. Om vijf uur de PC aangeslingerd. Om zes uur is er event reset in m'n Star Trek Fleet Command spel. Straks om zeven uur wachtverslag doornemen. Ik ben deze week back up technicus voor de dagdienst.
Ik vind Star Trek next generation wel goed, maar dir shit met William Shatner is echt bagger.quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja dat is een dingetje. Men is of van Star Wars of men is een Trekkie. Allebei gaat niet.
Misschien per ongeluk.quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DTS is het DodenTopicSpel in ONZ
Daar kan je punten verdienen
Volgens mij heb jij daar ook wel eens gepost toch?
Woohooquote:Op woensdag 1 juni 2022 06:39 schreef Dotteke het volgende:
We doen het goed Laf, nog 85 posts wel blijven opletten nu he
Dit vind ik ook mooiquote:
Ga jij niet leuk vinden.quote:
Veelzijdigquote:Op woensdag 1 juni 2022 06:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Ga jij niet leuk vinden.
Nou ja, ik maak ook wel rock, maar mijn ringtone is van mijn latere periode qua muziek. Tegenwoordig componeer en neem ik alleen nog klassieke muziek op.
Heel bekend nummer.quote:
Heerlijk zo af en toequote:
Ik bespeel alle instrumenten op mijn rock/metal opnames.quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veelzijdig
Ik heb gitaar gespeeld, helaas door mijn mankementen lukt dat niet meer
Had een paar gitaren, een paar al verkocht en er staan er nog wat op zolder en bij een vriend van mij
O echt. Ben zelf niet zo van de elektronische muziek. Heb je opnames die ik kan/mag luisteren.quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik bespeel alle instrumenten op mijn rock/metal opnames.
Ja, zeker veelzijdig. Ik maak ook elektronische muziek. 1 van mijn nummers is ook in een film gebruikt.
Dit is ook een lekker nummer.quote:
Jep.quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Ben zelf niet zo van de elektronische muziek. Heb je opnames die ik kan/mag luisteren.
Zegt mij echt niets, heb je linkje waar ik jou werk kan luisteren en niet alleen van de film maar meerdere?quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Jep, film waar Kim Henkel de producer van is.
Jep.
Kim Henkel is van o.a. Texas Chainsaw Massacrequote:Op woensdag 1 juni 2022 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zegt mij echt niets, heb je linkje waar ik jou werk kan luisteren en niet alleen van de film maar meerdere?
DM ik wel btwquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zegt mij echt niets, heb je linkje waar ik jou werk kan luisteren en niet alleen van de film maar meerdere?
Is goedquote:
Morguh Miss_Slyquote:
Heb hem genoteerd even de trailer gekeken is een horror niet zo mijn ding maar ik ga mijn best doenquote:
Daar heb ik niet aan meegewerkt hoor, daar is hij gewoon bekend van.quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem genoteerd even de trailer gekeken is een horror niet zo mijn ding maar ik ga mijn best doen
Het is hier geen school hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:43 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Omdat ik altijd een onvoldoende had voor het vak levensbeschouwing![]()
Mogen hier ook verhalen over 59cm's Weihnachtsstollen en Thüringer worsten? Dan kom ik wel eens posten.quote:
Ik heb een hond dus hoiquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Het is hier geen school hoor.
Hier gaat het om drank huisdieren en mooie mensen
Waarom niet? Lees OP maar.quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:46 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Mogen hier ook verhalen over 59cm's Weihnachtsstollen en Thüringer worsten? Dan kom ik wel eens posten.
Wat voor een ras?quote:
Dat ras ken ik niet. Soort van Shih Tzu?quote:
55quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat ras ken ik niet. Soort van Shih Tzu?
Ik begin nerveus te worden. Dat heb ik normaal alleen als die irritante clown en vervelende acrobaat in de buurt zijn.quote:
Wat is er dan aan de hand?quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik begin nerveus te worden. Dat heb ik normaal alleen als die irritante clown en vervelende acrobaat in de buurt zijn.
Nog even volhouden je bent er bijnaquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik begin nerveus te worden. Dat heb ik normaal alleen als die irritante clown en vervelende acrobaat in de buurt zijn.
Oh nee, daar zou ik niet nerveus van worden.quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:29 schreef Sfancta het volgende:
[..]
De minuten voordat je het koopcontract van je 16e flatgebouw in handen hebt?![]()
Ik pak vast griengasquote:
Zet maar vast je OP klaarquote:
Dan gooi ik hem dicht op een technicality.quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:36 schreef miss_sly het volgende:
Wel goed opletten he, dat niemand je voor is
Misbruik maken van je machtquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Dan gooi ik hem dicht op een technicality.
Nee, dan zou ik hem gewoon zonder reden sluiten. Zo ben ik niet.quote:
We kunnen je ook een reden gevenquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik hem gewoon zonder reden sluiten. Zo ben ik niet.
Heb van de week zitten wachten, zat hij te slapen ppffffquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:36 schreef miss_sly het volgende:
Wel goed opletten he, dat niemand je voor is
Nu n og ff flink doorposten het einde komt in zichtquote:
Dus het is aan ons om hem bij de les te houden!quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb van de week zitten wachten, zat hij te slapen ppffff
Ik hou van complottenquote:
Nou nou zegquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb van de week zitten wachten, zat hij te slapen ppffff
Ook van compost?quote:
Ja we moeten hem wakker houden,quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus het is aan ons om hem bij de les te houden!
Ik moet zo wel even richting kantoor. Kunnen we even door posten, dan zijn we er zo.
Schiet op danquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu n og ff flink doorposten het einde komt in zicht
Is toch zo,quote:
Doe aardig mijn best, zelfs youtubje geplaatst dat doe ik anders nietquote:
Ik moet nog DMs sturen maar die moeten nog ff wachtenquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe aardig mijn best, zelfs youtubje geplaatst dat doe ik anders niet
Potjandorie je komt er tussen door nu klopt de telling niet meerquote:
quote:
Riskante posts dusquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Potjandorie je komt er tussen door nu klopt de telling niet meer
Ja tis opletten geblazenquote:
Kan alle kanten opquote:
Gezellig zo de ochtend beginnen hequote:
Rechts linksquote:
Haha ja. Daarna niet meer posten looollllquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |