Territoriumgedragquote:Op maandag 30 mei 2022 08:02 schreef gianni61 het volgende:
Waarom heb ik collega's die na het schijten wel met de gore luchtverfrisserspray gaan spuiten maar niet de moeite nemen om hun sporen uit de pot te vegen?
Oké, laat die tweede boterham maar zittenquote:Op maandag 30 mei 2022 08:02 schreef gianni61 het volgende:
Waarom heb ik collega's die na het schijten wel met de gore luchtverfrisserspray gaan spuiten maar niet de moeite nemen om hun sporen uit de pot te vegen?
sowieso mensen die die spray gebruiken moeten dat ding rectaal ingebracht krijgenquote:
En geurkaarsjes op de wc? Mag dat wel?quote:Op maandag 30 mei 2022 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso mensen die die spray gebruiken moeten dat ding rectaal ingebracht krijgen
ja, dat kan nog welquote:Op maandag 30 mei 2022 08:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En geurkaarsjes op de wc? Mag dat wel?
dat hebben wij om tien, stipt dan begint de ellende alquote:Op maandag 30 mei 2022 08:12 schreef bitterbal het volgende:
lijkt mij ook stressvol, om 8 uur begint die telefoon te rinkelen.
verschrikkelijkquote:Op maandag 30 mei 2022 08:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dat hebben wij om tien, stipt dan begint de ellende al
bedoel meer dat je er een week eerder bij had kunnen zijnquote:Op maandag 30 mei 2022 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
10 0ver 10 is toch mooi., kan ik nog onbtijten
Nee vakantie toch voor hun, en die week dat ik terug kwam was er geen plek meerquote:Op maandag 30 mei 2022 08:14 schreef mschol het volgende:
[..]
bedoel meer dat je er een week eerder bij had kunnen zijn
En tijd voor een gerrie.quote:Op maandag 30 mei 2022 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
10 0ver 10 is toch mooi., kan ik nog onbtijten
blijf het belachelijk vindenquote:Op maandag 30 mei 2022 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee vakantie toch voor hun, en die week dat ik terug kwam was er geen plek meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |